AnonymBruker Skrevet 18. februar #261 Del Skrevet 18. februar Powertime på SATS. Er tydeligvis en enkel sjel, for jeg synes det er så stas med stjerner i SATS-appen 🤣 Anonymkode: 03453...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #262 Del Skrevet 18. februar Barrys Bootcamp full body økt, 931 kalorier forbrent på 60 min, makspuls 208 Anonymkode: c71a8...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 18. februar #263 Del Skrevet 18. februar øvelse 1. pullups Max dag 4 sett til eller nære utmattelse øvelse 2. 5 sett 8-15 trapbar med lavt håndtak (jeg gjør det til mere knebøy en markløft øvelse) øvelse 3: benkpress med beina på benken 4x 8-12 øvelse 4: miltær press på knærne 4 setts , et tungt sett med 4 reps og flere sett med høyere reps støtte øvelser: - facepull , front bøy hold, biceps curl, Sidehev og Tåhev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 19. februar #264 Del Skrevet 19. februar Fredag: hviledag Lørdag: motbakketur med dobbelvogn på is/snø og ukult underlag, 3 km rolig økt på mølla og 20 min lett styrke (fortsatt ikke frisk av forkjølelse). Søndag: 1,5 t styrketrening, fullkroppsøkt med markløft, militærpress, step up og unilaterale øvelser for både bein og overkropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 19. februar #265 Del Skrevet 19. februar I dag har jeg gått 2 t 38 min på mølla mens jeg jobbet, tatt skulderrehabiliteringsøvelsene mine, gjort noen pullups og armøvelser og i kveld er det hofterehabilitering/bevegelighet/mobilitet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #266 Del Skrevet 19. februar Begynte å trene jevnlig for ett år siden, etter et halvt liv med under halvhjertet innsats for å få inn en rutine. I går satt jeg ny rekord, 70 min på mølla. Riktignok ordentlig sakte jogg, men uten pauser. Kjenner på en enorm mestring. I morgen er det styrkeøvelser. Anonymkode: f622d...f3a 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 19. februar #267 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Begynte å trene jevnlig for ett år siden, etter et halvt liv med under halvhjertet innsats for å få inn en rutine. I går satt jeg ny rekord, 70 min på mølla. Riktignok ordentlig sakte jogg, men uten pauser. Kjenner på en enorm mestring. I morgen er det styrkeøvelser. Anonymkode: f622d...f3a Woop! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 19. februar #268 Del Skrevet 19. februar Mage&rygg samt løp på mølla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #269 Del Skrevet 19. februar Har trent høyrearmen. Anonymkode: a0498...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #270 Del Skrevet 19. februar 10 min hoppetau i stua. Ikke sånn kjempemasse utelling enda, for jeg driver å lærer meg ulike hopp. Men du verden som det får opp pulsen allikevel. (Skal komme igang med trening etter et tøft år med treningspause). Anonymkode: 1d76d...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #271 Del Skrevet 19. februar Turer med hunden og Zumba ♥️ Anonymkode: cdde0...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #272 Del Skrevet 19. februar Ble både Bodyattack og LesMills Shapes i dag (nytt konsept). Var vel 45-50 min med hver. Var kjempegøy med ny attack! 🤩 -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #273 Del Skrevet 19. februar Trent motbakke i terreng 4,5 km og retur = 9 km. inkludert resten av dagen så har jeg beveget meg over 13,5 km i dag. Kom på én trening til jeg har trent i dag; bekkenmuskulaturen 👍 10 runder med appen «Kegel trainer». Anonymkode: 346e0...1c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 20. februar #274 Del Skrevet 20. februar Pullups volum økt 10 sett med 50% av max markløft 1x5 + litt Strakmark lett og kontrollert ( ettersom markløft er tøft for nervesystemet må man hente volum et sted.. benkpress 4 sett skulderpress 4 setts Det enkle er ofte det beste! holder mine 3 dager, vokser som bare det🦵💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 20. februar #275 Del Skrevet 20. februar Søndag: 35 min HIIT med burpees i alle varianter😅 Mandag: Bein- hovedsaklig lår. Mye squats i ulike varianter 55 min Tirsdag: skuldre 50 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 21. februar #276 Del Skrevet 21. februar Ble skikkelig forkjøla, treningsfri siden fredag forrige uke, så idag var det sjukt digg å være tilbake. Som å komme hjem😆 Rolig styrkeøkt, 14550 kg tot. Oppvarming 1 min løping/1 min ski erg x 5 runder. Knebøy/Plate G2O Markløft Beinpress Hip thrust/kjerne Glute kickbacks/hip adductor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 21. februar #277 Del Skrevet 21. februar Styrke, overkropp 💪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #278 Del Skrevet 21. februar I går ble det bare puls, den vanlige HIIT'en hadde ferie, så da ble det bare en pulstime. I dag blir det styrke. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 21. februar #279 Del Skrevet 21. februar I går var det 2 timer / 6 km / 9 % stigning på mølla, samt skulder, hofte og pull ups I dag noe av det samme, pluss en HIIT-økt i lunsjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 21. februar #280 Del Skrevet 21. februar Mandag: 16km løp, 1t 15min tirsdag: hviledag, litt mobilitet onsdag: fullkroppsstyrke bestående av knebøy, pullups, skulderpress, benkpress, utfall og markløft 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå