Gå til innhold

Love is blind Sverige


Dupers

Anbefalte innlegg

Huttetutt skrev (6 timer siden):

Var vel ikke barnet hun tenkte på, men at han var anklaget for vold mot en kvinne.

Var det Sergio? Jeg trodde det var Christoffer, siden han var voldelig mot sin partner i løpet av sesongen. Det var jo derfor dama hans trakk seg før bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hulderen skrev (48 minutter siden):

Var det Sergio? Jeg trodde det var Christoffer, siden han var voldelig mot sin partner i løpet av sesongen. Det var jo derfor dama hans trakk seg før bryllupet.

Christoffer var voldelig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nurse07 skrev (22 minutter siden):

Christoffer var voldelig? 

Ja, det ble fortalt under gjenforeningen. At han var voldelig når kamerateamet ikke var til stede. Det var derfor hun dro så brått, uten å gi beskjed. Hun flyktet til et av de andre parene og overnattet der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Hulderen said:

Ja, det ble fortalt under gjenforeningen. At han var voldelig når kamerateamet ikke var til stede. Det var derfor hun dro så brått, uten å gi beskjed. Hun flyktet til et av de andre parene og overnattet der.

Han var ikke fysisk voldelig, men verbalt. To forskjellige ting, selv om ingen av de er ok oppførsel.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (17 minutter siden):

Han var ikke fysisk voldelig, men verbalt. To forskjellige ting, selv om ingen av de er ok oppførsel.

Hva gjorde han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Iia said:

Hva gjorde han?

Han hevet stemmen mot Catja. Skrek til henne og oppførte seg truende. Men, var aldri fysisk mot henne i negativ forstand. 

Endret av Mollebolle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hulderen skrev (2 timer siden):

Var det Sergio? Jeg trodde det var Christoffer, siden han var voldelig mot sin partner i løpet av sesongen. Det var jo derfor dama hans trakk seg før bryllupet.

Nei, det var Sergio. Chris var ikke voldelig fysisk, noe Catja poengterte. Han hadde «bare» ropt til henne. Sergio slo en kvinne, og kom med en historie om at hun hadde skaddet seg ved å springe på albuen hans🙄

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (På 30.1.2024 den 7.19):

Jeg synes også at Emilia er pen, men hun var altfor mye på....og ikke minst altfor kåt. Er det mulig? Hadde hun bare roet seg litt.... 😂

Jeg kan forstå veldig godt at han ikke klarte å venne seg til utseendet til Emilia. Hun er ikke spesielt vakker dessverre. Det var veldig tydelig at det var utseendet hennes det stoppet på. Og det skjønner jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckiness skrev (På 6.2.2024 den 10.51):

Amanda er alt for godtroende. Virker som om hun på en eller annen måte bare lukker ute alt av røde flagg, helt blind for det.

Synes det virker som at hun liksom gjør litt sport I å være snill og grei og tålmodig og tilgivende og rolig. At hun feeder så mye på å høre det at hun pusher det til det ekstreme. Uten at det kanskje egentlig ankres i verdiene hun faktisk har, men at hun bare alltid strekker seg litt lengre fordi hun liker å høre hvor fantastisk tålmodig hun er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ævv skrev (46 minutter siden):

Synes det virker som at hun liksom gjør litt sport I å være snill og grei og tålmodig og tilgivende og rolig. At hun feeder så mye på å høre det at hun pusher det til det ekstreme. Uten at det kanskje egentlig ankres i verdiene hun faktisk har, men at hun bare alltid strekker seg litt lengre fordi hun liker å høre hvor fantastisk tålmodig hun er.

Som om hun egentlig ser på det som sin oppgave og være tålmodig og holde ut fordi «slik er det bare».

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckiness skrev (1 time siden):

Som om hun egentlig ser på det som sin oppgave og være tålmodig og holde ut fordi «slik er det bare».

Et litt ekstremt utfall av innstillingen om at man skal "vende det andre kinn til"? Kombinert med at hun har blitt mobbet, kanskje har lav tro på egen verdi, altså dette er det beste jeg får? Synd, i så fall. Hun virker som en skikkelig fin person, og hun er pen i tillegg. Håper Sergio er bedre i virkeligheten enn han virker som.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huttetutt skrev (2 timer siden):

Nei, det var Sergio. Chris var ikke voldelig fysisk, noe Catja poengterte. Han hadde «bare» ropt til henne. Sergio slo en kvinne, og kom med en historie om at hun hadde skaddet seg ved å springe på albuen hans🙄

Takk for korrigeringen.

Endret av Hulderen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vel ikke si at det er så unormalt å rope litt i en krangel, dersom Chris har gjort det. Men om Sergio har faktisk slått en annen dame er det jo helt krise. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ævv skrev (3 timer siden):

Synes det virker som at hun liksom gjør litt sport I å være snill og grei og tålmodig og tilgivende og rolig. At hun feeder så mye på å høre det at hun pusher det til det ekstreme. Uten at det kanskje egentlig ankres i verdiene hun faktisk har, men at hun bare alltid strekker seg litt lengre fordi hun liker å høre hvor fantastisk tålmodig hun er.

Jeg kommer fra samme bakgrunn som henne og har gjort samme greia med folk som ikke har fortjent det. Det er litt med at det er kristne verdier blandet med dårlig grensesetting, lav selvtillit, sette andres behover foran sine egne og rett og slett at man innbiller seg at folk er mer som en selv med gode verdier og empati. Det ser uforståelig ut utenifra, men når man er så dårlig på å sette grenser og har en overbevisning om at de fleste er god, så blir det fort veldig usunt og lett å utnytte. Samtidig er jo Sergio skikkelig narsisssistisk så han klarer å vri og vende på alt og bli offeret i enhver situasjon. Håper han er bedre enn det vi har sett, men tror mer det motsatte. Håper Amanda innser det og at hun jobber med grensesetting, egenverdi og innser at det finnes fæle folk i verden også.

  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ævv skrev (11 timer siden):

Jeg kan forstå veldig godt at han ikke klarte å venne seg til utseendet til Emilia. Hun er ikke spesielt vakker dessverre. Det var veldig tydelig at det var utseendet hennes det stoppet på. Og det skjønner jeg.

Mener du at han ser bedre ut enn henne?

Jeg syntes de stiller relativt likt som attraktive, henne mer enn han.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moroklompen skrev (52 minutter siden):

Mener du at han ser bedre ut enn henne?

Jeg syntes de stiller relativt likt som attraktive, henne mer enn han.

Jeg synes Emilia er søt og koselig, men tenker at Lucas er trent og fit, og kansje ser etter en samme "typen" jente, litt mer samme stil som han liksom. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Bendit said:

Jeg synes Emilia er søt og koselig, men tenker at Lucas er trent og fit, og kansje ser etter en samme "typen" jente, litt mer samme stil som han liksom. 

Enig. Emilia virker søt, smart og løsningsorientert, men hver gang jeg så de to sammen fikk jeg mer inntrykk av at det var mor og sønn. Det høres slemt ut, men det var ikke at hun så gammel ut eller noe slikt heller, bare litt for voksen ved siden av ham - i både oppførsel og utseende? :S

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bendit skrev (På 8.2.2024 den 21.46):

Jeg synes Emilia er søt og koselig, men tenker at Lucas er trent og fit, og kansje ser etter en samme "typen" jente, litt mer samme stil som han liksom. 

Interessant hvor forskjellige vi er, jeg finner han  ganske lite attraktiv uavhengig av at han har en trent kropp.

Jeg vil faktisk dra det så langt med å si om jeg måtte vært intim med en av dem så hadde jeg valgt henne lenge før han og jeg er 100 % heterofil.

Endret av moroklompen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moroklompen skrev (26 minutter siden):

Interessant hvor forskjellige vi er, jeg finner han  ganske lite attraktiv uavhengig av hans fysikk.

Jeg vil faktisk dra det så langt med å si om jeg måtte vært intim med en av dem så hadde jeg valgt henne lenge før han og jeg er 100 % heterofil.

Av alle de ulike mennene som var med, tror jeg at Lucas er den jeg utseendemessig ville helst ha blitt gift med😊 jeg innbiller meg at Chris er en bra person, men skulle ha fått fullstendig avsmak takket være lilla hår og pannebånd! Usj! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iia skrev (13 timer siden):

Et litt ekstremt utfall av innstillingen om at man skal "vende det andre kinn til"? Kombinert med at hun har blitt mobbet, kanskje har lav tro på egen verdi, altså dette er det beste jeg får? Synd, i så fall. Hun virker som en skikkelig fin person, og hun er pen i tillegg. Håper Sergio er bedre i virkeligheten enn han virker som.

Ja, kanskje det. Men tror også det er oppdragelse og personlighet som spiller en stor rolle her. Hun virker å ha gode verdier. Helt enig i at hun er en fin person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...