Gå til innhold

Sindre Finnes har brukt tittelen siviløkonom, selv om han aldri tok eksamen.


anonym111111

Anbefalte innlegg

Dette blir verre og verre. En ting er å jukse på eksamen, men Finnes har ikke engang TATT eksamen, og allikevel later han som om han har fullført graden.

Visste ikke Erna om dette heller? (ironi)

Og hvem stoler fortsatt på henne? 

Endret av anonym111111
  • Liker 23
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På regjeringens hjemmeside står det at Erna Solberg er gift med siviløkonom Sindre Finnes. Men siviløkonom er han altså ikke.

Selv beklager han at han har brukt tittelen flere ganger siden 90-tallet, og innrømmer at det var feil.

Utrolig at Erna ikke reagerte på at mannen hennes løy på seg en utdanning og grad han ikke hadde. Burde ikke en tidligere (og kanskje kommende) statsminister snakke sant om så enkle ting. Hvilken utdanning man har, er det ikke akkurat vanskelig å holde styr på.

Endret av anonym111111
  • Liker 13
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er folk som har behov for å fremstille seg som bedre enn de er, og lett lyver om hva som helst for å beholde makta. De føler seg berettighet det når de/ektefelle skal oppnå eller har oppnådd en viss maktposisjon. Det burde finnes noe som kan avsløre alle slike folk før de når en viss maktposisjon. 

Anonymkode: ea5a9...7e1

  • Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo sagt at hun har visst om det hele veien. Noe du hadde visst om hadde lest hele artikkelen...

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siviløkonomen Sindre Finnes, finnes ikke 🤪

Anonymkode: 6e2e2...a3e

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da har han ført ev arbeidsgivere/ oppdragsgiveret bak lyset? 

Anonymkode: 3b57c...0f7

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pinlig og patetisk.  Ikke bra nok å "bare" være økonom? Er det noe disse menneskene "på toppen" ikke lyver om? Tror faktisk ikke det.  

Anonymkode: ee9cf...e7e

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke til å stemme på Høyre ved neste valg

Anonymkode: b876c...437

  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kommer ikke til å stemme på Høyre ved neste valg

Anonymkode: b876c...437

Ikke jeg heller. Kommer heller ikke til å stemme på AP, vi kan ikke ha Tåkefyrsten i Statsministerstolen i enda en periode. 

Spørsmålet er, hvem i alle dager skal man stemme på? Uansett hva man stemmer så er det enten Erna eller Jonas som ender opp som statsminister :( 

Anonymkode: 3b57c...0f7

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så da har han ført ev arbeidsgivere/ oppdragsgiveret bak lyset? 

Anonymkode: 3b57c...0f7

At det står på høyre sin hjemmeside er ikke det samme som å lyve på seg noe på cv og i intervju. Han sier jo selv han selv pleier å kalle seg økonom, og det stemmer jo.

Han har jobbet samme sted i 26 år, så ikke sikkert han har løyet der altså. Du må jo også gjerne sende med eller vise frem eksamensbevis og det har han nok ikke skal du se. 

Anonymkode: 07cbc...630

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, anonym111111 said:

På regjeringens hjemmeside står det at Erna Solberg er gift med siviløkonom Sindre Finnes. Men siviløkonom er han altså ikke.

Selv beklager han at han har brukt tittelen flere ganger siden 90-tallet, og innrømmer at det var feil.

Utrolig at Erna ikke reagerte på at mannen hennes løy på seg en utdanning og grad han ikke hadde. Burde ikke en tidligere (og kanskje kommende) statsminister snakke sant om så enkle ting. Hvilken utdanning man har, er det ikke akkurat vanskelig å holde styr på.

I tillegg da hun ble konfrontert med Sindres aksjehandel sa hun at "man ikke kan gå rundt å mistro ektemannen", men hun har jo trolig visst hele tiden at hun har en ektemann som lyver når det passer han.  Jeg hadde aldri stolt på en mann jeg visst løy om utdanningen sin. Det er velig spesielt å lyve om noe slikt. I tillegg så er det ikke snakk om å lyve 1 gang, men å lyve over en periode på over 30 år. 

Jeg hadde vært ekstremt flau om jeg visste at mannen min utga seg for å ha en annen utdanning enn han faktisk hadde. 

Anonymkode: ad582...6b9

  • Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

I tillegg da hun ble konfrontert med Sindres aksjehandel sa hun at "man ikke kan gå rundt å mistro ektemannen", men hun har jo trolig visst hele tiden at hun har en ektemann som lyver når det passer han.  Jeg hadde aldri stolt på en mann jeg visst løy om utdanningen sin. Det er velig spesielt å lyve om noe slikt. I tillegg så er det ikke snakk om å lyve 1 gang, men å lyve over en periode på over 30 år. 

Jeg hadde vært ekstremt flau om jeg visste at mannen min utga seg for å ha en annen utdanning enn han faktisk hadde. 

Anonymkode: ad582...6b9

Edit: Erna skal også ha mast på han om å fullføre studiene siden han etter eget utsagn manglet veldig lite for å få studiene fullført. Man kan jo lure på om han løy om det også. Det virker velig rart å kutte ut studiene rett før man skal levere  masteroppgaven og spesielt når han faktisk ønsker å omtale seg som siviløkonom og jobbe som siviløkonom. 

Så mulig det er mer han lyver om.  Han er jo åpenbart en som har lett for å lyve så ingen  grunn til å tro at han snakker helt sant nå heller. 

Anonymkode: ad582...6b9

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ikke jeg heller. Kommer heller ikke til å stemme på AP, vi kan ikke ha Tåkefyrsten i Statsministerstolen i enda en periode. 

Spørsmålet er, hvem i alle dager skal man stemme på? Uansett hva man stemmer så er det enten Erna eller Jonas som ender opp som statsminister :( 

Anonymkode: 3b57c...0f7

Da stemmer man blankt. Klar tale på at man synes våre politikere en noen tullinger som ikke fortjener din  stemme. Da har man i tillegg stemt aktivt. Ikke bare latet seg i sofaen og vært likegyldig.

Anonymkode: 3e2c0...1ce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke jeg heller. Kommer heller ikke til å stemme på AP, vi kan ikke ha Tåkefyrsten i Statsministerstolen i enda en periode. 

Spørsmålet er, hvem i alle dager skal man stemme på? Uansett hva man stemmer så er det enten Erna eller Jonas som ender opp som statsminister :( 

Anonymkode: 3b57c...0f7

Enig med deg. 

Anonymkode: ad582...6b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Siviløkonomen Sindre Finnes, finnes ikke 🤪

Anonymkode: 6e2e2...a3e

Fikk du "404 Not Found" da du søkte etter han på Internet? :D

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hensatt skrev (14 timer siden):

Hun har jo sagt at hun har visst om det hele veien. Noe du hadde visst om hadde lest hele artikkelen...

 Jeg vet at hun visste om det. At hun bevisst dekket over løgnen hans, gjør det enda verre. Det var et ironisk spørsmål.
Skremmende at hun tror det er så lett å lure folket hun skal representere.

Endret av anonym111111
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sindre Finnes må aldri bli statsminister. Det er i alle fall  sikkert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hensatt skrev (7 timer siden):

Hun har jo sagt at hun har visst om det hele veien. Noe du hadde visst om hadde lest hele artikkelen...

Samtidig har hun latt han stå med tittelen siviløkonom på offisielle sider. (Noen postet linken i en annen tråd.)

 https://www.regjeringen.no/no/om-regjeringa/tidligere-regjeringer-og-historie/historiske-artikler/embeter/statsminister-1814-/erna-solberg/id746813/

Da blir det i mine øyne verre å si at hun har visst det hele veien.

  • Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (35 minutter siden):

Sindre Finnes må aldri bli statsminister. Det er i alle fall  sikkert.

Skal se at da blir han det en vakker dag😂😂. Forundrer meg nå ikke da. Rævhøl hele gjengeb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (23 minutter siden):

Skal se at da blir han det en vakker dag😂😂. Forundrer meg nå ikke da. Rævhøl hele gjengeb

Ja, jeg synes det er utrolig hvor mye rot og snusk det er. 7 har måttet gå fra regjeringen på bare 2 år, og det er ikke fordi AP / SP er verre enn andre.

Jeg har en tendens til å forsvare disse politikerne rett og slett fordi det ikke blir noen igjen om man krever at de er litt ryddige. Høres ut som en vits, men tross alt er politikken de står for viktigst. Jeg synes skandalene tar helt overhånd, og er lei.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...