Drizzt Skrevet 22. januar #281 Del Skrevet 22. januar Carrie_S skrev (Akkurat nå): Han andre er medlem av AP og har stått på APs valglister … Takk, dette forklarer alt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 22. januar #282 Del Skrevet 22. januar (endret) Topsi skrev (3 minutter siden): Bytter du ut ett eller flere ord er det ikke lengre direkte sitat og skal ikke i anførselstegn, men det skal alltid kildehenvises, alltid Slik jeg forstår det er det ikke henvist hverken i teksten eller på kildelista bak i oppgaven og da virker det ikke å være slurv nei, men overlegg. Endret 22. januar av FruR 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 22. januar #283 Del Skrevet 22. januar FruR skrev (Akkurat nå): Slik jeg forstår det er det ikke henvist hverken i teksten eller på kildelista bak i oppgaven og da virker det ikke å være slurv nei. Sitat betyr ordrett og da brukes ''''. Bytter du 1 ord, så er det ikke sitat lenger og trenger ikke ''''. Men henvisning i kildelista bakerst må det være uansett. Jeg var sååå nøye i min tid da jeg skrev masteroppgaven om å ha alle kildehenvisninger riktig. Hadde jeg visst at slurv er akseptabelt, ville jeg tatt det mer med ro. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 22. januar #284 Del Skrevet 22. januar Drizzt skrev (1 minutt siden): Sitat betyr ordrett og da brukes ''''. Bytter du 1 ord, så er det ikke sitat lenger og trenger ikke ''''. Men henvisning i kildelista bakerst må det være uansett. Jeg var sååå nøye i min tid da jeg skrev masteroppgaven om å ha alle kildehenvisninger riktig. Hadde jeg visst at slurv er akseptabelt, ville jeg tatt det mer med ro. Så da skal du ikke ha kilden i parentes heller selv om du ikke har «»? Bare spør fordi jeg er nyskjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bing1 Skrevet 22. januar #285 Del Skrevet 22. januar Carrie_S skrev (6 minutter siden): Dessverre tør han ikke: Kilder til Dagbladet: Går ikke av Det er helt sykt. Han har tillit. Hva med folket? Denne regjeringen må ut, vekk, bort, alle som en. Makan til arroganse og fullstendig inkompetanse. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 22. januar #286 Del Skrevet 22. januar (endret) En ting de sier på nrk er at det ikke er forskningsjuks, men sitatet for meg virker å gå på hva intervjuobjektene sier og dermed forskningen ? Kan noen hjelpe meg å forstå dette? Endret 22. januar av FruR 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekaspar Skrevet 22. januar #287 Del Skrevet 22. januar Carrie_S skrev (58 minutter siden): Men nå er hun nok ferdig: pressekonferanse med Støre 18.15 i dag. Kilde: VG Du drømmer. Støre har aldri i løpet av sin tid i regjering tatt en avgjørelse hvor du trenger baller. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 22. januar #288 Del Skrevet 22. januar FruR skrev (10 minutter siden): Så da skal du ikke ha kilden i parentes heller selv om du ikke har «»? Bare spør fordi jeg er nyskjerrig. Jo, det er jo det som er å henvise, å sette kilden i parentes 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 22. januar #289 Del Skrevet 22. januar Støre feiger ut ja. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 22. januar #290 Del Skrevet 22. januar (endret) Støre i pressekonferanse: Frasier seg ansvaret for Kjerkols framtid, og legger det på Nord Universitet. Kjerkol skal behandles som en student, og ikke helseminister, ifølge han. Snakk om tussete statsminister!! Det er ikke Nord Universitet som skal avgjøre tilliten til en helseminister!!! Jeg blir av meg av frustrasjon. Igjen ser vi det, humanitet taper og arroganse vinner i norsk politikk. Håpløst! Endret 22. januar av Bombasi 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 22. januar #291 Del Skrevet 22. januar Passende at saken unntas offentlighet🙄 burde ikke være overrasket over at hun slipper unna. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 22. januar #292 Del Skrevet 22. januar Purple Basil skrev (1 minutt siden): Støre feiger ut ja. Ansvarsfraskrivelse atter en gang fra Støre. Han legger hele ansvaret på Nord universitet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 22. januar #293 Del Skrevet 22. januar Det var som jeg sa. Han har tillit til henne og vil vente på Nord universitet. Støre beskytter sine egne. Nepotisme og kameraderi på direkten. Hvis Kjerkol ikke blir sparket, så har Støre mistet siste dråpe av troverdighet i alles øyne. Man kan ikke ha Borch som går av og Kjerkol som står for samme forbrytelse. Og nei, dette har ingenting med hennes arbeid som helseminister å gjøre. Hun har ikke gjort noe god jobb der heller, men nå sitter Nord universitet med joker-kortet. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 22. januar #294 Del Skrevet 22. januar Eva-Lena skrev (Akkurat nå): Ansvarsfraskrivelse atter en gang fra Støre. Han legger hele ansvaret på Nord universitet. Ja, det er dessverre som forventet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 22. januar #295 Del Skrevet 22. januar (endret) Litt ironisk at Kjerkol innrømmer slurv, feil og at ting kunne vært gjort mer nøye og bedre, samt at masteren har passasjer som åpenbart er plagiat, og så endte hun med karakter A på masteren, i følge Aslak Eriksrud på TV2. A! Må være noe muffens med dette... Endret 22. januar av Bombasi 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 22. januar #296 Del Skrevet 22. januar FruR skrev (15 minutter siden): Så da skal du ikke ha kilden i parentes heller selv om du ikke har «»? Bare spør fordi jeg er nyskjerrig. Jo, du kan det. Det er mer ryddig å ha det slik. Eller på en annen måte merke at det er tatt fra en annen kilde som er oppgitt bakerst i kildelisten. Men du trenger ikke anførselstegn rundt selve sitatet for det er ikke sitat lenger. Det var slik da jeg tok mastergrad, men det er da mer enn 10 år siden, så jeg vil ikke påstå hvordan reglene er nå. Jeg husker det var flere forskjellige måter å gjøre det på og man må velge en måte og være konsekvent gjennom hele oppgaven og gjøre det på samme måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 22. januar #297 Del Skrevet 22. januar Bombasi skrev (Akkurat nå): Litt ironisk at Kjerkol innrømmer slurv og feil, og har passasjer som åpenbart er plagiat, og så endte hun med karakter A på masteren, i følge Aslak Eriksrud på TV2. A! Er resultatet offentliggjort noe sted? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 22. januar #298 Del Skrevet 22. januar I Grosny skrev (21 minutter siden): Jeg tror at hvilke karakterer man får avhenger av om man får gode eller dårlige sensorer, og om man tråkker på halen til noen av deres kjepphester. Med andre ord, blir det karakter E; klag, og blir det B; sprett champagne. Du har nok rett her ja. Det har vært flere saker der studenter klager og går opp mer enn 2 karakterer, hva sier det om sensuren? Når det gjelder Phd og disputas, er den helt nøytral? Tørr noen i komite å underkjenne en Phd? Kjenner veiledere hverandre og dermed går graden gjennom selv om arbeidet egentlig ikke er godt nok? Ser en på dette så er sakene i media bare blåbær. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekaspar Skrevet 22. januar #299 Del Skrevet 22. januar Til opplysning så fikk Kjerkol karakteren A på sin masteroppgave. Dvs beste karakter. Er altså ikke mulig å skrive en bedre masteroppgave enn det Kjerkol og hennes studievenninne gjorde. Da vet dere hvor nivået på dette "universitetet" ligger… 14 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 22. januar #300 Del Skrevet 22. januar minimymlen skrev (Akkurat nå): Er resultatet offentliggjort noe sted? Ikke som jeg vet. Men Aslak Eriksrud sa det på TV2 Nyhetskanalen for et par minutter siden. Kjerkol og medstudenten fikk A på masteren, ifølge han. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå