Gå til innhold

Kompani Lauritzen 2024


Javel_da

Anbefalte innlegg

Rød løper på snapchat spoilet nettopp dagens episode. Sykt irriterende!! Selv om de blir lagt ut kl 03.00 så er det vel ikke så mange som har rukket å sett det enda. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yvelia skrev (1 time siden):

Rød løper på snapchat spoilet nettopp dagens episode. Sykt irriterende!! Selv om de blir lagt ut kl 03.00 så er det vel ikke så mange som har rukket å sett det enda. 

Sol.no har og spoliet i dag. Ødelegger all morro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ganske skuffende at han valgte å trekke seg. Og jeg synes innsatsen har vært helt vondt å se på. Ikke akkurat imponert. 
Hadde virkelig håpet han skulle klare å snu etter nedturen i første episoden, men nei..

 

  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/2/2024 at 8:29 PM, ARima said:

Jeg også, han virker som en så nydelig person. 

Nydelig person?

Nå er det på tide at den bortskjemte drittungen (nr. 93) sendes hjem.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chupacabra skrev (1 time siden):

Nydelig person?

Nå er det på tide at den bortskjemte drittungen (nr. 93) sendes hjem.

Han skuffer så jævlig! Han gjorde så god figur i farmen at jeg tenkte det samme ville skje her, men nei… han har skuffet fra episode 1, det var ikke bare «sjokk» i oppstarten nei 😣

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (28 minutter siden):

Han skuffer så jævlig! Han gjorde så god figur i farmen at jeg tenkte det samme ville skje her, men nei… han har skuffet fra episode 1, det var ikke bare «sjokk» i oppstarten nei 😣

Ble skuffet jeg også. Den svakaste av alle, hvem skulle tro …

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker det er like greit å reise hjem når det ikke er noe håp for vedkommende.

Treningsstudio-muskler er tydeligvis ikke alt.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (39 minutter siden):

Han skuffer så jævlig! Han gjorde så god figur i farmen at jeg tenkte det samme ville skje her, men nei… han har skuffet fra episode 1, det var ikke bare «sjokk» i oppstarten nei 😣

Helt enig. I Kompani har han vært tidenes pingle og sytepave. Vet ikke om noen som har droppet så mange øvelser i tidligere sesonger.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Utrolig skuffet over Aleks. Alltid likt fyren og synes han har virket som en fin fyr (kommer sikkert til å fortsette å synes det, for all del), men dette var en trist seeropplevelse gitt. Lov til å gå i kjelleren, være negativ osv, men når man sier ja til å være med får man nå fader meg prøve i det minste. 

Er så drittlei priviligerte kjendiser som trekker seg når de ikke gidd mer. De burde mistet det de får betalt for deltakelsen om de trekker seg sånn som dette. 

Kudos til Klouman som kjører på selv etter kuldesjokk, bare det i seg selv må ha tappet kroppen hennes noe sykt. 

Kjipt Ismail røk ut. Hun som jeg ikke husker navnet på klarer jeg meg egentlig uten 🫣

 

  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (16 minutter siden):

Tenker det er like greit å reise hjem når det ikke er noe håp for vedkommende.

Treningsstudio-muskler er tydeligvis ikke alt.

Det er ikke den fysiske styrken som er problemet hans, men den psykiske. Han tør ikke ta utfordringene og stå i ubehaget og trekker seg i stedet.

  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne sett Glestad med videre. At Ismail røk er helt ok.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haukeland og Sæterstøl, altså dette er de unge voksne av idag?

Hvis de er malen så står det UTROLIG dårlig til med de unge som vokser opp idag. Her ser vi curlingforeldrenes ultrafail av oppdragelse.

Blir helt flau på deres vegne.

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Haukeland og Sæterstøl, altså dette er de unge voksne av idag?

Hvis de er malen så står det UTROLIG dårlig til med de unge som vokser opp idag. Her ser vi curlingforeldrenes ultrafail av oppdragelse.

Blir helt flau på deres vegne.

Kan ikke nevne de to i samme setning. Haukland har vist mye bra tidligere. Hun fullførte i dag tross litt klaging, i motsetning til Sæterstøl.

  • Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (11 minutter siden):

Haukeland og Sæterstøl, altså dette er de unge voksne av idag?

Hvis de er malen så står det UTROLIG dårlig til med de unge som vokser opp idag. Her ser vi curlingforeldrenes ultrafail av oppdragelse.

Blir helt flau på deres vegne.

«Her ser vi curlingforeldrenes ultrafail av barneoppdragelse???»

Men, dette er bare 2 av flere unge som er med på kompani lauritzen. Hva med Alexandra Rotan som er redd, men gjennomfører likevel? Hva med Stinius Maurstad som virker som er født til å være i militæret? Eller Silseth, Klouman og Berntsen? Alle disse er på samme alder som Sæterstøl og Haukeland. 

  • Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meowe skrev (9 minutter siden):

«Her ser vi curlingforeldrenes ultrafail av barneoppdragelse???»

Men, dette er bare 2 av flere unge som er med på kompani lauritzen. Hva med Alexandra Rotan som er redd, men gjennomfører likevel? Hva med Stinius Maurstad som virker som er født til å være i militæret? Eller Silseth, Klouman og Berntsen? Alle disse er på samme alder som Sæterstøl og Haukeland. 

Enig.

Syns fellesnevneren for de som klager og tåler lite, er influensere. De har vel stort sett tatt den enkleste veien hele livet. 

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meowe skrev (15 minutter siden):

«Her ser vi curlingforeldrenes ultrafail av barneoppdragelse???»

Men, dette er bare 2 av flere unge som er med på kompani lauritzen. Hva med Alexandra Rotan som er redd, men gjennomfører likevel? Hva med Stinius Maurstad som virker som er født til å være i militæret? Eller Silseth, Klouman og Berntsen? Alle disse er på samme alder som Sæterstøl og Haukeland. 

Silseth er 33 år. Kloumann 34 år osv. Så ikke samme alder med andre ord.

Kaller heller ikke de unge voksne, de kaller jeg voksne.

Heldigvis er det ett par god epler innimellom alle de råtne, skulle bare mangle. Men trist at det er så mange råtne epler, og enda tristere at det mer enn noen gang før er haugevis av curlingforeldre som nå oppdrar dagens tenåringer til den type unge voksne. 

Det mangler jo ikke på mediaoppslag og forskning om dette, så ingen grunn til å bli defensiv ang at man kaller en spade for spade.

 

 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spørsmålet er jo om det dere i realiteten kritiserer er mangel på den selvtilliten du får av å ha levd noen år ekstra.

"Ungdommen i dag, ass" har jo folk sagt i tusener av år. Det ble folk av kidsa, likevel.

Endret av knooters
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten svakhet med konseptet at de sender hjem folk allerede etter en uke. Spesielt når den/de "svakeste" fra episode 1 virkelig  viser tydelig forbedring, og ikke minst har den rette innstillingen. Langt mer inspirerende og ikke minst bedre tv å se denne Ismail klare å få til ting enn å se topptrente Silset gjennomføre med glans i hver øvelse. 

Endret av BrukonymAner
  • Liker 37
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Alex da … Turde ikke ta bakslengs stup, ikke tårnstup og syntes vannet var kaldt der de skulle svømme og også dykke  under vann ..  Han slet også med å gå oppover bratta, selv om noen bar sekken for seg, og trakk seg.

Det var dessverre skuffende. Har han ikke sett tidligere sesonger eller hadde han ikke motivasjon? Han er jo trent? De andre prøvde i hvert fall .. Trodde han ville klare mer enn dette …

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (2 timer siden):

Uff Alex da … Turde ikke ta bakslengs stup, ikke tårnstup og syntes vannet var kaldt der de skulle svømme og også dykke  under vann ..  Han slet også med å gå oppover bratta, selv om noen bar sekken for seg, og trakk seg.

Det var dessverre skuffende. Har han ikke sett tidligere sesonger eller hadde han ikke motivasjon? Han er jo trent? De andre prøvde i hvert fall .. Trodde han ville klare mer enn dette …

Det samme lurer jeg på. Vet han hva han sa ja til? Jeg trodde virkelig at han var tøffere enn dette. En liten stund fikk jeg vondt av han men når han klager så mye og gir opp uten å prøve, nei.. hvorfor være med på et program som dette? 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...