AnonymBruker Skrevet 2. juni #821 Del Skrevet 2. juni 1,5 times gange, 33 min løping, 22 min styrke 😊 Anonymkode: 03453...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 7. juni #822 Del Skrevet 7. juni Litt på etterskudd, men tirsdag trente jeg Indoor Running og Absolution. Ble vitne til en jente som falt på tredemølle og skadet seg skikkelig 😬 Det er den store skrekken med tredemølle, altså. Håper det gikk bra med henne. I går løp jeg 13 km hjem fra jobb, og i dag skal jeg på Pilates. Fin start på helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 7. juni #823 Del Skrevet 7. juni Mage&rygg pluss 40min på mølla.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #824 Del Skrevet 8. juni Pulsøkt og litt styrke. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 11. juni #825 Del Skrevet 11. juni I helgen løp jeg 13 km i masse regn. Det var faktisk ganske forfriskende, selv om jeg ble søkkvåt! I dag planlegger jeg 30 min Indoor running etterfulgt av Absolution 30 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #826 Del Skrevet 11. juni Forrige uke måtte jeg prioritere andre ting og fikk bare 5 timer trening vel. Men nå er jeg back on track og har hatt to pulstimer i går og en pulstime og en styrkeøkt i dag. I morgen (onsdag) blir det pulstime, stykeøkt og en coretime. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 13. juni #827 Del Skrevet 13. juni (endret) I går løp jeg ca. 1 mil hjem. Endret 17. juni av Harlekin Haha, ikke 1 minutt, men 1 mil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #828 Del Skrevet 13. juni ingenting, fordi jeg er for trøtt fordi jeg ble holdt våken av mannens snorking.. timen på sats er avlyst og dagen er ødelagt. Klarer ikke trene når jeg er stuptrøtt Anonymkode: 380da...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #829 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): ingenting, fordi jeg er for trøtt fordi jeg ble holdt våken av mannens snorking.. timen på sats er avlyst og dagen er ødelagt. Klarer ikke trene når jeg er stuptrøtt Anonymkode: 380da...ae1 Men da er det jo ikke vits å poste noe her😅, får håpe du kjører på i morgen 💪 Anonymkode: 0d552...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 13. juni #830 Del Skrevet 13. juni Har ikke postet her på et par uker, men har trent som normalt, ca 7 timer pr uke med ca 30km løping, 1 økt hinderløp og 2 timer styrke. Denne uken: Mandag: hviledag med gåtur på kvelden Tirsdag: bootcamp/hinderløp Onsdag: Mølleintervaller, 4x1000m /2 min gange + oppvarming og nedtrapping Torsdag: 1 time styrke med skadeforebyggende, grepsstyrke og overkropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #831 Del Skrevet 13. juni En time puls og en styrkeøkt. Fredag morgen blir det en løpetur med intervaller før kveldsvakt. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 17. juni #832 Del Skrevet 17. juni Fredag: Pilates Lørdag: 60 minutter intervalltrening (Indoor Running Event på Sats) Søndag: Joggetur ute 56 minutter, Yoga for athletes, 45 min på Sats. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 18. juni #833 Del Skrevet 18. juni Lørdag: 1 t styrke med mobilitet og 1 t og 15 min med innendørs bootcamp, mye puls. Søndag: 18,5km joggetur, oppvarming med 5 km på mølla, tidsintervaller med økende tid og tempo, 13,5km ute rett etterpå med 11x1000m /1 min rolig jogg/gange + oppvarming og nedtrapping. Hviledag i går mandag, kjente helgens økter godt på kroppen. I kveld er det bakkeintervaller på planen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #834 Del Skrevet 18. juni Trent på studio og basseng. Anonymkode: ab5ea...008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floppydisk Skrevet 18. juni #835 Del Skrevet 18. juni Motbakke økt på landeveissykkel og jaktet segmenter på Strava 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #836 Del Skrevet 18. juni I dag ble det pulstime! I morgen (onsdag) blir det puls og styrke, spesielt kjerne. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #837 Del Skrevet 18. juni Er på joggern for tiden. 5km jogging på lørdagen som var, 4km i går, og 5km i dag. Anonymkode: 3fa9e...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 19. juni #838 Del Skrevet 19. juni I går var jeg på Indoor Running 30 min og Absolution 30 min. Jeg klarer ikke ting som er for komplisert og krever koordinasjon, det må være rett frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #839 Del Skrevet 19. juni Klatring, og til sammen en times gange til og fra klatresenteret. Anonymkode: a617d...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 19. juni #840 Del Skrevet 19. juni Ikke en jævla drit, men jobben min innebærer mye gåing og løfting, så jeg regner det som trening. Prove me wrong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå