Gjest Maia70 Skrevet 19. september 2025 #281 Skrevet 19. september 2025 Athod skrev (På 10.5.2025 den 4.42): Ville ikke overrasket meg om Jenssen sitter på noe info som er "pinlig" for noen høyere oppe i systemet, enten det gjelder denne saken eller noe annet. At han slipper ut så tidlig er spesielt.. Akkurat det tenkte jeg også.
Socketlicker Skrevet 19. september 2025 #282 Skrevet 19. september 2025 Stonegiant skrev (1 time siden): Jeg mener at narkotika burde vært lovlig fordi mennesker skal få bestemme over egen kropp. Det er uetisk av en stat å bruke vold til å forhindre denne helt grunnleggende gudsgitte rettigheten. Tøv, det er ingen menneskerett og skader mange andre mennesker rundt dem, Derfor er narkotika forbudt. Flere drepte fra trafikklulykker, eller psykotiske som dreper er ikke noe Norge trenger og noe et klart flertall av nordmenn sier nei til. 2
Stonegiant Skrevet 19. september 2025 #283 Skrevet 19. september 2025 Socketlicker skrev (1 time siden): Tøv, det er ingen menneskerett og skader mange andre mennesker rundt dem, Derfor er narkotika forbudt. Flere drepte fra trafikklulykker, eller psykotiske som dreper er ikke noe Norge trenger og noe et klart flertall av nordmenn sier nei til. Jeg vet jeg er i mindretall, ja. Resten av argumentene dine mener jeg ikke er gyldige. Ja, det vil føre til masse negative ting, men det mener jeg er en pris man må betale i frihetens navn. Vi mennesker må få bestemme over oss selv.
Stonegiant Skrevet 19. september 2025 #284 Skrevet 19. september 2025 Socketlicker skrev (På 9.5.2025 den 18.56): Hasj skader og ødelegger mange liv hvert år, det er ingen grunn til at de ansvarlige for å forgifte nordmenn skal få slippe ut igjen. Hadde det vært lovlig hadde det skadet færre liv. Det er først og fremst lovgivningen som skader.
Socketlicker Skrevet 19. september 2025 #285 Skrevet 19. september 2025 Stonegiant skrev (1 time siden): Jeg vet jeg er i mindretall, ja. Resten av argumentene dine mener jeg ikke er gyldige. Ja, det vil føre til masse negative ting, men det mener jeg er en pris man må betale i frihetens navn. Vi mennesker må få bestemme over oss selv. Slik fungerer heldigvis ikke demokratier og samfunn. Fellesskapet bestemmer og når noe er farlig slik som narkotika er det selvsagt at man forbyr det.Tusenvis av døde fra rusede sjåfører eller narkomana som blir psykotiske slik man har sett i USA ønsker ikke nordmenn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå