AnonymBruker Skrevet 12. mai #761 Del Skrevet 12. mai En time med puls, også en styrkeøkt! -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 12. mai #762 Del Skrevet 12. mai Jeg glemmer bort tråden litt jeg. Forrige oppdatering var lørdag sist uke, så etter det har jeg gjort følgende: Søndag: lett styrkeøkt Onsdag: 40 min yoga/mobilitet/kjerne Torsdag: Intervaller, 10x600m/90 sek aktiv pause, oppvarming og nedjogging Fredag: 20 min mobilitet Lørdag: Kort langtur, 11,5km og 2 timer hinderløpstrening Søndag: tung styrkeøkt, men litt lettere vekter og flere repetisjoner enn normalen, kroppen kjenner gårsdagen litt ekstra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 12. mai #763 Del Skrevet 12. mai Overkropp 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 13. mai #764 Del Skrevet 13. mai Løping, sykling, roing og litt core. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 14. mai #765 Del Skrevet 14. mai Løp litt under 8 km i går. Det var tungt, jeg er ikke god i varmen! 🥵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #766 Del Skrevet 14. mai Har ikke gjort det enda, men blir en HIIT time etterpå, også en time med puls. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 14. mai #767 Del Skrevet 14. mai (endret) Skal trene i kveld , økten blir: -main Lift 1. trapbar ( 5 min pause mellom setts) 2. Chinups ( 3-5 min pause mellom setts) (Tunge vekter og høyt fokus ) blir så en del bygge øvelse, som går på rygg og armer, man hviler når treningskompiser løfter, typisk jage pumpen. Endret 14. mai av Blåmonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 15. mai #768 Del Skrevet 15. mai Ikke gi opp nyttårs effekten folkes kjør ! Alle har 1 time til trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. mai #769 Del Skrevet 15. mai Blåmonster skrev (1 time siden): Ikke gi opp nyttårs effekten folkes kjør ! Alle har 1 time til trening 1 time pr dag er litt i meste laget. Jeg ligger på 150-200 timer pr år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 15. mai #770 Del Skrevet 15. mai Løping, roing og styrke. Jeg blir sterkere ser jeg👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 15. mai #771 Del Skrevet 15. mai Glemmer helt av tråden😅 idag ble det litt kondisjon og lett styrke på måfå. Roing 1 min/sprint mølle 1 min - fem runder BB thrusters 4x5 Knebøy 4x6/skulderpress 3x10 RDL 4x6/kjerne 3x24 Nedtrekk 2x8/Arnoldpress 2x8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #772 Del Skrevet 15. mai Puls og core. Også yoga for stretching. -Vila Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #773 Del Skrevet 16. mai Pure strength 💪 Har vært syk en stund, så godt å være i gang igjen! Anonymkode: 03453...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 17. mai #774 Del Skrevet 17. mai (endret) 17 mai trening mens folk gikk i tog, hadde studio alene ❤️ 1. Chinups 5x5 2. markløft 2x 120, 2x 120 , 2x 140 , 2x 140 , 2x 150, 2x 120 kg 3. Lowbar kneby 3x5 pyramide sett 100 kg på topp sett ( lett) har ikke trent Lowbar på 6 mnd starte opp lett igjen. fikk noen stygge blikk når jeg møtte på folk ,men det overlever jeg🦵 gratulere med dagen og en hver dag sånn ellers ! Endret 17. mai av Blåmonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. mai #775 Del Skrevet 17. mai 2 timers løpetur i rolig tempo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #776 Del Skrevet 17. mai Løpetur på kvelden! -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #777 Del Skrevet 18. mai 3 timers tur i marka, 5 min abs. Anonymkode: 03453...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #778 Del Skrevet 18. mai Blir en løpetur med intervaller etterpå når det ikke er så varmt, og en styrkeøkt. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 18. mai #779 Del Skrevet 18. mai Gått opp fra Bergen sentrum til Fløien , i raskt tempo , og ned Knatten til Svartediket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 18. mai #780 Del Skrevet 18. mai Jeg har svømt!! Årets første bad 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå