Gå til innhold

Kompani Lauritzen 2024


Javel_da

Anbefalte innlegg

Ane Rikke skrev (21 timer siden):

Så… Hedvig Glestad er «kjent» som eks’en til David Eriksen? Du må gjerne være fornøyd med utseendet hennes, for all del - men da har de jammen meg slitt med casting i år. 

Vel, litt eye-candy må man jo også ha med🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grüner skrev (20 timer siden):

Ikke helt imponert over kunnskapsnivået hos denne gjengen 😳

Skulle gjerne tatt denne evnetesten selv. Klarte iallefall alle som ble vist i sendingen. Latterlig mye enkle spørsmål. Når man ikke kan hva som skjedde 9.april 1940 er det ikke håp😂

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (11 minutter siden):

Skulle gjerne tatt denne evnetesten selv. Klarte iallefall alle som ble vist i sendingen. Latterlig mye enkle spørsmål. Når man ikke kan hva som skjedde 9.april 1940 er det ikke håp😂

Verre med Nora som spurte seg selv hva de sang i nasjonalsangen, når hun skulle gjette på Norges nasjonalfugl, og skrev trost. Tror hun «Alle fugler» er Norges nasjonalsang 🤪?

  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (9 timer siden):

Åhhh jeg liker at hun er med, hun er så vimsete men på en herlig måte. 😅 Hun er rett og slett nydelig🥰🥰

Synes det virker veldig påtatt med den "sjarmerende vimsetheten" hennes jeg. Som om hun er i karakter eller noe. "Vimsete, søte Hedvig som lever i sin egen verden, kløner det til og fniser, med bustete lugg og ungpikesjarm", der har du karakteren hennes. Synes det blir litt småflaut egentlig :flau:

  • Liker 36
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (1 time siden):

Verre med Nora som spurte seg selv hva de sang i nasjonalsangen, når hun skulle gjette på Norges nasjonalfugl, og skrev trost. Tror hun «Alle fugler» er Norges nasjonalsang 🤪?

Ja, men hun var tøff i hinderløypa iallefall, da🙂 Jeg hadde aldri turt det der.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (På 7.3.2024 den 0.51):

Ikke helt imponert over kunnskapsnivået hos denne gjengen 😳

Når den tidligere svigerdattera til krompen ikke vet når grunnloven ble innført i Norge, da er det kanskje like greit at det ble brudd med Prins Mild. Ikke det at jeg tror at han vet det heller. :D

  • Liker 29
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grüner skrev (29 minutter siden):

Alex er litt pingle.

Synes synd på ham i dag, stakkars. 

  • Liker 5
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh. Gidder ikke mer Kompani Lauritzen nå.

Gleder meg heller til neste episode av Spillet i morgen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke de som er så fan av Hedvig. Flott utseende, men null personlighet.

Den kvinnelige versjonen av "mannebaby" (eksisterer begrepet "kvinnebaby"? 🤭 )

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn minner Hedvig meg om Goldie Hawn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (14 minutter siden):

Avskyeleg program

Hva er det som er avskyelig?

Endret av tirben
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ella1 skrev (3 minutter siden):

Av en eller annen grunn minner Hedvig meg om Goldie Hawn.

Goldie fra filmen Private Benjamin. Kanskje det er grunnen? Hehe
image.png.2a21ea713b2e0ffaa8a5bc1c4e61707e.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kavorka skrev (Akkurat nå):

Goldie fra filmen Private Benjamin. Kanskje det er grunnen? Hehe
image.png.2a21ea713b2e0ffaa8a5bc1c4e61707e.png

😂😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyne skrev (7 timer siden):

Synes synd på ham i dag, stakkars. 

Jeg og. Også fordi jeg er litt overrasket over at han ikke er mere på men heller veldig forsiktig. 

Også er det andre som overrasker veldig. Som feks Nora og Stinius. Spesielt under lagoppgaven. Da ble jeg litt lei meg når ingen av lagene klarte det fordi de ikke kol over det siste hinderet. De prøvde jo så mange ganger. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tirben skrev (8 timer siden):

Hva er det som er avskyelig?

Hele opplegget. Også Huskestue er på ett lavmål. Dårleg konsept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (53 minutter siden):

Hele opplegget. Også Huskestue er på ett lavmål. Dårleg konsept.

Da er det vel opp til deg selv å velge noe annet.  

Jeg liker Kompani Lauritsen veldig godt.  

Endret av tirben
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleks skuffer. Han var den eneste som ikke gjennomførte baklengsstup, og ble den eneste som ikke hoppet i tårnet. Jeg trodde det skulle være en fandenivoldsk holdning i han, men istedenfor er han visst full av dårlige unnskyldninger for det meste. Han hoppet ikke fordi han mislikte "sug i magen". Altså, kom igjen da. Og det er rart han ikke klarer å ta innover seg større perspektiv. Hva det å hoppe gjør positivt med han. Og at han ikke hopper - som eneste deltaker nok engang - gjør negativt med han. Når selv Karin Klouman som var totalt livredd og i panikk klarte å hoppe, så bør også Aleks ha det i seg.

At Aleks ligger desidert sist er så fortjent som du kan få det. Synes ikke synd på han. Han bør steppe opp to hakk og begynne å delta på det han blir satt til.

Nora var ei som jeg egentlig hadde forhåndsdømt som en klassisk skjør og overfladisk influenser som prøver å være litt for fin for sitt eget velbefinnende. Men det bor mer i henne enn hva jeg trodde. Denne "styggen på ryggen"-sårbarheten ga perspektiver med henne.

Silje er bare så herlig å se på. Hun uttrykker seg på en så frisk måte. Har alltid hatt sans for henne uansett om det er på radio eller tv. 

Ellers virker stemningen veldig god mellom deltakerne. Fin stund på slutten når gjengen var samlet på kvelden der Rotan og Djupvik rev i sang og gitar. Sånne små øyeblikk gir alltid store opplevelser!

Endret av Ctrl
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (10 minutter siden):

Aleks skuffer. Han var den eneste som ikke gjennomførte baklengsstup, og ble den eneste som ikke hoppet i tårnet. Jeg trodde det skulle være en fandenivoldsk holdning i han, men istedenfor er han visst full av dårlige unnskyldninger for det meste. Han hoppet ikke fordi han mislikte "sug i magen". Altså, kom igjen da. Og det er rart han ikke klarer å ta innover seg større perspektiv. Hva det å hoppe gjør positivt med han. Og at han ikke hopper - som eneste deltaker nok engang - gjør negativt med han. Når selv Karin Klouman som var totalt livredd og i panikk klarte å hoppe, så bør også Aleks ha det i seg.

At Aleks ligger desidert sist er så fortjent som du kan få det. Synes ikke synd på han. Han bør steppe opp to hakk og begynne å delta på det han blir satt til.

Nora var ei som jeg egentlig hadde forhåndsdømt som en klassisk skjør og overfladisk influenser som prøver å være litt for fin for sitt eget velbefinnende. Men det bor mer i henne enn hva jeg trodde. Denne "styggen på ryggen"-sårbarheten ga perspektiver med henne.

Silje er bare så herlig å se på. Hun uttrykker seg på en så frisk måte. Har alltid hatt sans for henne uansett om det er på radio eller tv. 

Ellers virker stemningen veldig god mellom deltakerne. Fin stund på slutten når gjengen var samlet på kvelden der Rotan og Djupvik rev i sang og gitar. Sånne små øyeblikk gir alltid store opplevelser!

Det er bare så trist at Nora, i egenskap av å være influencer har skapt et inntrykk utad i offentligheten av å være "dum", tander, kul og utrolig selvopptatt.  Så ser man litt mer av den "virkelige" Nora,  og hun gir et så innmari mer positivt inntrykk. Ei grepa jente som tør ta i et tak,  som ikke er redd for å vise følelser og som gjerne går uten sminke.

Jeg fatter virkelig ikke hva som skal være så fantastisk flott med å være kjent som influencer når alt man gjør er å vise frem et falskt ytre.  Så ufattelig slitsomt det må være i lengden..!

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...