Gå til innhold

Love is blind Sverige


Dupers

Anbefalte innlegg

Synes Christoffer er ganske irriterende, og nesten mer red flag enn Sergio. Skjønner godt at Catja blir irriterert og trekker seg tilbake når han er så ekstremt på og klager over at hun ikke er like interessert tilbake. Han burde gitt henne mye mer space. Også er det kanskje greit å droppe å ha lilla, fett hår.

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MissStiles skrev (22 minutter siden):

Noen som har sett de nyeste episode som kom igår?

Jupp! Lurer på hvordan Meira møter bryllupsdagen, og hva som skjer med Amanda of Sergio, han virker jo så sleip og hun så naiv?! 
 

Krissy-Lee fikk også litt og tenke på i utdrikningslaget, men bagateller i mine øyne..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jhi123 skrev (14 minutter siden):

Synes Christoffer er ganske irriterende, og nesten mer red flag enn Sergio. Skjønner godt at Catja blir irriterert og trekker seg tilbake når han er så ekstremt på og klager over at hun ikke er like interessert tilbake. Han burde gitt henne mye mer space. Også er det kanskje greit å droppe å ha lilla, fett hår.

Haha! Ja, veldig enig med deg!!! Når de spiste også, han var for mye på henne. Jeg synes hu taklet det på en bra måte! Og når hu tok opp ting med han, han ble så rar å svarte skikkelig frekk tilbake 😆 en sånn type som ikke respekterer å bli rejecta

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krinoline skrev (14 minutter siden):

Jupp! Lurer på hvordan Meira møter bryllupsdagen, og hva som skjer med Amanda of Sergio, han virker jo så sleip og hun så naiv?! 
 

Krissy-Lee fikk også litt og tenke på i utdrikningslaget, men bagateller i mine øyne..

Meira er kun med for å gjøre seg selv populær! 🤣 hu er ikke helt god i huet og tror hu er så mye bedre enn partneren sin(husker ikke navnet hans) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, Oscar er jo seriens desidert hotteste mann, jeg forstår ikke hvordan Meira kan være så misfornøyd og grunnleggende negativ til alt ved ham! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nurse07 skrev (1 time siden):

Jaaa, Oscar er jo seriens desidert hotteste mann, jeg forstår ikke hvordan Meira kan være så misfornøyd og grunnleggende negativ til alt ved ham! 

Fordi hu tror at hu er så deilig og perfekt! Litt høy på seg selv! De passer ikke sammen! Hu gir meg litt bipolar vibes 🤣 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krinoline skrev (9 timer siden):

Krissy-Lee fikk også litt og tenke på i utdrikningslaget, men bagateller i mine øyne..

Det samme tenkte jeg. Forstår jo at hun tenker, har han ikke fått med seg noen ting men på en annen side noen menn er jo ikke så flinke til å huske bursdager osv. Sier hun virkelig nei pga feil svar i en quiz? Vet ikke..

Veldig usikker på om noen andre par egentlig kommer til å si. Altså at begge partene sier ja. For Emilia sin skyld håper jeg det men tror ikke han er der. Det samme med Oskar, fordi Meira er ikke der. Og jeg håper at Amanda sier nei fordi han kan jo ikke være bra for henne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Krissy-L får kalde føtter etter den quizen…

Syns synd på Oskar og Emilia…partnerene deres svarer sikkert nei. Forstår ikke at Meira meldte seg på programmet, hun vil jo egentlig ikke gifte seg? 
 

Sergei har blitt litt bedre. Han var skikkelig ufordragelig i de første episodene, men syns han er blitt bedre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk skikkelig chills når Amanda lo av leiligheten til Sergio, hvordan han stirret tomt ut i luften og svarte med enstavelses ord. Det var helt tydelig at han mobiliserte alt av selvbeherskelse for å ikke eksplodere😬

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

3 av parene er fortsatt gift i dag.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skuffet over at noen sa ja idag, spent på ny episode på mandag tror ikke dem har holdt ut 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ble så utrolig lei meg da Amanda sa ja. Hun virker så klok og god, hun (og alle andre!) fortjener bedre enn Sergio, som er en vandrende rødt flagg-butikk! Allerede har han vist oppførsel i kategori psykisk mishandling/gaslightning. Tør ikke tenke på hvordan det kommer til å utvikle seg.
 

syns veldig synd på hun finske.  

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle 4 brylluper i en episode? Det var litt skuffende! Men gøy å at dem som sa ja og føler med dem hvor det ble sagt nei. Gleder meg til å se hvem som fortsatt er gift.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jhi123 skrev (På 20.1.2024 den 21.30):

Synes Christoffer er ganske irriterende, og nesten mer red flag enn Sergio. Skjønner godt at Catja blir irriterert og trekker seg tilbake når han er så ekstremt på og klager over at hun ikke er like interessert tilbake. Han burde gitt henne mye mer space. Også er det kanskje greit å droppe å ha lilla, fett hår.

Ja, helt enig.. han er ennå farligere, siden han framstår så snill og empatisk, men ble ekstremt toxic på slutten. Jeg skjønner henne svært godt.. har selv virkelig prøvd å like noen og kritisert meg selv for å være overfladisk etc fordi den andre virker så snill og god, men sannheten er at man ikke kan tvinge seg selv til å bli tiltrekt av noen.. når hun prøver å utvikle følelser og han i tillegg pusher og er over the top (og drit irriterende), skyver han hun bare ennå lengre unna. Håper hun finner seg en bra mann! Og håper at han ikke søker så heftig bekreftelse av noen andre som han gjør nå.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (3 timer siden):

Alle 4 brylluper i en episode? Det var litt skuffende! Men gøy å at dem som sa ja og føler med dem hvor det ble sagt nei. Gleder meg til å se hvem som fortsatt er gift.

Fikk ikke med meg om Amanda og Sergio gifta seg.. håper ikke!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

luna1234 skrev (12 minutter siden):

Ja, helt enig.. han er ennå farligere, siden han framstår så snill og empatisk, men ble ekstremt toxic på slutten. Jeg skjønner henne svært godt.. har selv virkelig prøvd å like noen og kritisert meg selv for å være overfladisk etc fordi den andre virker så snill og god, men sannheten er at man ikke kan tvinge seg selv til å bli tiltrekt av noen.. når hun prøver å utvikle følelser og han i tillegg pusher og er over the top (og drit irriterende), skyver han hun bare ennå lengre unna. Håper hun finner seg en bra mann! Og håper at han ikke søker så heftig bekreftelse av noen andre som han gjør nå.. 

Enig, han ga meg nesten litt incel-vibber på slutten. Sutring om at nice guys ikke vinner, og for at han ikke fikk gjengjeldt komplimenter han mente han hadde krav på siden han lovebombet henne. 

Det var veldig ukomfortabelt å se på det paret. I starten fordi det var så åpenbart at hun ikke var interessert, da syntes jeg litt synd på fyren, selv om jeg ble uggen av de overdrevne komplimentene. Men da trodde jeg han bare var litt naiv og dårlig til å lese mennesker. Men en styggere side av han kom jo frem etterhvert. 

De var jo også veldig mismatch, noen folk får bare ut det verste i hverandre.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, så absolutt.. det virker heldigvis ikke som hun tok stor skade av ham, men sånn oppførsel kan virkelig skade noen.. tror han hadde fått frem den siden der med ganske mange, siden det blir så ufattelig overdrevent.. bare med den : god mårran min livs elskede greia hadde gått meg på nervene.. gjorde det nok med henne også, men hun undertrykte det nok og tenkte at det var noe gale med seg selv..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

luna1234 skrev (1 time siden):

Fikk ikke med meg om Amanda og Sergio gifta seg.. håper ikke!

Joda de giftet seg men det var vel bryllupet som det ble filmet / vist minst av i den episoden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når klokka Netflix legger ut dagens episode? Er så utålmodig. 😅 denne versjonen synes jeg var veldig fin, likte de fleste av deltakerne og vil gjerne se hvordan det har gått med dem etter bryllupene.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JennieB skrev (9 minutter siden):

Noen som vet når klokka Netflix legger ut dagens episode? Er så utålmodig. 😅 denne versjonen synes jeg var veldig fin, likte de fleste av deltakerne og vil gjerne se hvordan det har gått med dem etter bryllupene.  

Det står 18 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...