Gå til innhold

Kompani Lauritzen 2024


Javel_da

Anbefalte innlegg

Sen ve ben skrev (1 minutt siden):

Går dette bare på lørdager? Sist gang jeg så dette programmet så gikk det fire kvelder på rad, om jeg ikke husker feil.🤔

Tror aldri det har gått 4 kvelder på rad? Tror det har pleid å gå 2 ganger i uken, en helgedag og en ukedag? Ikke 100% bastant på dette altså 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Queen19 skrev (1 minutt siden):

Tror aldri det har gått 4 kvelder på rad? Tror det har pleid å gå 2 ganger i uken, en helgedag og en ukedag? Ikke 100% bastant på dette altså 😅

Hm..for en del år siden da jeg så på det, så gikk det på mandag, tirsdag, onsdag og kanskje torsdag, ikke helt sikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (3 timer siden):

Samme med Nora Haukland. Ble litt sutring der også. Må være noe med generasjon Z.

Ser jo samme symptomene på de som var med i tropp 1 og tropp 2.

Virker som de blir veldig skuffa med en gang de ikke får til noe. Gleder meg til å følge utviklingen deres videre. Men reagerer egentlig mer på at de andre skal trøste og dulle med gang man blir litt lang i maska, det hadde jeg syntes var slitsomt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (1 time siden):

Går dette bare på lørdager? Sist gang jeg så dette programmet så gikk det fire kvelder på rad, om jeg ikke husker feil.🤔

Ser ut som det kommer på onsdager også

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amnesia skrev (53 minutter siden):

Virker som de blir veldig skuffa med en gang de ikke får til noe. Gleder meg til å følge utviklingen deres videre. Men reagerer egentlig mer på at de andre skal trøste og dulle med gang man blir litt lang i maska, det hadde jeg syntes var slitsomt. 

Jeg tror presten har rett da han sa at dette er mennesker som er vant til å få konstant og øyeblikkelige tilbakemeldinger på det de gjør, og at de blir usikre når de ikke får det.

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

California skrev (På 11.1.2024 den 19.22):

For mange influensere. For lite variasjon. Tror vi dropper det i år. 

enig

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjugur skrev (24 minutter siden):

Ser ut som det kommer på onsdager også

Gjør det? Kult, takk :) 

 

Amnesia skrev (1 time siden):

Virker som de blir veldig skuffa med en gang de ikke får til noe. Gleder meg til å følge utviklingen deres videre. Men reagerer egentlig mer på at de andre skal trøste og dulle med gang man blir litt lang i maska, det hadde jeg syntes var slitsomt. 

Jeg synes det er fint jeg, da føler mann seg litt lettere, når man får trøst, er ikke det man skal gjøre når noen blir litt deppa? De er jo langt hjemmefra og for mange er dette noe helt nytt, så er jo forståelig sånn egentlig. Min mening bare da.🤷‍♀️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Glestad er eksen til David Eriksen? Har hun vært synlig andre steder enn i Alle elsker David som jeg ikke har sett? Insta og "dama til"? Morsom skrue da ☺️

Jeg liker casten jeg. Er da ikke mange  influensere? Det er to (Nora og Aleks). Hvem tror dere blir årets "flinkis", og hvem blir årets "transformasjon"? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (På 3.3.2024 den 16.08):

Går dette bare på lørdager? Sist gang jeg så dette programmet så gikk det fire kvelder på rad, om jeg ikke husker feil.🤔

Det har aldri gått fire kvelder på rad, så da husker du feil. Det går én episode ons og to lør.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (3 minutter siden):

Det har aldri gått fire kvelder på rad, så da husker du feil. Det går én episode ons og to lør.

Den versjonen med vanlige deltagere sendtes vel man - tors, så kan være den de tenker på :) 

 

Men kjendisversjonen har som du sier vært lørdag og onsdag! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (9 timer siden):

Den versjonen med vanlige deltagere sendtes vel man - tors, så kan være den de tenker på :) 

 

Men kjendisversjonen har som du sier vært lørdag og onsdag! 

Ja, det er den, takk. :) Hekt sikker på at jeg ikke tok feil,takk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det virker som om flere av de kvinnelige deltagerne har bestemt seg for å ha rollen som denne sesongens "søt og vimsete ". Det virket litt påtatt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Jonas Lihaug vært med en tidligere sesong også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FreezeandFawn skrev (11 minutter siden):

Har ikke Jonas Lihaug vært med en tidligere sesong også? 

Ikke Kompani Lauritzen, men han har vært med på mye annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (2 minutter siden):

Ikke Kompani Lauritzen, men han har vært med på mye annet.

Okay! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 3.3.2024 den 10.25):

Synes det er en fin cast i år. Balansert og "sporty". 

Det er mange jeg ikke kjenner særlig til, eller i det hele tatt, men det er greit nok. 

Nordnes, Rotan og Staude er atypiske realitydeltakere, så det blir gøy å følge med de.

Hedvig Glestad er så sykt pen og sjarmerende! Smelter helt av å se på henne.

Skjønner at Sæterstøl har fått innrykkssjokk, men skuffende å se at han er så mentalt på vei ut porten allerede første dag. Ble i overkant. Han har tross alt bygd karriere på å delta på slike ting. Så at han ikke er mer zoomet ut og at dette skal gå så inn på han som er så erfaren synes jeg er rart. Han har alt å vinne på å bli værende i denne kortvarige TV-bobla, så hjemreise ser bare dumt ut. Men så langt ned mentalt han har gravd seg allerede nå så skal det godt gjøres at han klarer å holde ut. Håper det kommer seg, og det raskt, slik at han blir værende. Vi "trenger" han med. Han er noe for seg selv. 

For øvrig pussig at unge, friske og spreke Sæterstøl var den eneste som ikke klarte baklengsstupet. Så tror han har ekstra godt av oppholdet der inne slik at han kan ta ned de mentale murene litt.

Ellers var det bra med nye kulisser og omgivelser. Antar vi vil se mye nytt av utfordringer i år. Det er utelukkende positivt.

Så… Hedvig Glestad er «kjent» som eks’en til David Eriksen? Du må gjerne være fornøyd med utseendet hennes, for all del - men da har de jammen meg slitt med casting i år. 

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke helt imponert over kunnskapsnivået hos denne gjengen 😳

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter pris på at Vår Staude er med, håper hun holder en stund. Og det skriver jeg før jeg har sett ferdig siste episode 🤞

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (10 timer siden):

Så… Hedvig Glestad er «kjent» som eks’en til David Eriksen? Du må gjerne være fornøyd med utseendet hennes, for all del - men da har de jammen meg slitt med casting i år. 

Du kan gjerne mislike det eller henne, men synes ikke det er riktig å undergrave at Glestad har falt under en kjendistilværelse. Hun har tross alt vært på tv i 4 år allerede. Både i "Alle elsker David", men også som gjest i alt fra Harm & Hegseth til God Morgen Norge. Det har også vært utallige nyhetsoppslag i riksmediene om henne over mange år. Hun har også deltatt i mange podcaster, og er en influenser med mange følgere både her og der. Faktisk er hun i den offentlige vinden som aldri før for tiden. Så hun står absolutt på egne ben på tross for David.

Tror du bare skal venne deg til henne, for dette er bare starten på melkeriet hun skal gjennom ;) 

Utover det er det vel ingen hemmelighet at castingene i kjendisprogrammer er rimelig utvasket. "Kjendis". Det blir du bare om du er sønn av en kjent mor eller far, har deltatt på et enkelt avsides program på Discovery Norge som ingen ser på eller har en youtube-konto med noen få følgere på seg. For min del er det likegreit. Jeg vil heller ha Hedvig Glestad, Stinius Maurstad eller Robin Hofset foran disse avdanka, selvopphøyde a-kjendisene som f.eks John A. Riise eller Harald Eia f.eks. Sistnevnte finner jeg totalt uinteressant på alle mulige måter.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (13 timer siden):

Så… Hedvig Glestad er «kjent» som eks’en til David Eriksen? Du må gjerne være fornøyd med utseendet hennes, for all del - men da har de jammen meg slitt med casting i år. 

Åhhh jeg liker at hun er med, hun er så vimsete men på en herlig måte. 😅 Hun er rett og slett nydelig🥰🥰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...