Dupers Skrevet 12. januar 2024 #1 Del Skrevet 12. januar 2024 Kan ikke si noe annet enn kudos til de som har castet den første sesongen av Love is blind Sverige. Dette er nok en av de bete reality castene jeg har sett på lenge! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cccsol Skrevet 13. januar 2024 #2 Del Skrevet 13. januar 2024 Hvor ser du dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. januar 2024 #3 Del Skrevet 13. januar 2024 Dupers skrev (17 timer siden): Kan ikke si noe annet enn kudos til de som har castet den første sesongen av Love is blind Sverige. Dette er nok en av de bete reality castene jeg har sett på lenge! Jeg elsker Love is Blind. Jeg så alle 4 episodene med en gang av Love is Blind Sverige og fy søren som jeg gleder meg til de neste episodene blir lagt ut. Spent på hvem som sier ja og nei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. januar 2024 #4 Del Skrevet 13. januar 2024 cccsol skrev (1 time siden): Hvor ser du dette? Netflix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madeon Skrevet 13. januar 2024 #5 Del Skrevet 13. januar 2024 Fælt å se på hvordan Sergio gaslighter Amanda 35 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 13. januar 2024 #6 Del Skrevet 13. januar 2024 Veldig underholdene med denne versjonen fra Sverige. Sergio er bare ekkel, lyser mindreverdighetskomplekser fra det der. 17 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurse07 Skrevet 13. januar 2024 #7 Del Skrevet 13. januar 2024 Omg! Måtte inn hit i håp om å finne en tråd om Love is blind Sverige, jeg trenger å ventilere! Denne Sergio er virkelig ikke god! Stakkars Amanda, hvorfor ser hun det ikke? Dette er gaslighting, narsissistisk behaviour på høyt nivå! Shit, så fascinerende å observere! Håper hun dumper ham asap, nydelige jenta! Liker også castingen så godt! Vakre og kloke damer, og mannfolk som stresser med at damene kanskje kommer til å skuffe de utseendemessig…. 🤦🏼♀️ 18 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 13. januar 2024 Forfatter #8 Del Skrevet 13. januar 2024 Assa da Sergio ville avslutte med Amanda forsi hun sa hun ble mobba som ungdom. Det var peak love is blind. 9 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 14. januar 2024 #9 Del Skrevet 14. januar 2024 Dupers skrev (18 timer siden): Assa da Sergio ville avslutte med Amanda forsi hun sa hun ble mobba som ungdom. Det var peak love is blind. Helt klart! Jeg satt og så på og bare 😮 Amanda virker jo kjempesøt. Sergio er bare ekkel, og virker som han liker drama. Han er ikke akkurat noen Enrique Iglesias selv, så skjønner ikke hvorfor han er så høy på seg selv. Og hva var greia med at han ikke ville si navnet sitt til flere av damene? Mange artige kommentarer på Reddit om denne figuren forøvrig. Og han har skrudd av kommentarfeltet på instagrammen sin hihi. Fikk vel mye hets. Jeg syns Rasmus også virker litt vel fjern, utrolig utseendefiksert. Blir spennende å se videre, men teit at ikke alle episodene ble lagt ut. 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 15. januar 2024 #10 Del Skrevet 15. januar 2024 (endret) On 1/13/2024 at 7:29 PM, Dupers said: Assa da Sergio ville avslutte med Amanda forsi hun sa hun ble mobba som ungdom. Det var peak love is blind. Virket som Sergio trodde hun hadde pukkelrygg grunnet sklrose. 38 år å så barnslig, umoden og usikker på seg selv. Amanda fortjener noe bedre enn det der. Rasmus og Krisse-Ly passer godt sammen, men han er altfor utseende fiksert. Han er ikke noe blomst selv, så kanskje roe seg litt hadde vært lurt. Noen som forresten husker Krisse-Ly fra Big Brother? Christopher....snodig skrue. Han er altfor intens rent verbalt. Catja ser livredd ut. Å hva er det med det lange, fettete, lilla håret? Meira som ikke liker chinos bukser og Emilia som er så k*t på Lucas som igjen ikke tenner på henne rent utseende-messig. OMG for en suppe. Synes forøvrig at Johan også gjorde noe helt "stupid", når han frir til Kimia. Blir dumpet av Meira som han er så forelsket i....frir til Kimia rett etterpå. LOL! Heldigvis hadde Kimia hodet på rett plass. Gleder meg til de resterende episodene slippes 🤪 Endret 15. januar 2024 av Mollebolle 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 15. januar 2024 #11 Del Skrevet 15. januar 2024 Åååå så gøy med LIB Sverige! Jeg liker at det er mer likt oss kulturmessig enn feks USA. Jeg er veldig delt angående Christopher, jeg synes han virker som en kjempefin reflektert fyr i kontakt med sine følelser, men litt for alternativ for min del 😅 samtidig tror jeg at noen som hadde brydd seg litt mindre om hårfarge og sjal hadde gjort et kupp med han her altså. Sergio er et kapittel for seg selv altså, hva Amanda falt for i datingfasen skjønner jeg ikke. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 16. januar 2024 Forfatter #12 Del Skrevet 16. januar 2024 22 hours ago, OppNedPåAlt said: Åååå så gøy med LIB Sverige! Jeg liker at det er mer likt oss kulturmessig enn feks USA. Jeg er veldig delt angående Christopher, jeg synes han virker som en kjempefin reflektert fyr i kontakt med sine følelser, men litt for alternativ for min del 😅 samtidig tror jeg at noen som hadde brydd seg litt mindre om hårfarge og sjal hadde gjort et kupp med han her altså. Sergio er et kapittel for seg selv altså, hva Amanda falt for i datingfasen skjønner jeg ikke. Amanda sa hun var religiøs, så Sergio kunne si at han også er religiøs og derfor vinne Amanda ved å ha like kjerneverdier *kremt kremt*. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perleblomst Skrevet 16. januar 2024 #13 Del Skrevet 16. januar 2024 nurse07 skrev (På 13.1.2024 den 18.38): Omg! Måtte inn hit i håp om å finne en tråd om Love is blind Sverige, jeg trenger å ventilere! Denne Sergio er virkelig ikke god! Stakkars Amanda, hvorfor ser hun det ikke? Dette er gaslighting, narsissistisk behaviour på høyt nivå! Shit, så fascinerende å observere! Håper hun dumper ham asap, nydelige jenta! Liker også castingen så godt! Vakre og kloke damer, og mannfolk som stresser med at damene kanskje kommer til å skuffe de utseendemessig…. 🤦🏼♀️ Helt enig! At han hang seg så opp i det armbåndet. Vil si han fra første stund har fremstått kontrollerende. 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minosa Skrevet 16. januar 2024 #14 Del Skrevet 16. januar 2024 Det må være skikkelig nedtur å få gnidd inn på tv at du ikke er fysisk tiltrekkende 😳 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym111111 Skrevet 16. januar 2024 #15 Del Skrevet 16. januar 2024 (endret) Sååå enig med mange her, Amanda hadde virkelig fortjent en stabil og god gutt. Hun virker som en nydelig person, som ikke ser sin egen verdi og hvor vakker hun selv er. Forøvrig et bra program, gleder meg til fortsettelsen Endret 16. januar 2024 av anonym111111 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evybergen Skrevet 16. januar 2024 #16 Del Skrevet 16. januar 2024 Sergio🚩🚩🚩🚩🚩 14 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EternalDorkness Skrevet 19. januar 2024 #17 Del Skrevet 19. januar 2024 (endret) Christoffer virker som en kjempefin fyr. Voksen og flink å kommunisere. Holder ikke tilbake kjærlighet. Catja virker kald, overfladisk og umoden. Ja hun er pen, men det er jo ingenting annet der.. Oscar virker og som en fin fyr og Merja er bare negativ og hakker på den minste ting. Hvilke bukser han bruker..!? Også ser hun selv ut som hun aldri vasker håret. Hvorfor liker sånne fyrer sånne damer? Vil menn ha bitchy damer? Forstår ikke greia. Endret 19. januar 2024 av EternalDorkness Var utydelig 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet 19. januar 2024 #18 Del Skrevet 19. januar 2024 Sergio er tidenes dramaqueen, oppfører srg som ei usikker jente på 15 år. Mer irriterende type skal man lete lenge etter. Ellers synes jeg nesten ingen virker særlig seriøse foreløpig. Alle henger seg opp i utseende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. januar 2024 #19 Del Skrevet 20. januar 2024 Noen som har sett de nyeste episode som kom igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingleton Skrevet 20. januar 2024 #20 Del Skrevet 20. januar 2024 Jeg hadde virkelig ikke taklet å være sammen med Christoffer. "god morgen min elskede kjære" eller hva det er han sier konstant. Jeg hadde følt meg så utrolig kvelt. Han er som en desperat liten hundevalp. Så jeg forstår Catja veldig godt. MEN hun burde jo virkelig bare avslutte det med ham, det er jo tydelig på hele henne at hun ikke er interessert. Men kanskje hun er redd for å avslutte - fordi hun ikke vil virke overfladisk? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå