Gå til innhold

Love is blind Sverige


Dupers

Anbefalte innlegg

Ævv skrev (19 timer siden):

Jeg kan forstå veldig godt at han ikke klarte å venne seg til utseendet til Emilia. Hun er ikke spesielt vakker dessverre. Det var veldig tydelig at det var utseendet hennes det stoppet på. Og det skjønner jeg.

Jeg er enig. Jeg ble veldig overrasket over at han syntes hun var pen første gang de møttes. Jeg synes det var snilt av produksjonen å vise det klippet. Jeg tenkte at de gjorde det for å ikke ødelegge selvtilliten til Emilia.

moroklompen skrev (7 timer siden):

Mener du at han ser bedre ut enn henne?

Jeg syntes de stiller relativt likt som attraktive, henne mer enn han.

Han ser mye bedre ut enn henne! Hun ser jo 10-20 år eldre ut enn hun er.

moroklompen skrev (5 timer siden):

Interessant hvor forskjellige vi er, jeg finner han  ganske lite attraktiv uavhengig av hans fysikk.

Jeg vil faktisk dra det så langt med å si om jeg måtte vært intim med en av dem så hadde jeg valgt henne lenge før han og jeg er 100 % heterofil.

😂 Ulik smak her ja! Av de i denne castingen, så ville jeg valgt Lucas. Han setter jeg øverst tiltrekningsmessig og Emilia nest nederst. Sergio var nederst av samtlige. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huttetutt skrev (På 7.2.2024 den 23.20):

Var vel ikke barnet hun tenkte på, men at han var anklaget for vold mot en kvinne.

Er han? Hvor/når kom det fram? Jeg syns Amanda/Sergio er utrolig ubehagelig kombo å være vitne til. Blir trist og uvel av det. Hun virker hjernevasket av S. Godtroende og spenningssøkende fra beskyttet oppvekst i religiøst hjem,  Og gravid etter sju minutter og dermed knyttet til ham for evig. 


Noen over her nevnte at Oscar må ut av skapet, 100% enig.Får inntrykk av at han vil skaffe kone og familie for mammas skyld…

Har tro på Rasmus og Krisse-ly. Hun virker så skadeskutt, og med ham får hun en som forguder henne og som i tillegg har full storfamilie-pakke som hun ønsker. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moroklompen skrev (13 timer siden):

Mener du at han ser bedre ut enn henne?

Jeg syntes de stiller relativt likt som attraktive, henne mer enn han.

Ja det er veldig stor forskjell på dem nivåmessig. De ligger definitivt ikke i samme liga. Hun har ekstremt grove trekk, verdens dyreste sinnarynke og svært sterkt Finsk utseende.

 

Man kan si så mye man vil at man ikke trenger å gjøre noe med utseende osv, men med en så typ sinnarynke så ser man 10 år eldre og grov ut. Det hadde gjort mye om hun bare hadde fått fikset det.

 

Hadde jeg bare sett dette bildet så hadde jeg assosiert henne med en 48 år gammel mellomleder i kommunen.

 

Screenshot_20240209-101244_Instagram.thumb.jpg.6df26ad89f330406a42081c634022b77.jpg

 

20240209_101423.jpg.97f54865e56e1907630bc0700633073c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ævv skrev (31 minutter siden):

Ja det er veldig stor forskjell på dem nivåmessig. De ligger definitivt ikke i samme liga. Hun har ekstremt grove trekk, verdens dyreste sinnarynke og svært sterkt Finsk utseende.

 

Man kan si så mye man vil at man ikke trenger å gjøre noe med utseende osv, men med en så typ sinnarynke så ser man 10 år eldre og grov ut. Det hadde gjort mye om hun bare hadde fått fikset det.

 

Hadde jeg bare sett dette bildet så hadde jeg assosiert henne med en 48 år gammel mellomleder i kommunen.

 

Screenshot_20240209-101244_Instagram.thumb.jpg.6df26ad89f330406a42081c634022b77.jpg

 

20240209_101423.jpg.97f54865e56e1907630bc0700633073c.jpg

Så kvinner MÅ altså fikse på seg for å passe inn i den syke skjønnhetsnormen som finnes i dag? NEEEI,det må de ikke. Kvinner skal da kunne ha så mye rynker de vil uten å høre at de må fikse det. 

  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (2 timer siden):

Så kvinner MÅ altså fikse på seg for å passe inn i den syke skjønnhetsnormen som finnes i dag? NEEEI,det må de ikke. Kvinner skal da kunne ha så mye rynker de vil uten å høre at de må fikse det. 

Nei vi MÅ ikke det, men tror hun som skrev dette mente at for å passe inn med stilen til Lucas, som er litt "glatt", så kunne en liten botox hjulpet henne. 😅 Vi er jo på det overfladiske ytre nå.

Apropos, føler egentlig vi fikk vite for lite om fritidsinteresser og verdier i livet og hva de synes om verden rundt seg. Så på den måten blir jo alt mer overfladisk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (2 timer siden):

Så kvinner MÅ altså fikse på seg for å passe inn i den syke skjønnhetsnormen som finnes i dag? NEEEI,det må de ikke. Kvinner skal da kunne ha så mye rynker de vil uten å høre at de må fikse det. 

Helt klart, hver sin smak, men da forstår jeg også at han ikke var tiltrukket av henne. Det var det som var poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ævv skrev (7 timer siden):

Ja det er veldig stor forskjell på dem nivåmessig. De ligger definitivt ikke i samme liga. Hun har ekstremt grove trekk, verdens dyreste sinnarynke og svært sterkt Finsk utseende.

 

Man kan si så mye man vil at man ikke trenger å gjøre noe med utseende osv, men med en så typ sinnarynke så ser man 10 år eldre og grov ut. Det hadde gjort mye om hun bare hadde fått fikset det.

 

Hadde jeg bare sett dette bildet så hadde jeg assosiert henne med en 48 år gammel mellomleder i kommunen.

 

Screenshot_20240209-101244_Instagram.thumb.jpg.6df26ad89f330406a42081c634022b77.jpg

 

20240209_101423.jpg.97f54865e56e1907630bc0700633073c.jpg

Myserynken har jeg faktisk ikke lagt merke til før du skrev om den. Det er de tunge trekkene og grove huden som gjør at jeg synes hun ser gammel ut. Uten rynkene mellom øyenbryna ville hun sett akkurat like gammel ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det jo dessverre et faktum at vi kvinner begynner å se tegn til aldring i huden etter vi har fylt 30ish. Menn har jo en tykkere hudkvalitet som gjør at de eldres litt senere. Og da kan akkurat de fire årene som er mellom Lucas og Emilia ha betydning.

Husker jeg ble kalt gammel av en fyr jeg hadde en fling med da jeg har 31 år. Han var noen år yngre 😂 jeg ble rasende og flingen tok slutt selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bendit skrev (3 minutter siden):

Også er det jo dessverre et faktum at vi kvinner begynner å se tegn til aldring i huden etter vi har fylt 30ish. Menn har jo en tykkere hudkvalitet som gjør at de eldres litt senere. Og da kan akkurat de fire årene som er mellom Lucas og Emilia ha betydning.

Husker jeg ble kalt gammel av en fyr jeg hadde en fling med da jeg har 31 år. Han var noen år yngre 😂 jeg ble rasende og flingen tok slutt selvfølgelig.

Jeg er 39, folk tror jeg er i begynnelsen av 20-åra.. er nok veldig individuelt uavhengig av kjønn.. men Emilia er nok en av de som ser eldre ut enn hun er. Synes ikke man skal analysere utseendet hennes opp og ned i mente her, det er nok å si at utseendemessig var ikke hun og Lukas en god match. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (23 timer siden):

Myserynken har jeg faktisk ikke lagt merke til før du skrev om den. Det er de tunge trekkene og grove huden som gjør at jeg synes hun ser gammel ut. Uten rynkene mellom øyenbryna ville hun sett akkurat like gammel ut.

At du ikke har bevisst lagt merke til det betyr ikke at det ikke har  bidratt til totalinntrykket av hvordan man leser ansiktet 😊 Hjernen vår danner totalinntrykk i underbevisstheten som vi bruker for å analysere det vi ser. En sinnarynke vil bidra veldig til negative assosiasjoner fordi vi automatisk tenker at her er er noen sinte og det er en dårlig ting. Uten at det er noe vi bevisst tenker over. Det gir grove og negative assosiasjoner. 

 

Jeg så forøvrig et innlegg her om dagen som forklarte at noe underbevisstheten oppfatter når det kommer til å registrere alder er volumtap ved tinningen samt nasolabiale linjer. En liten avsporing absolutt, men ganske interessant for det har jeg aldri tenkt over 😊

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en del på siste sesong av amerikanske love is blind nå og da slo det meg at en av grunnene til at jeg likte den svenske bedre er at de var mye mer støttende og mindre dramatiske. Det var scener hvor de snakket om hvor vanskelig det var, de andre støttet dem og sa til og med fine ting partneren deres hadde sagt om den andre når folk var usikre.

Mens den amerikanske sesongen er så mye drama, rykter, uthenging og høylytt krangling. Og knapt noen par. Håper det kommer flere svenske sesonger, det var mye koseligere!

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...