Gå til innhold

Love is blind Sverige


Dupers

Anbefalte innlegg

Mollebolle skrev (14 timer siden):

Jeg synes også at Emilia er pen, men hun var altfor mye på....og ikke minst altfor kåt. Er det mulig? Hadde hun bare roet seg litt.... 😂

Haha kåt? Virkelig? Jeg så ikke noe til det jeg, hva er det jeg har gått glipp av :D 

Det var så tydelig at Lucas IKKE var interessert og jeg fikk så vondt av Emilia. Men meget merkelig at han valgte å date henne etter LIB og, det skjønte jeg ikke vitsen med. Og han hadde visst planlagt både det ene og det andre med henne fram i tid. Sånn oppførsel syns jeg ikke noe om, bedre å være ærlig. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, moroklompen said:

Er det bare meg eller hadde hun og Christoffer passet bra sammen?

 

 

Ja, det kunne de helt sikkert. Men, Emilia var ganske klar på at hun ikke kom til å date Christofer pga at hun var så nær venn med Catja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ellie Italia said:

Haha kåt? Virkelig? Jeg så ikke noe til det jeg, hva er det jeg har gått glipp av :D 

Det var så tydelig at Lucas IKKE var interessert og jeg fikk så vondt av Emilia. Men meget merkelig at han valgte å date henne etter LIB og, det skjønte jeg ikke vitsen med. Og han hadde visst planlagt både det ene og det andre med henne fram i tid. Sånn oppførsel syns jeg ikke noe om, bedre å være ærlig. 

Da har vi sett to forskjellige program 😂 Hun var kåt som en tenåring. Kunne ikke forstå hvorfor Lucas ikke ville ta på henne og være intim med henne. I følge henne var det ingen som kunne motstå, nå hun gikk rundt i undertøy 🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett siste episode nå.

Sergio må jo være den mest fascinerende realitykaraktertransformasjonen noen sinne. En stund der lurte jeg på om Amanda var alvorlig selvdestruktiv. Klart det var et barn 😅 Men fantastisk at de holder sammen da, er egentlig bare til å ta av seg hatten for dem begge. 

Lucas ble jeg ekstremt skuffet over, var han jeg syntes fremsto best på en måte. Utrolig dritt gjort å si nei ved alteret. Jeg hadde gitt langt f i produksjonen og aldri latt henne gå gjennom det!

At Christofer hadde en litt mørkere side burde vært tydelig fra starten sånn som han holdt på 🙈 Om noen hadde vært så på ovenfor meg hadde jeg løøøpt. Freaky 😂

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men stakkars Amanda som må bo i den leiligheten til Sergio som tydeligen stinker 🥺 tror ikke de kommer å holde sammen. Han er jo så ufattelig irriterende, aldri sett på maken før! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heiet veldig på Emilia og syns det var utrolig trist at det endte som det gjorde. Men Emilia og Christoffer var litt like, føler jeg. Emilia klådde konstant på Lucas, kysset, tafset, gikk rundt i undertøy, spurte om han merket at hun tok av seg t-skjorta i løpet av natta, delte med alle at de endelig hadde gått hele veien osv osv osv. Mens Christoffer sa hele tiden til Catja at hun var så perfekt, magisk, så pen, mitt hjertes fryd og evige lengsel, tok på henne når kroppsspråket tilsa nei, osv osv osv. Hun ble mer og mer steinansikt jo flere ganger han sa hun var magisk og perfekt, men han bare fortsatte.

Ikke at jeg er for å spille spill og leke hot and cold, men man må få litt rom til å lengte også. Når de er så på og kaster seg over partneren og kveler dem med henholdsvis tafsing og komplimenter absolutt hele dagen må det bli veldig vanskelig å få noe lyst i det hele tatt. Skjønner godt de ble skremte.

Og så kom det jo fram etter hvert hvor skummel Christoffer er... Det var som å skru på en bryter og så var han plutselig skikkelig ekkel.

Når Lucas ikke klarte å forklare hvorfor han ga opp forholdet, fikk jeg følelsen av at han ikke orket å såre Emilia ved å si sannheten: At det var umulig å få sexlyst med det konstante maset. Han sa jo at han tente på henne i intervjuet i poddene etter at han hadde fått se henne. Så det må jo ha vært noe med hennes oppførsel som gjorde det.

Men utrolig slemt gjort av Lucas å ikke slå opp før. Både ved alteret og etterpå. Han burde sagt lenge før bryllupet at han aldri kom til å ville gifte seg med henne. 

Fatter ikke at Amanda holder ut! Så mye gaslighting, lyving og tull hele tida. Han virker som en veldig usikker type som må finne på greier for å bli sett, som det at han ikke ville si navnet sitt.

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikkje sett alt ennå, lurer på hva Christoffer skal komme til å si eller gjøre.. men må si at balansen mellom han og Catja ikke er tilstede. Samme med Lucas og Emilia, de er ubalansert.

Ellers blir man jo oppriktig glad av å se Oscar og Meira, og Chrissy-le og gubben (kom ikke på navnet i farten ) håper de klarer å bevare gnistene 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Rasmus virket som en slesking. Så utseendefiksert når han selv ser ut som en bleikfeit guttunge med tannkjøttglis🙄

Stakkars Catja som ville ha en MANN, men endte opp med en metroseksuell hippie som snakker som Aune Sand ( mitt hjertes fryd og evige lengsel🤮). Den nye typen med verdens største snyteskaft virka skikkelig rar og ekkel, så ikke mye bedring der.

Og Lucas som trodde han skulle møte en finsk fe fra de djupa skoger, men møtte bare lille My😳 Mye positivt med Emilia, men vakker er hun virkelig ikke! At hun er sprengkåt og ikke tar signalene når hun tydelig byr han imot….kleint🤦‍♀️

Meira burde gifte seg med Ahmed eller Abdullah, rasistiske kroknesen (med tilhørende vorte). Oscar burde komme ut av skapet, han er garantert gay.

 

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huttetutt skrev (13 timer siden):

Synes Rasmus virket som en slesking. Så utseendefiksert når han selv ser ut som en bleikfeit guttunge med tannkjøttglis🙄

Stakkars Catja som ville ha en MANN, men endte opp med en metroseksuell hippie som snakker som Aune Sand ( mitt hjertes fryd og evige lengsel🤮). Den nye typen med verdens største snyteskaft virka skikkelig rar og ekkel, så ikke mye bedring der.

Og Lucas som trodde han skulle møte en finsk fe fra de djupa skoger, men møtte bare lille My😳 Mye positivt med Emilia, men vakker er hun virkelig ikke! At hun er sprengkåt og ikke tar signalene når hun tydelig byr han imot….kleint🤦‍♀️

Meira burde gifte seg med Ahmed eller Abdullah, rasistiske kroknesen (med tilhørende vorte). Oscar burde komme ut av skapet, han er garantert gay.

 

Haha morsom du! Ikke glem Oscar er jo halvt iraner, så Iran og Afghanistan er ikke så langt unna😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nonish91 said:

Haha morsom du! Ikke glem Oscar er jo halvt iraner, så Iran og Afghanistan er ikke så langt unna😀 

Kvart iraner 😂 Moren er halvt iraner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huttetutt skrev (13 timer siden):

Synes Rasmus virket som en slesking. Så utseendefiksert når han selv ser ut som en bleikfeit guttunge med tannkjøttglis🙄

Stakkars Catja som ville ha en MANN, men endte opp med en metroseksuell hippie som snakker som Aune Sand ( mitt hjertes fryd og evige lengsel🤮). Den nye typen med verdens største snyteskaft virka skikkelig rar og ekkel, så ikke mye bedring der.

Og Lucas som trodde han skulle møte en finsk fe fra de djupa skoger, men møtte bare lille My😳 Mye positivt med Emilia, men vakker er hun virkelig ikke! At hun er sprengkåt og ikke tar signalene når hun tydelig byr han imot….kleint🤦‍♀️

Meira burde gifte seg med Ahmed eller Abdullah, rasistiske kroknesen (med tilhørende vorte). Oscar burde komme ut av skapet, han er garantert gay.

 

Oi! 😅 Det var beintøffe karakteristikker.. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (28 minutter siden):

Kvart iraner 😂 Moren er halvt iraner.

Spiller ikke noe rolle for han har litt abdullah i seg 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanda er alt for godtroende. Virker som om hun på en eller annen måte bare lukker ute alt av røde flagg, helt blind for det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luckiness skrev (8 timer siden):

Amanda er alt for godtroende. Virker som om hun på en eller annen måte bare lukker ute alt av røde flagg, helt blind for det.

Ja hun passet sånn sett (på flere måter) perfekt inn i konseptet 😅

 

Fra spøk til alvor så virker hun som ett utrolig fint menneske som fortjener det beste, så får håpe Sergio virkelig har tatt tak i seg selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanda er sikkert et veldig godt menneske, men å være så godtroende/stokk dum gjør at hun virkelig ikke kommer godt ut av dette. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett den svenske utgaven, må jeg si meg enig i at Love is både blind, døv og stum.

Christoffer og Sergio er bare forbokstaven. Er det mulig? Så på svensk tv, at castingansvarlig fikk skikkelig tyn for å ha tatt med Sergio. Hadde ikke skjedd om de visste det som har kommet frem i dag.

Endret av Mollebolle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mollebolle skrev (9 minutter siden):

Etter å ha sett den svenske utgaven, må jeg si meg enig i at Love is både blind, døv og stum.

Christoffer og Sergio er bare forbokstaven. Er det mulig? Så på svensk tv, at castingansvarlig fikk skikkelig tyn for å ha tatt med Sergio. Hadde ikke skjedd om de visste det som har kommet frem i dag.

Men selv om de ikke visste om barnet, så ser man jo med et øyekast at det er en sleip og ufyselig person. Det er helt ufattelig at han ble valgt ut.

Etter at man hadde gjort første tabbe og tok ham med, så burde oppførselen hans i kapslene ha medført at han ble ekskludert. De overvåket jo alt, og fikk det med seg. Men de var vel mer opptatt av å få publisitet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (3 timer siden):

Etter å ha sett den svenske utgaven, må jeg si meg enig i at Love is både blind, døv og stum.

Christoffer og Sergio er bare forbokstaven. Er det mulig? Så på svensk tv, at castingansvarlig fikk skikkelig tyn for å ha tatt med Sergio. Hadde ikke skjedd om de visste det som har kommet frem i dag.

Ja, det har jo komt frem at en av deltagerne var tiltalt for overgrep også, vet ikke om det er snakk om Sergio eller noen andre.. men det er jo ikke første gang en med kriminell bakgrunn kommer seg på tv. Synes yv- produksjoner burde ta mye større ansvar. I USA var det jo en morder som fikk være med på datingprogram, selv om han hadde mange fæle dommer..  og det er vel flere som har vært med på "paradise hotel" med voldsdommer. Så en video av en jente som hadde vært med på "første date" i går. Hun hadde avvist ham på programmet, men han hadde tatt kontakt i ettertid og ga seg ikke med det. Han hadde visst flere besøksforbud. Veldig dumt at tv- produksjoner kun tenker at drama= underholdning, og ikke tar hensyn til dommer, psykisk helse osv. Ganske mange med tydelige barndomstraumer som blir brukt som underholdning også, blant annet  Cathrin Prana, som har vært med på mye, nå på "gift ved første blikk".

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli hekta på dette programmet, men det ble jeg. Så mye uventet! 
Fikk bakoversveis da Christoffer og hun, hadde hatt så mye fantastisk sex. Trodde knapt de hadde kysset, synes det så ut som hun ville spy av han av og til. Så altså DERFOR, han var så happy og trodde dette var ment to be. Men seriøst, man kunne se på sekundet, at dette ikke var noen bra match. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (15 timer siden):

Men selv om de ikke visste om barnet, så ser man jo med et øyekast at det er en sleip og ufyselig person. Det er helt ufattelig at han ble valgt ut.

Etter at man hadde gjort første tabbe og tok ham med, så burde oppførselen hans i kapslene ha medført at han ble ekskludert. De overvåket jo alt, og fikk det med seg. Men de var vel mer opptatt av å få publisitet.

Var vel ikke barnet hun tenkte på, men at han var anklaget for vold mot en kvinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...