Gå til innhold

Moxnes kommer tilbake!


Rødstrupa

Anbefalte innlegg

For meg er det helt uforståelig at en som drev og stjal fra butikkene for bare et par måneder siden skulle tilbake til politikken nå. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mother Dirt
GrønnNellik68 skrev (På 12.1.2024 den 5.51):

Heia Moksnes han har vært ærlig om ting når det først ble oppdaga. Pluss at det er en sykdom. I motsetning til Ap og H gjengen som bare har drevet med snusk. De trenger litt god motstand i politikken ..

Stå på Moksnes .. han er en kjempe politiker.🌺

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (På 12.1.2024 den 5.51):

Heia Moksnes han har vært ærlig om ting når det først ble oppdaga. Pluss at det er en sykdom. I motsetning til Ap og H gjengen som bare har drevet med snusk. De trenger litt god motstand i politikken ..

Stå på Moksnes .. han er en kjempe politiker.🌺

Håper dette er reinspikka ironi. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stina234 skrev (4 timer siden):

Respekt?  Nei, respektere en tyv og en løyner blir for drøyt.  

Nå beskriver du alle på stortinget 😆

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mother Dirt skrev (10 timer siden):

😂

Nei, han var IKKE ærlig, han forsøkte å skjule det med en bortforklaring om han glemte å betale.  Rett og slett en løyner som overhodet ikke fortjener å være inne på stortinget

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mother Dirt
Stina234 skrev (3 minutter siden):

Nei, han var IKKE ærlig, han forsøkte å skjule det med en bortforklaring om han glemte å betale.  Rett og slett en løyner som overhodet ikke fortjener å være inne på stortinget

Det var jo derfor jeg lo av innlegget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Umoralsk tyv, løgner. Narsissistisk trekk ved  forklaringen av solbrillene. Få den simple kriminelle løgneren ut av lovgivende forsamling snarest. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødstrupa skrev (På 9.1.2024 den 17.33):

I morgen er han på plass i Stortinget for å gjenoppta  vervet. Han eler ikke skam og innsikt. Tror han folk har noe særlig støtte, respekt for han lenger. Han har brukt opp tabbekvoten.

About time, halleluja, Moxnes is back 🥳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mother Dirt skrev (5 timer siden):

Det var jo derfor jeg lo av innlegget. 

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/9/2024 at 5:33 PM, Rødstrupa said:

I morgen er han på plass i Stortinget for å gjenoppta  vervet. Han eler ikke skam og innsikt. Tror han folk har noe særlig støtte, respekt for han lenger. Han har brukt opp tabbekvoten.

Det er strenge regler for å ikke møte på Stortinget når man er valgt.

Det er ikke bare å slutte. Selv om man selv vil.

Sykemelding og jobbtilbud som NATO-sekretær er de lovlige utveiene. Moxnes lyktes ikke å få overta etter Jens i NATO.

Uansett synes jeg det er greit at han er tilbake. Stortinget skal ikke bare representere oss perfekte.

Også tyver, alkoholikere, konemishandlere, narkoselgere, bankranere, pederaster, skattesnyltere, tølpere, slubberter,  døgenikter, imbecile, lasaroner, slyngler, burugler, dåsemikler, alfonserister, sjarlataner, taskenspillere, rabagaster, skjøger og under tvil kommunister har faktisk rett til å bli representert på Stortinget de også.

Endret av LCFA
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/9/2024 at 8:47 AM, Tiuren said:

Så du har ingen problem med å overlate ditt barn til en pedofilidømt svømmetrener, så lenge hxn har sonet ferdig... 

Voldtektsmenn får bli ordførere

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe problem med det, så lenge jobben ikke blir for mye for ham igjen. Han har tilstått, han har gått i terapi. Muligens er han ennå under behandling (jeg har ikke fulgt med). Andre får lov å komme på jobb igjen, og det bør også en stortingsrepresentant få gjøre.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rødstrupa skrev (På 9.1.2024 den 17.33):

I morgen er han på plass i Stortinget for å gjenoppta  vervet. Han eler ikke skam og innsikt. Tror han folk har noe særlig støtte, respekt for han lenger. Han har brukt opp tabbekvoten.

Jada han stjal solbriller, men skal man stenge ute alle småskurkene våre fra  politikken så blir det ikke mange igjen. Hadde vært artig å se om han kunne kommet seg inn på tinget  igjen ved neste valg, nå som alle vet hva han sliter med.

Selvfølgelig skulle jeg ønske at politikere var pålitelige, men pålitelighet strider jo mot en politkers naturlige rolle. Jeg tror Moxnes er pålitelig med unntak for nasking  og er ikke redd for å ha han på tinget. Det er verre med de som er upålitelige i store saker.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...