AnonymBruker Skrevet 21. februar #281 Del Skrevet 21. februar Samme hver dag nesten: - 1 time på ellipsemaskin - 2,5 time på mølle, går i 7,2 km/t med 3,5% stigning - går hit og dit jeg skal Anonymkode: 341b8...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #282 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Samme hver dag nesten: - 1 time på ellipsemaskin - 2,5 time på mølle, går i 7,2 km/t med 3,5% stigning - går hit og dit jeg skal Anonymkode: 341b8...c34 Oi, du er jo kjempeflink. Bruker du 2-3 timer på apparater hver dag? Har du de hjemme eller er du på senter? Anonymkode: b0369...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #283 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Oi, du er jo kjempeflink. Bruker du 2-3 timer på apparater hver dag? Har du de hjemme eller er du på senter? Anonymkode: b0369...511 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Samme hver dag nesten: - 1 time på ellipsemaskin - 2,5 time på mølle, går i 7,2 km/t med 3,5% stigning - går hit og dit jeg skal Anonymkode: 341b8...c34 Kjempe flink, evt et veldig forstyrret og vanskelig forhold til kropp og trening.. Håper i så fall du får hjelp ❤️ Er det noe du trives med og har helse til, så er jo det fint Anonymkode: ad939...f66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #284 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi, du er jo kjempeflink. Bruker du 2-3 timer på apparater hver dag? Har du de hjemme eller er du på senter? Anonymkode: b0369...511 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Kjempe flink, evt et veldig forstyrret og vanskelig forhold til kropp og trening.. Håper i så fall du får hjelp ❤️ Er det noe du trives med og har helse til, så er jo det fint Anonymkode: ad939...f66 Takk, kanskje? Som f66 skriver, har er det nok litt tvangstanker i bildet. Samtidig trives jeg jo med det på en måter. Har treningsrom i blokka mi (luksus!), og få andre forpliktelser enn jobb, så da går det jo. Anonymkode: 341b8...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sursøtsaus Skrevet 21. februar #285 Del Skrevet 21. februar Knebøy 5 x 4 med samme vekt på hvert sett Benkpress med et toppsett og fire back off sett Markløft med et toppsett og fire back off sett Rygghev med vektskive 3 x 12 Roing i kabel 3 x 12 Skulderpress 3 x 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 21. februar #286 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Samme hver dag nesten: - 1 time på ellipsemaskin - 2,5 time på mølle, går i 7,2 km/t med 3,5% stigning - går hit og dit jeg skal Anonymkode: 341b8...c34 Trener du også eller kun mosjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 21. februar #287 Del Skrevet 21. februar Sursøtsaus skrev (36 minutter siden): Knebøy 5 x 4 med samme vekt på hvert sett Benkpress med et toppsett og fire back off sett Markløft med et toppsett og fire back off sett Rygghev med vektskive 3 x 12 Roing i kabel 3 x 12 Skulderpress 3 x 12 Så ut som en bra økt, topp sett og back off sett er en bra måte å strukturer treningen på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #288 Del Skrevet 21. februar Blåmonster skrev (26 minutter siden): Trener du også eller kun mosjon? Tenker vel at den timen på ellipsemaskinen i alle fall er (mosjons)trening? Når det er bart ute, løper jeg en del i stedet for. Hvis du mener at å trene bare er styrke, blir det lite av det. Men i perioder skjer det ☺️ Anonymkode: 341b8...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #289 Del Skrevet 21. februar Jogget i 30 minutter og så 30 minutter gange. Anonymkode: 692d3...ae4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #290 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jogget i 30 minutter og så 30 minutter gange. Anonymkode: 692d3...ae4 Definer du det som trening? Er det en progresjon eller noe du bare gjør? Om du øker tid eller løp lenger over tid så vil jeg definere det som trening, ellers er det mosjon/ aktivitet noe man gjør for å brenne noe kcal samt føle seg bra. Anonymkode: 0d552...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sursøtsaus Skrevet 21. februar #291 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Definer du det som trening? Er det en progresjon eller noe du bare gjør? Om du øker tid eller løp lenger over tid så vil jeg definere det som trening, ellers er det mosjon/ aktivitet noe man gjør for å brenne noe kcal samt føle seg bra. Anonymkode: 0d552...5fc Ikke gidd å gatekeepe da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sursøtsaus Skrevet 21. februar #292 Del Skrevet 21. februar Blåmonster skrev (2 timer siden): Så ut som en bra økt, topp sett og back off sett er en bra måte å strukturer treningen på. Takk! Jeg får hjelp til oppsett og program av treneren min. Veldig fornøyd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #293 Del Skrevet 21. februar I dag ble det corebar, hun som har den liker høy puls, brenning, og mye hopp og sprett så den er ganske tung! 😎 -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 22. februar #294 Del Skrevet 22. februar Idag ble det styrke rygg. Også skal jeg gå en lang tur i lunsjen 💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sursøtsaus Skrevet 22. februar #295 Del Skrevet 22. februar blåbærpai skrev (12 minutter siden): Idag ble det styrke rygg. Også skal jeg gå en lang tur i lunsjen 💖 Sporty å trene så tidlig!! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #296 Del Skrevet 22. februar Gått 35 minutter til SATS i forferdelig hålke, trent time med Pure strength, deilig! Anonymkode: 03453...4f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 22. februar #297 Del Skrevet 22. februar KG jeg er lit støl skal jeg trene eller legge på 1 hvile dag til? Trener fullkropp og kjørte hard på tirsdag, energien er der føler kroppen bare ikke har bygd seg 100% opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 22. februar #298 Del Skrevet 22. februar Blåmonster skrev (4 minutter siden): KG jeg er lit støl skal jeg trene eller legge på 1 hvile dag til? Trener fullkropp og kjørte hard på tirsdag, energien er der føler kroppen bare ikke har bygd seg 100% opp Du kan bare trene I dag har jeg gjort rehabøvelsene mine, samt pull-ups. Nærmer meg nå 2 timer på mølla i min vanlige 3 km/t / 9 % stigning arbeidstakt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #299 Del Skrevet 22. februar Blir 1,5 time høy puls etterpå. 😄 -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #300 Del Skrevet 22. februar 3 hours ago, Blåmonster said: KG jeg er lit støl skal jeg trene eller legge på 1 hvile dag til? Trener fullkropp og kjørte hard på tirsdag, energien er der føler kroppen bare ikke har bygd seg 100% opp Jeg ville trent. ☺️ Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå