Gå til innhold

SPILLET - nytt program på tv 2 , 23 februar. Dette blir spennende syns jeg.

GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

Ninaen skrev (På 21.4.2024 den 22.40):

Tror kanskje noen har begått en «Juni Anker Hansen»-fuck up. Altså bruke rollefigurnavn på folk😂Vidars karakter i Side om side heter Jonas.

DelvisPresley skrev (På 21.4.2024 den 22.32):

Haha, sett litt for mye på Side om side tydeligvis!🤣 Men det artige er jo at han nesten er karakteren i virkeligheten. Like snål.

Det burde jeg ha skjønt! :paff:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Janzypants skrev (3 minutter siden):

Vidar kunne vel ikke med 100% sikkerhet vite utfallet? Hvis Line, Victoria og Martha hadde brukt mer penger på stemmer, så hadde jo Erik røket?

Det hadde vært artig å sett rekkefølgen på stemmingen, men de snakket jo sammen på rommet og visste at 7 stemmer ville holde. Så ingen grunn for dem til å bruke mer penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (På 1.4.2024 den 11.07):

Anette må gi seg nå. En måtte ryke ned i kjelleren i første episode. Hadde vært galt uansett hvem.

Avtalen var jo nettopp at ingen skulle ryke i første episode. Så noen måtte ryke? Ble spillerne informert om det før de stemte , og var enige om og stemme blankt? Det er vel uansett måten han har løyet på som er greia, og hvorfor skulle Anette gi seg? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (På 21.4.2024 den 9.35):

Hvorfor er de i panelet alltid kledd i samme klær? Jeg skjønner ikke.

Alt ble spilt inn samme dag? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spitzy skrev (51 minutter siden):

Avtalen var jo nettopp at ingen skulle ryke i første episode. Så noen måtte ryke? Ble spillerne informert om det før de stemte , og var enige om og stemme blankt? Det er vel uansett måten han har løyet på som er greia, og hvorfor skulle Anette gi seg? 

Vi vet jo ikke hva som hadde skjedd om alle stemte blankt. Men er vel heller tvilsomt at tv2 hadde akseptert at ingen røyk, så tipper det var en plan for både blankt og uavgjort, f.eks omstemming eller noe annet. Naivt å tro at «vi stemmer bare blankt så ryker ingen og vi får tid», men klart, Erik (og Anette) har vel aldri vært med på reality før. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (8 timer siden):

Vi vet jo ikke hva som hadde skjedd om alle stemte blankt. Men er vel heller tvilsomt at tv2 hadde akseptert at ingen røyk, så tipper det var en plan for både blankt og uavgjort, f.eks omstemming eller noe annet. Naivt å tro at «vi stemmer bare blankt så ryker ingen og vi får tid», men klart, Erik (og Anette) har vel aldri vært med på reality før. 

Men greia var at de ville ha det blankt, slik at de kunne forstå mer hva de var med på. Det gikk jo bare 15minutter, også  får de bare beskjed om å syemme noen ut.

Så planen var vel å stemme blankt, for se hva som skjer. Pg kjøpe seg litt mer tid

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oyv12345 skrev (På 22.4.2024 den 14.56):

For å få sparket Line på hue og ræva ut i neste episode bør enten Vidar, Erik, Anette eller Steffen vinne pengepremien (Noe jeg antar blir 60 000,-), eller får med seg Victoria. Vinner en av de fire har de 4 stemmer ekstra (60 000,- i pengepremie + at Steffen har penger til en ekstra stemme). Totalt 8 stemmer.

Line, Martha og Victoria har penger til å kjøpe 7 ekstra stemmer. Dvs. at de 3 har mulighet til å avgi 10 stemmer om de blakker seg helt. Så er jo spørsmålet om de bruker alt?

Hvis vidar sier til vicktoria at om hun står på line og martha sin side kommer hun max til nr 3. Men om hun er med å stemmer ut line og martha. Så vil mest sannsynlig vidar og victoria stå igjen til slutt. Tror ikke det blir vanskelig å overbevise victoria om det. Hun har jo også fått instruks fra danby om å spille. 

Steffen kan bli en luring i spillet her. Fordi han har begynt å sljønne at han på et vis må spille.  Han bare skjønner ikke helt spillet ennå. Så han er litt der vidar var, flyte litt med å gjøre som han blir fortalt. 

Tror ikke anette eller erik kommer til å begynne å spille. Så de ryker etterhvert

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (21 minutter siden):

Går det an?

Alt med panelet kan jo være spilt inn samme dag, selv om selve spillet har gått over flere uker. Panelet kan jo i teorien ha sett mange episoder rett etter hverandre.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (13 timer siden):

Nei, nettopp, vi vet ikke så da vet ikke de heller. Mulig det var naivt, men hvorfor nevner du bare Erik og Anette? Hva med Martine feks? Det var jo kun en som ikke var naiv da, Danby , fordi han er så erfaren med reality? Jeg skjønner egentlig ikke valget heller, så han på Anette som den sterkeste spilleren ? Uansett så var det jo et tillitsbrudd veldig tidlig i spillet og han løy jo om det også til sin allianse så lenge han kunne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (1 time siden):

Går det an?

Hvorfor skulle ikke det gå an? Blir vel ca 10- 12 timer? De har samme klær, samme frisyre og er alle opptatte i andre prosjekter, så ja jeg tror ikke dette er noe de gjør uke for uke. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spitzy skrev (6 timer siden):

Hvorfor skulle ikke det gå an? Blir vel ca 10- 12 timer? De har samme klær, samme frisyre og er alle opptatte i andre prosjekter, så ja jeg tror ikke dette er noe de gjør uke for uke. 

Uansett litt i overkant mye i løpet av en dag, når man skal kommentere, være skjerpet og få med seg alle detaljer.

Ser uansett nå at noen har sagt panelet ble spilt inn over seks dager. Høres mer realistisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spitzy skrev (10 timer siden):

Nei, nettopp, vi vet ikke så da vet ikke de heller. Mulig det var naivt, men hvorfor nevner du bare Erik og Anette? Hva med Martine feks? Det var jo kun en som ikke var naiv da, Danby , fordi han er så erfaren med reality? Jeg skjønner egentlig ikke valget heller, så han på Anette som den sterkeste spilleren ? Uansett så var det jo et tillitsbrudd veldig tidlig i spillet og han løy jo om det også til sin allianse så lenge han kunne. 

Se hva jeg svarte på.

Han har vel sagt at det var det minst personlige valget i hele spillet. Velge en, for å få i gang spillet. Kan jo være at han gjorde det fordi «alle andre» var så starstruck, og skjønte at det ville skape reaksjoner og drama? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spitzy skrev (10 timer siden):

Han så vel ikke på Anette som den sterkeste spilleren. Men jeg tipper han tenkte at "det blir for dumt å stemme blankt" og at "jeg må stemme på noen i tilfelle noen av de andre plutselig tenker at jeg kan være en sterk spiller og stemmer på meg"

Jeg kan ikke se for meg at jeg ville vært med på å stemme blankt, selv ikke etter 15 minutter i spillet. Jeg hadde nok heller stemt på en jeg tenkte det ikke betydde så mye for meg om gikk ut.
Det er jo ikke som om Danby og Anette er de mest sannsynlige til å blir "bestevenner" i utgangspunktet heller.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvordan utfallet hadde blitt dersom Danby bare innrømmet det med engang. Jeg stemte ut Anette når hun ble sendt i kjelleren. hadde han vært nestemann ut da? Eller hadde folk skjønt at dette er jo et spill?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (23 minutter siden):

Lurer på hvordan utfallet hadde blitt dersom Danby bare innrømmet det med engang. Jeg stemte ut Anette når hun ble sendt i kjelleren. hadde han vært nestemann ut da? Eller hadde folk skjønt at dette er jo et spill?

Jeg tipper mange hadde blitt redde, fordi det lett kunne ha vært dem Danby stemte på, og ikke Anette. Så jeg tror han hadde slitt noe mer med å bygge tillit hos andre etterpå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan Sto Helit skrev (40 minutter siden):

Jeg tipper mange hadde blitt redde, fordi det lett kunne ha vært dem Danby stemte på, og ikke Anette. Så jeg tror han hadde slitt noe mer med å bygge tillit hos andre etterpå. 

Han kunne ha skapt forståelse for valget sitt. At det var helt upersonlig, og at noen uansett måtte ut, og for han var det, det mest upersonlige valget han kunne ta. Samtidig så kunne jo noen bli fornærmet av dette (tenk å stemme ut selveste Juni Anke Hansen), og tuppet han ut istedet for Erik. Kunne jo blitt et spennende kjellerlag da 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/24/2024 at 8:11 AM, Krokenguri said:

Hvis vidar sier til vicktoria at om hun står på line og martha sin side kommer hun max til nr 3. Men om hun er med å stemmer ut line og martha. Så vil mest sannsynlig vidar og victoria stå igjen til slutt. Tror ikke det blir vanskelig å overbevise victoria om det. Hun har jo også fått instruks fra danby om å spille. 

Steffen kan bli en luring i spillet her. Fordi han har begynt å sljønne at han på et vis må spille.  Han bare skjønner ikke helt spillet ennå. Så han er litt der vidar var, flyte litt med å gjøre som han blir fortalt. 

Tror ikke anette eller erik kommer til å begynne å spille. Så de ryker etterhvert

Hva betyr det å spille da? Er det å vise tydelig at man spiller?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...