blåbærpai Skrevet 10. februar #221 Del Skrevet 10. februar Lørdag og legz! 23500 kg tot. + en times gårtur i sol og kald vind etterpå🥶🥶🥶 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 10. februar #222 Del Skrevet 10. februar Fredag - 15,5 km løp, 1t 15 min Lørdag - styrke fullkropp 1) Frontbøy + skrå brystpress med manualer + pullups 2) Markløft + håndstående 3) Enarms skulderpress + bulgarsk splittbøy + enarms roing 4) Ettbens RDLs med kettlebell 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 10. februar #223 Del Skrevet 10. februar blåbærpai skrev (2 timer siden): Lørdag og legz! 23500 kg tot. + en times gårtur i sol og kald vind etterpå🥶🥶🥶 Rått! Bruker du hevy appen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 10. februar #224 Del Skrevet 10. februar Trening skrev (2 timer siden): Rått! Bruker du hevy appen? ☺️ Nei, Strong, funker helt ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 10. februar #225 Del Skrevet 10. februar blåbærpai skrev (9 minutter siden): ☺️ Nei, Strong, funker helt ok! Ah. Hørte nettopp om Hevy, da må jeg sjekke opp Strong også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 11. februar #226 Del Skrevet 11. februar I dag ble en 35 minutters HIIT bestående av MYE burpees blandt annet. Intervaller på 20 sek og 10 sek hvile x 4 sett per øvelse og en 60 sekunders staple øvelse mellom hvert 3 sett cirka. Er bare på 4000 skritt foreløpig så må få bevegd meg litt mer i løpet av dagen. I går var en hviledag❤️ I morgen er det på'n igjen😅 Ha en fin søndag😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #227 Del Skrevet 11. februar 11 km rolig løping på snøføre (sludd fra oven), er det ikke vååår snaaart. Anonymkode: b57ba...55c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #228 Del Skrevet 11. februar 1 times gange til SATS, 1 time Power. Anonymkode: 03453...4f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 11. februar #229 Del Skrevet 11. februar Rygg+skuldre, 10676 kg tot. Og en 45 min gåtur i sola☀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 11. februar #230 Del Skrevet 11. februar Lørdag endte med 10km på mølla, 8x800 m intervaller med 2 min aktiv pause, oppvarming og nedjogging. Styrke i dag, søndag, tunge markløft, militærpress og etbeinsøvelser + kjerne for løpestyrke. Totalt 10310 kg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 11. februar #231 Del Skrevet 11. februar En time innendørs sykling. Gørr kjedelig, men må herde rumpa, skal på langtur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. februar #232 Del Skrevet 11. februar Gått tur på Vallø 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 11. februar #233 Del Skrevet 11. februar Styrke og litt sykling på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #234 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (På 8.2.2024 den 12.03): Har CFS etter Borreliose. så jeg trener forsiktig. Trener forran TV med YouTube. 10min cardio, 5 min core og 5 min rygg. Tøyer forsiktig. prøver å få til dette 5 ganger i uka. Kjøpte med nye brodder i går, så nå skal jeg gå meg en tur. Anonymkode: 86d66...766 Ny økt i dag. 5 min cardio, 5 min rygg og 5 min mage. Gikk litt for hard ut oh må roe ned. Anonymkode: 86d66...766 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 13. februar #235 Del Skrevet 13. februar Hviledag mandag så ingen trening. Startet tirsdagen med intervalløkt på mølla, totalt 8,2km. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 13. februar #236 Del Skrevet 13. februar Igår ble det en times crossfit-økt. I mårrest ble det 20 min på mølla og styrke bein, fokus på rumpe, 13535 kg tot. Også blir det en tur i frisk luft senere ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. februar #237 Del Skrevet 13. februar Har trent med snøskuffa 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #238 Del Skrevet 13. februar 9 km/55 min ute i snø/slapseføre. Gleder meg til bare veier 🙂 Anonymkode: 30c62...9f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 13. februar #239 Del Skrevet 13. februar I går: rygg og biceps, 45 min Mage 10 min Mølle 40 min 11000 skritt I dag: Leg day, 45 min For det meste bulgarske utfall og utfall i forskjellige variasjoner, squat, RDL 10 000 skritt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #240 Del Skrevet 13. februar Har måka gårdsplassen. I mårra er det trening i basseng. Anonymkode: f19bf...32a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå