Rødstrupa Skrevet 9. januar 2024 #1 Del Skrevet 9. januar 2024 (endret) I morgen er han på plass i Stortinget for å gjenoppta vervet. Han eler ikke skam og innsikt. Tror han folk har noe særlig støtte, respekt for han lenger. Han har brukt opp tabbekvoten. Endret 9. januar 2024 av Rødstrupa 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kålrota Skrevet 9. januar 2024 Populært innlegg #2 Del Skrevet 9. januar 2024 Jeg har respekt for ham, kanskje spesielt fordi han har innrømmet problemene sine. Er det noen grunn til at han ikke skal få en ny sjanse, som alle andre? Han har for eksempel betalt bøtene han ble ilagt. 40 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondine Skrevet 9. januar 2024 #3 Del Skrevet 9. januar 2024 Kålrota skrev (Akkurat nå): Jeg har respekt for ham, kanskje spesielt fordi han har innrømmet problemene sine. Er det noen grunn til at han ikke skal få en ny sjanse, som alle andre? Han har for eksempel betalt bøtene han ble ilagt. Enig 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 9. januar 2024 #4 Del Skrevet 9. januar 2024 Ville passa på solbrillene mine 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 9. januar 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 9. januar 2024 (endret) Kålrota skrev (7 minutter siden): Jeg har respekt for ham, kanskje spesielt fordi han har innrømmet problemene sine. Er det noen grunn til at han ikke skal få en ny sjanse, som alle andre? Han har for eksempel betalt bøtene han ble ilagt. Du verden for en prestasjon, han har betalt bøtene sine ….😂😂😂 Endret 9. januar 2024 av Rødstrupa 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 9. januar 2024 #6 Del Skrevet 9. januar 2024 Da må alle på Stortinget låse inn sakene sine fra i morgen. Ekstra stress i hverdagen 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 9. januar 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 9. januar 2024 (endret) Rødstrupa skrev (2 minutter siden): .😂😂😂 Hmmmmmm skrev (1 minutt siden): Da må alle på Stortinget låse inn sakene sine fra i morgen. Ekstra stress i hverdagen Nei, ikke alle har driti på draget der Endret 9. januar 2024 av Rødstrupa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 9. januar 2024 #8 Del Skrevet 9. januar 2024 Rødstrupa skrev (4 minutter siden): Du verden for en prestasjon, han Gar betalt bøtene sine ….😂😂😂 Poenget er at han har gjort opp for seg, på samme måte som når man har sonet ferdig en dom. Det er et rettsprinsipp. 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 9. januar 2024 #9 Del Skrevet 9. januar 2024 Det er stort sett bare egen død som er grunnlag for å slippe å stille på Stortinget når man er innvalgt. Så det var vel ikke så overraskende når han ikke lenger er sykmeldt? 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 9. januar 2024 #10 Del Skrevet 9. januar 2024 (endret) . Endret 1. januar av Marcie 23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 9. januar 2024 #11 Del Skrevet 9. januar 2024 Lucille skrev (1 minutt siden): Stortingsrepresentanter har plikt til å møte på Stortinget. Har ingenting med skam og innsikt å gjøre. Dette. Det hadde vært mer skammelig om han skulle vært urettmessig sykemeldt resten av sin innvalgte periode. 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 9. januar 2024 #12 Del Skrevet 9. januar 2024 Rødstrupa skrev (20 minutter siden): I morgen er han på plass i Stortinget for å gjenoppta vervet. Han eler ikke skam og innsikt. Tror han folk har noe særlig støtte, respekt for han lenger. Han har brukt opp tabbekvoten. Kålrota skrev (18 minutter siden): Jeg har respekt for ham, kanskje spesielt fordi han har innrømmet problemene sine. Er det noen grunn til at han ikke skal få en ny sjanse, som alle andre? Han har for eksempel betalt bøtene han ble ilagt. Nnja....måtte jo i så fall være at han har ryggrad som en glassmanet..? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 9. januar 2024 #13 Del Skrevet 9. januar 2024 Ja det er jobben hans, vil du heller betale sykepenger til ham og lønn til vara? 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 9. januar 2024 #14 Del Skrevet 9. januar 2024 Kålrota skrev (23 minutter siden): Jeg har respekt for ham, kanskje spesielt fordi han har innrømmet problemene sine. Er det noen grunn til at han ikke skal få en ny sjanse, som alle andre? Han har for eksempel betalt bøtene han ble ilagt. Innrømmet? Han ble jo fersket ikke 1, men 2 ganger. Egentlig flere enn 2, men la oss oppsummere dem i 2 - solbrillertyveri og mattyveri. Det er ikke noe å ha respekt for. Men hadde han selvrespekt og respekt for partiet han ledet, så ville han ha gitt seg for lengst. Da ville ingen brydd seg om han stjeler videre. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 9. januar 2024 #15 Del Skrevet 9. januar 2024 Tiuren skrev (17 minutter siden): Så du har ingen problem med å overlate ditt barn til en pedofilidømt svømmetrener, så lenge hxn har sonet ferdig... Jeg regner med at du er oppegående nok til å forstå forskjellen? 14 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 9. januar 2024 Forfatter #16 Del Skrevet 9. januar 2024 (endret) Lucille skrev (40 minutter siden): Stortingsrepresentanter har plikt til å møte på Stortinget. Har ingenting med skam og innsikt å gjøre. Vet det, synes han burde trekke seg, det var det jeg mente. Søke avskjed. Endret 9. januar 2024 av Rødstrupa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 9. januar 2024 #17 Del Skrevet 9. januar 2024 (endret) . Endret 1. januar av Marcie 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 9. januar 2024 #18 Del Skrevet 9. januar 2024 (endret) . Endret 1. januar av Marcie 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 9. januar 2024 #19 Del Skrevet 9. januar 2024 53 minutter siden, Kålrota said: Poenget er at han har gjort opp for seg, på samme måte som når man har sonet ferdig en dom. Det er et rettsprinsipp. 50 minutter siden, Tiuren said: Så du har ingen problem med å overlate ditt barn til en pedofilidømt svømmetrener, så lenge hxn har sonet ferdig... 32 minutter siden, Kålrota said: Jeg regner med at du er oppegående nok til å forstå forskjellen? Det var du som begynte å snakke om rettsprinsipp, og at når man har sonet sin straff er det "opp og avgjort". Forklar meg forskjellen. Kleptomani og pedofili er diagnoser, men fritar ikke for rettsforfølgelse, og begge deler kan sones ferdig. Hva er prinsipielt forskjellig? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. januar 2024 #20 Del Skrevet 9. januar 2024 Topsi skrev (1 time siden): Ja det er jobben hans, vil du heller betale sykepenger til ham og lønn til vara? Med en så god lønn så burde han kunne spare opp penger sånn at han slapp å forsyne seg hos NAV gullpensjon har han jo også sikkert blir så kvalm av de kjeltringene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå