Gå til innhold

SPILLET - nytt program på tv 2 , 23 februar. Dette blir spennende syns jeg.

GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

Jeg forstår at Line ikke kunne gi svarene til Vidar, for da hadde de på kjellerlaget sett det, siden Vidar og de sto på samme siden. Og det var kun 4 vinnere i konkurransen uansett. Men det burde jo slått de 4 at dette kunne få en eller annen konsekvens ved at Vidar kanskje følte han ble satt litt utenfor gruppa. Og så ble han attpåtil med «fienden» hjem til kosemose-samling. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krokenguri skrev (28 minutter siden):

Mulig jeg husker  feil.  Men hadde ikke han 45000kr da. Vant 10.000kr på konkuransen i dag. Da hadde han 55.000kr. Og det sto igjen 15000kr når han gikk ut. Hadde han trykket på knappen ville han hatt 105.000kr. Så er ganske sikker på at han ga kun to stemmer.

Kanskje vi misforstår hverandre? Jeg mener 3 stemmer totalt, altså to ekstra-stemmer som han brukte 40.000 på.

I følge min utregning blir det da 8 stemmer totalt på Danby og 6 på Erik.

Endret av DelvisPresley
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (20 minutter siden):

Vil gjerne legge til at selv om jeg synes Vidar spilte bra og spilte ut Danby så viste Danby klasse med at han ga full kreditt til Vidar for å spille spillet som han selv har gjort. Line derimot viste en dårlig karakter. Og det angrepet på Vidar var et pinlig skue, og ekstra pinlig blir det når hun påpeker at det ikke er for å ydmyke Vidar, mens det er nettopp det hun prøver på og i realiteten bare driter seg ut.

Syns Danby tok det på mesterlig og voksent vis. I motsetning til Line.

• Liker 27
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (1 time siden):

Han ga to ekstrastemmer i tillegg til den vanlige stemmen. Det blir 3 stemmer.  55 000 - 40 000 = 15 000. Så han kjøpte 2 ekstrastemmer

Ah panmeklask. Selvfølgelig har du rett. Blir  så mye twister så da går'e litt i surr😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (1 time siden):

Vil gjerne legge til at selv om jeg synes Vidar spilte bra og spilte ut Danby så viste Danby klasse med at han ga full kreditt til Vidar for å spille spillet som han selv har gjort. Line derimot viste en dårlig karakter. Og det angrepet på Vidar var et pinlig skue, og ekstra pinlig blir det når hun påpeker at det ikke er for å ydmyke Vidar, mens det er nettopp det hun prøver på og i realiteten bare driter seg ut.

Ja. Må vel også si takk til danby, for å ha gjort programmet så spennende 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nina84 skrev (1 time siden):

Måtte le da hun snakket om å beskytte de unge. Hun har vel selv stemt ut Herman to ganger. 

Beskytte de unge = Beskytte de hun har kontroll på 

• Liker 37
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina84 skrev (2 timer siden):

Måtte le da hun snakket om å beskytte de unge. Hun har vel selv stemt ut Herman to ganger. 

Altså, hva mente hun med det der?! Skjønte ingenting. Og Danby er 31, tror han greier å passe på seg selv🙈

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akryl skrev (På 19.3.2024 den 21.32):

Hva var greie med at Danby  hadde notert i boka si hvor mange planter og lamper det er i huset?  Han trollet nok og ville noen skulle finne boka.

Nå vet jeg at greia var i tilfellet det skulle være konkurranse der dette kom i bruk.

Han hadde med seg boka i hukommelse-konkurranse der han deltok alene. Dette i tilfelle boka skulle bli nyttig.

Endret av Akryl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina84 skrev (3 timer siden):

Og det av samme grunn som Vidar sendte ut Danby i dag; fordi han var smart og farlig (angivelig). 

Nei, gøy episode. Og trolig nødvendig. Det hadde jo ikke vært så spennende om toppetasjen skulle kaste en og en kjellerspiller fremover. Er utrolig spent på utviklingen nå. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (8 timer siden):

Nå må bare Crazy-Gunn komme inn som utfordrer 😄

Hvem er Crazy-Gunn?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at Danby gikk ut, men det var vel bare et spørsmål om tid etter at de tidligere stemmene ble offentliggjort. 

Håper for all del Vidar sitt valg ikke kom fra at moralsk ståsted. Han oppfører seg tross alt ikke noe bedre her ved å lyve og å gå bak ryggen til laget hans. At han ikke fikk seg til å stemme på Erik nok en gang må han lenger ut på landet med, trengte ikke bruke alle pengene sine på å stemme på Danby for det. 

Nei får heller tolke det som at han virkelig har omfavnet ondskapen ved å drepe sin tidligere læremester. Well played isåfall ;)

Artig å se Line sin reaksjon på at ting ikke gikk etter planen hennes 😂 Hadde hun bare visst hvordan Danby selv har lurt henne trill rundt.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linazer skrev (3 minutter siden):

Hvem er Crazy-Gunn?

Du har aldri sett Side om side? Anbefales i så fall. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skulle vært mulig å stemt ut en fra panelet også 🙈 Da ville jeg gjerne kvittet meg med Harald Eia. Makan til "ovenfor og ned" type. Den man-splaininga han holder på med er ikke ok. Håper vi slipper han i en evt. sesong 2, da som både kommentator eller deltaker.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (27 minutter siden):

Du har aldri sett Side om side? Anbefales i så fall. 

Nei. Har ikke sett det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Janzypants skrev (9 timer siden):

Litt usikker på om jeg skal skrive i spoiler eller ikke nå. Episoden er vel sendt på lineær? 
Uansett - hvis du IKKE har sett kveldens episode, så ikke les videre

Herlighet, jeg så ikke den komme 👏 Mesterlig spilt av Vidar! Og så ekstremt gøy at Martha og Line ble så sure 😂 Martha kan ikke ha sett på "toll" der hvor Steffen er med. Den måten han snakket til Line på var jo slik han er på jobb 😅 Jeg har ikke sett allverdens av det programmet. Sånn jeg tolker han når han prater slik, er jo for å løsne opp den dårlige stemningen. Han mente jo ikke noe vondt med den kommentaren? "ikke ha det blikket da. Ikke vær så streng".  Da reagerte Line med å bli oppgitt og si at hun skulle ta seg en tur, hvor Martha reiste seg like etter og sa: "Seriøst, Steffen?". Snakk om å være hårsåre? :P  Nei, for en episode! Jeg hadde blitt SÅ skuffa om Kuben hadde sagt Erik etter at de hadde spilt det slik opp med dramaturgien 😅

Og morsomt at de var så sikre på spillet sitt at de skålte for Erik før utstemmingen 🤣

• Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (21 minutter siden):

Det skulle vært mulig å stemt ut en fra panelet også 🙈 Da ville jeg gjerne kvittet meg med Harald Eia. Makan til "ovenfor og ned" type. Den man-splaininga han holder på med er ikke ok. Håper vi slipper han i en evt. sesong 2, da som både kommentator eller deltaker.

Harald og delvis Truls er de eneste interessante personene i panelet. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athod skrev (45 minutter siden):

Kjedelig at Danby gikk ut, men det var vel bare et spørsmål om tid etter at de tidligere stemmene ble offentliggjort. 

Håper for all del Vidar sitt valg ikke kom fra at moralsk ståsted. Han oppfører seg tross alt ikke noe bedre her ved å lyve og å gå bak ryggen til laget hans. At han ikke fikk seg til å stemme på Erik nok en gang må han lenger ut på landet med, trengte ikke bruke alle pengene sine på å stemme på Danby for det. 

Nei får heller tolke det som at han virkelig har omfavnet ondskapen ved å drepe sin tidligere læremester. Well played isåfall ;)

Artig å se Line sin reaksjon på at ting ikke gikk etter planen hennes 😂 Hadde hun bare visst hvordan Danby selv har lurt henne trill rundt.

Det var vel 100% spill taktisk. Ikke  vanskelig å se at det ligger en alianse i aliansen. Der line og Martha  var det sterkeste  paret. 

Om kjeller laget er ute. Så er det jo ingen tvil om at vidar ville ha vært nr en ut etter dem. Så her var det en mulighet å få ut danby , marginalt fikk han det til før kjellerlaget var for få.  Og rokke fullstendig om på makt posisjonen her.

Nå er det 3 fra oppelaget og 4 på kjellerlaget. Og blir ikke helt overasket over om Victoria blir med å stemmer ut martha og line

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har noen teori om hvem som har stemmen til Kuben? 😅 De har bekreftet at det er en fysisk person, men jeg syns stemmen minner så veldig om "Siri" eller hvert fall en datastemme. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...