Gå til innhold

Sindre Finnes har brukt tittelen siviløkonom, selv om han aldri tok eksamen.


anonym111111

Anbefalte innlegg

Blir de aldri skamfulle disse folkevalgte og deres ektefeller når de driter seg ut, og i tillegg får det smurt ut over landets aviser/internettet?

Jeg hadde gravd meg ned for lenge siden hadde jeg vært Erna, Sindre, Kjerkhol og resten av bøtteballetten.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tough cookie skrev (2 timer siden):

Blir de aldri skamfulle disse folkevalgte og deres ektefeller når de driter seg ut, og i tillegg får det smurt ut over landets aviser/internettet?

Jeg hadde gravd meg ned for lenge siden hadde jeg vært Erna, Sindre, Kjerkhol og resten av bøtteballetten.

Ingenting å bekymre seg for på deres vegne, de eier ikke skam..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg rakettforsker. Skjøt noen raketter på nyttårsaften på 90-tallet.

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (På 31.1.2024 den 11.15):

Saken om Finnes' siviløkonom-juks døde like fort som den oppstod. 

Det ble aldri noe sak. Den gikk rett i glemmeboka. Helt merkelig, særlig opp mot konteksten hvordan han og Erna - som ikke akkurat er hvemsomhelst - har lurt seg til og utnyttet systemet for egen vinning over mange år, der hun har sittet i landets mest sentrale posisjon. 

Hvem i alle dager kan frikjenne dette paret, og sørge for at de begge inntar statsministerboligen og blir sammen om landets mest sentrale verv - nok engang? 

Ærlig talt folkens. Vi kan ikke la slik korrupsjon gå fritt. Finnes og Erna får Trump til å se ut som en good-guy, for Trump er i det minste mer ærlig.

Grunnen til at de går fri ligger hos Økokrim som unnlot å opprette formell etterforskning av ekteparet!

Når advokaten til Sindre Finnes er tidligere nestsjef i Økokrim ville det normalt vært enda viktigere for Økokrim å vise at hvem Finnes har som advokat ikke påvirker dem.

Istedenfor gikk Økokrim ut og sa at de hadde "etterforsket" og ikke ville opprette formell etterforskning.

Som jeg skrev i et annet svar, Eva Joly er veldig tydelig på at det at Økokrim valgte å ikke opprette en formell etterforskning i denne saken er den største skandalen i denne saken.

Og likevel har media ikke gått etter Økokrim.

Korrupsjonen får blomstre på åpen scene i Stortinget og landet ellers.

 

  • Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste idag at Erna visste om Sindres løgner om hans status som sosialøkonom.
I Stortingets beskrivelse av Stortingspolitikere og deres ektefelle/partner står det at Sindre Finnes er Sosialøkonom.

Det vanvittige er at:

DET ER STORTINGSPOLITIKERENE SELV SOM SKRIVER INN INFORMASJON OM EKTEFELLE/PARTNER. HVEM VAR DET DA SOM KOM MED LØGNER OM SINDRE FINNES KOMPETANSE !!!

Endret av Proaktiv
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonym111111 skrev (På 27.1.2024 den 0.40):

Dette blir verre og verre. En ting er å jukse på eksamen, men Finnes har ikke engang TATT eksamen, og allikevel later han som om han har fullført graden.

Visste ikke Erna om dette heller? (ironi)

Og hvem stoler fortsatt på henne? 

Siviløkonom Sindre finnes ikke

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sfr skrev (På 31.1.2024 den 20.20):

Sindre Finnes , lord of the (master)rings... 😏

 

IMG_8082.jpeg

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erna Solberg i 2014: «Jeg har valgt en siviløkonom som ektemann»

Erna Solberg har sagt at hun «hele tiden» har visst at ektemannen ikke er siviløkonom. I en hilsen signert Solberg mens hun var statsminister, ble mannen likevel presentert som siviløkonom.

https://www.dn.no/politikk/erna-solberg/sivilokonom/erna-solberg-i-2014-jeg-har-valgt-en-sivilokonom-som-ektemann/2-1-1593559

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 timer siden):

Erna Solberg i 2014: «Jeg har valgt en siviløkonom som ektemann»

Erna Solberg har sagt at hun «hele tiden» har visst at ektemannen ikke er siviløkonom. I en hilsen signert Solberg mens hun var statsminister, ble mannen likevel presentert som siviløkonom.

https://www.dn.no/politikk/erna-solberg/sivilokonom/erna-solberg-i-2014-jeg-har-valgt-en-sivilokonom-som-ektemann/2-1-1593559

Solberg tas i ene løgnen etter den andre, også mens hun var statsminister.

Jeg lurer på hva som skal til før Riksadvokaten pålegger uavhengige medarbeidere i Økokrim til å etterforske saken til Solberg og Finnes? De har jo begge to tydelig vært sammen om løgnene i mange år, også mens hun var statsminister.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...