AnonymBruker Skrevet 12. november #981 Del Skrevet 12. november Bassengtrening 😊 Anonymkode: b310d...6db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 12. november #982 Del Skrevet 12. november Bein&rumpe. Tungt etter en helg med sykdom.. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morgenkåpedyret Skrevet 12. november #983 Del Skrevet 12. november Rolig trening i dag pga. restitusjon. Så en 45 minutters gruppetime med pilates ble det i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 13. november #984 Del Skrevet 13. november Litt kondisjon og styrke overkropp 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #985 Del Skrevet 13. november Bodypump Anonymkode: 03453...4f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 13. november #986 Del Skrevet 13. november Styrke overkropp 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #987 Del Skrevet 13. november styrke fullkropp i dag tidlig Anonymkode: 56791...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 13. november #988 Del Skrevet 13. november Styrke 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 13. november #989 Del Skrevet 13. november Styrke overkropp og 7 km joggetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #990 Del Skrevet 13. november Spinning Anonymkode: cdde0...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 13. november #991 Del Skrevet 13. november Løpesesongen er over. For kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #992 Del Skrevet 13. november hvilken svømmeart og hvor lang tid ca. Anonymkode: 704b6...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #993 Del Skrevet 13. november Puls og styrke. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 14. november #994 Del Skrevet 14. november DelvisPresley skrev (11 timer siden): Løpesesongen er over. For kaldt. Hehe, neida, meldt 6 grader i dag og satser på en intervalløkt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 14. november #995 Del Skrevet 14. november LeneXCII skrev (2 timer siden): Hehe, neida, meldt 6 grader i dag og satser på en intervalløkt 😅 Jeg pleier å avslutte sesongen når det blir for kaldt for shorts😂 Siden det blir litt tyngre og jeg som regel løper for å teste meg mot gamle rekorder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 14. november #996 Del Skrevet 14. november Langkjøring, løp; 1t 45min og 20,2 km. Etterfulgt av 15-20 min med ymse mobilitet og skadeforebygging - lavintensitetsgreier som sittende benløft (hoftebøyere), hofte-rotasjon, strekk av fotsålene osv. Ga f i å måle pulsen i dag, fokuserte heller på å løpe såpass rolig at nesepusting ble gjort under hele turen, samt kjenne at jeg hele tiden hadde mer å gå på fartsmessig. Skulle egentlig trent styrke i dag og løpt i morgen, men sov så elendig i natt at det å skulle løfte noe tung virker helt uoverkommelig, dessuten er det meldt regn de neste dagene mens det i dag var nydelig oppholdsvær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 14. november #997 Del Skrevet 14. november DelvisPresley skrev (18 timer siden): Løpesesongen er over. For kaldt. Nei, går fint å løpe om vinteren, jeg tenkte som deg før, helt til en kamerat fikk meg med, nå løper jeg ute året rundt , går fint om man tar forholdsregler 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 14. november #998 Del Skrevet 14. november Lill3My skrev (5 minutter siden): Langkjøring, løp; 1t 45min og 20,2 km. Etterfulgt av 15-20 min med ymse mobilitet og skadeforebygging - lavintensitetsgreier som sittende benløft (hoftebøyere), hofte-rotasjon, strekk av fotsålene osv. Ga f i å måle pulsen i dag, fokuserte heller på å løpe såpass rolig at nesepusting ble gjort under hele turen, samt kjenne at jeg hele tiden hadde mer å gå på fartsmessig. Skulle egentlig trent styrke i dag og løpt i morgen, men sov så elendig i natt at det å skulle løfte noe tung virker helt uoverkommelig, dessuten er det meldt regn de neste dagene mens det i dag var nydelig oppholdsvær. Puster du med nesa når du trener, 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 14. november #999 Del Skrevet 14. november Blir 1 mil joggetur i dag, får komme meg ut før det blir bek mørkt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 14. november #1000 Del Skrevet 14. november Lur Venn skrev (3 timer siden): Puster du med nesa når du trener, 😲 Ikke alltid, nei, nei! Men npr jeg bevisst skal trene med relativt lav intensitet så synes jeg det er en nyttig måte å «sjekke inn» på Det er ikke noe jeg tenker over når jeg trener styrke eller løper kortere turer med høyt tempo og høy puls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå