AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #1 Skrevet 1. januar 2024 Jeg blir 40 i år, og som barnløs har det plutselig gått opp for meg at tiden renner ut. Jeg har hatt helt normale krav tidligere (god jobb, god økonomi, "normalt" utseende (altså noen som tenner meg), gode verdier, feminist etc.) men har likevel ikke klart å lande noe seriøst etter at jeg forlot samboeren da jeg var 34. Av en eller annen grunn roter jeg meg alltid bort i playere som har flere damer samtidig. Det er jo for så vidt noe man bare må akseptere, men jeg synes i det minste man kan forlange at de skal være ekslusive så lenge vi har sex? Problemet er at det gang på gang viser seg at mannfolk ikke er seriøse, så nå lurer jeg på om det er noen som har erfaringer med å senke kravene? Jeg tenkte å eventuelt bare droppe prevensjon med de jeg liker og se om jeg blir gravid, og så heller satse på en mann av litt lavere kvalitet for "seriøst forhold" etterpå? Hvilke krav burde jeg senke? Det er så utrolig vanskelig, for jeg må jo ha noen jeg VIL ha sex med (har blitt godt vant her 😅) så utseendet tror jeg ikke jeg kan gå nevneverdig ned på. Hvis det blir barn i bildet er det jo ekstra viktig med økonomi, så jeg trenger noen som tjener greit. Ikke flere millioner i året, men jeg kan ikke fortsette å bo i en liten leilighet, og med min lønn alene har jeg mer enn nok med å betale renter og avdrag. Dere som har senket kravene, hva har dere eventuelt vurdert som mindre viktig, og hvordan har det gått? Jeg fikk meg en skikkelig nedtur da jeg satt alene på nyttårsaften i går, og har bestemt meg for å få orden på livet i 2024! Anonymkode: f2751...6fa 5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #2 Skrevet 1. januar 2024 Vet ikke om å senke kravene er riktig, men heller at du bør finne andre typer med menn å flørte med. Å det trenger ikke å bety å senke noen krav, men vet ikke hvilke krav du har? Det handler jo om å finne noen du blir glad i, som blir glad i deg. Når det kommer til å droppe prevensjon med menne du liker, og så finne noen du egentlig ikke liker etterpå? Livet skal leves, både for deg og alle disse mennene involvert i denne kabalen. Ikke bra å lyve til noen. Anonymkode: 3c138...ecf 9 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #3 Skrevet 1. januar 2024 Ingen som har erfaringer med å redusere kravene noe her? Hvordan har det gått? Har lest noen dårlige erfaringer her, fra kvinner som har prøvd å gi "snille" menn en sjanse, og så har de vist seg å være drittsekker. Jeg håper å ikke gjøre noen slike erfaringer selv, og tror nok at de kjekke gjerne også er mer omtenksomme, siden de ikke tenker så mye på seg selv og sine problemer... Anonymkode: f2751...6fa
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #4 Skrevet 1. januar 2024 40? Tiden har rent ut hvis det er barn du tenker på. Klokka går desverre.... Anonymkode: 61e43...918 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #5 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Av en eller annen grunn roter jeg meg alltid bort i playere som har flere damer samtidig. Det er jo for så vidt noe man bare må akseptere, Det er ikke kravene dine som er problemet, det er mennene.... Anonymkode: 5ec49...bcb 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #6 Skrevet 1. januar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg blir 40 i år, og som barnløs har det plutselig gått opp for meg at tiden renner ut. Jeg har hatt helt normale krav tidligere (god jobb, god økonomi, "normalt" utseende (altså noen som tenner meg), gode verdier, feminist etc.) men har likevel ikke klart å lande noe seriøst etter at jeg forlot samboeren da jeg var 34. Av en eller annen grunn roter jeg meg alltid bort i playere som har flere damer samtidig. Det er jo for så vidt noe man bare må akseptere, men jeg synes i det minste man kan forlange at de skal være ekslusive så lenge vi har sex? Problemet er at det gang på gang viser seg at mannfolk ikke er seriøse, så nå lurer jeg på om det er noen som har erfaringer med å senke kravene? Jeg tenkte å eventuelt bare droppe prevensjon med de jeg liker og se om jeg blir gravid, og så heller satse på en mann av litt lavere kvalitet for "seriøst forhold" etterpå? Hvilke krav burde jeg senke? Det er så utrolig vanskelig, for jeg må jo ha noen jeg VIL ha sex med (har blitt godt vant her 😅) så utseendet tror jeg ikke jeg kan gå nevneverdig ned på. Hvis det blir barn i bildet er det jo ekstra viktig med økonomi, så jeg trenger noen som tjener greit. Ikke flere millioner i året, men jeg kan ikke fortsette å bo i en liten leilighet, og med min lønn alene har jeg mer enn nok med å betale renter og avdrag. Dere som har senket kravene, hva har dere eventuelt vurdert som mindre viktig, og hvordan har det gått? Jeg fikk meg en skikkelig nedtur da jeg satt alene på nyttårsaften i går, og har bestemt meg for å få orden på livet i 2024! Anonymkode: f2751...6fa Jeg forlanger alltid det. 🙂 For meg som menneske og person så er det helt essensielt at det er i boks! Sier de nei, så blir det ingen sex. Hadde en som uffet seg veldig, også tilslutt svarte okei da, etter mye om og men. Ble ingen sex da heller. Jeg bor i en liten leilighet med en 13-åring, og det går kjempefint! Usikker på hva du tenker er problemet med en liten leilighet? Eneste kravet jeg har er at vi skal trives sammen og ha kjemi, utover det så spiller det absolutt ingen rolle hva som skjer! Hva mener du med mann av lavere kvalitet? Velg noen du liker å tilbringe tid med. Hva er det som gjør folk av høyere og lavere kvalitet? En mann er en mann. Utover det, så oppfør deg som et anstendig menneske. Ikke være sleip, manipulerende og slu. Hold deg på prevensjon, til dere begge blir enige om at det er det riktige å gjøre! Anonymkode: 6f9f9...358 5 1 1
Traktor Skrevet 1. januar 2024 #7 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tenkte å eventuelt bare droppe prevensjon med de jeg liker og se om jeg blir gravid, og så heller satse på en mann av litt lavere kvalitet for "seriøst forhold" etterpå? Og du kritisere playere? 12 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #8 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ingen som har erfaringer med å redusere kravene noe her? Hvordan har det gått? Har lest noen dårlige erfaringer her, fra kvinner som har prøvd å gi "snille" menn en sjanse, og så har de vist seg å være drittsekker. Jeg håper å ikke gjøre noen slike erfaringer selv, og tror nok at de kjekke gjerne også er mer omtenksomme, siden de ikke tenker så mye på seg selv og sine problemer... Anonymkode: f2751...6fa Hva mener du med at de kjekke er mer omtenksomme? Finn en fyr som ikke går all inn for å virke som verdens frommeste og akkurat slik du ønsker deg i starten. Pass deg for menn som bare snakker deg rundt. Målet er å ha det bra med seg selv og finne noen som også har det bra med seg selv. Anonymkode: 5ec49...bcb
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #9 Skrevet 1. januar 2024 Kanskje det er sunnere å droppe lister med krav, og heller se på det som preferanser. Det høres ut som du er såpass kravstor at du enten blir sittende alene, eller ender med håpløse playere som har et helt harem av damer. Samtidig er det vanskelig å vite om kravene dine er urimelige, uten å vite mer om hva du selv bringer til bordet, samt hva du forventer av disse mennene utseendemessig, rent konkret. Kanskje du mangler selvinnsikt, kanskje du bare har hatt uflaks, hvem vet. Anonymkode: 0aa88...07f 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #10 Skrevet 1. januar 2024 19 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen som har erfaringer med å redusere kravene noe her? Hvordan har det gått? Har lest noen dårlige erfaringer her, fra kvinner som har prøvd å gi "snille" menn en sjanse, og så har de vist seg å være drittsekker. Jeg håper å ikke gjøre noen slike erfaringer selv, og tror nok at de kjekke gjerne også er mer omtenksomme, siden de ikke tenker så mye på seg selv og sine problemer... Anonymkode: f2751...6fa Jeg lurer også på hva du legger i det. Anonymkode: 6f9f9...358 1
Traktor Skrevet 1. januar 2024 #11 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 40? Tiden har rent ut hvis det er barn du tenker på. Klokka går desverre.... Anonymkode: 61e43...918 Nettopp. Jeg trodde hun skulle skrive at hun var 30... 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #12 Skrevet 1. januar 2024 Angående det med barn så har jeg en enslig venninne som får assistert befruktning nå. Hun ønsker seg veldig barn, så hun prøver seg på hva jeg ville kalle det riktige metoden. Disse mennene har jo samtykket til det. Anonymkode: 6f9f9...358 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #13 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Angående det med barn så har jeg en enslig venninne som får assistert befruktning nå. Hun ønsker seg veldig barn, så hun prøver seg på hva jeg ville kalle det riktige metoden. Disse mennene har jo samtykket til det. Anonymkode: 6f9f9...358 Hjelpe meg.... Anonymkode: 5ec49...bcb 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #14 Skrevet 1. januar 2024 Håper for din del at dette er trolling 🤮 Anonymkode: 3d85c...b8d 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #15 Skrevet 1. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hjelpe meg.... Anonymkode: 5ec49...bcb Du mener det er bedre om TS dropper prevensjonen uten å informere mannen, og får barn med en mann som ikke ønsker det? 🙂 Anonymkode: 6f9f9...358 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #16 Skrevet 1. januar 2024 Senke kravene til en mulig partner og barnefar høres ut som en dårlig ide. Anonymkode: 43af6...8c3 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #17 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du mener det er bedre om TS dropper prevensjonen uten å informere mannen, og får barn med en mann som ikke ønsker det? 🙂 Anonymkode: 6f9f9...358 Jeg mener ts bør sette seg på hendene sine og sitte helt stille til hun har tenkt over hva hin vil, og nei absolutt ikke få barn med noen enda Anonymkode: 5ec49...bcb
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #18 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg lurer også på hva du legger i det. Anonymkode: 6f9f9...358 Altså, hvis man finner seg en mann som ikke kjekk, god jobb etc. så er sannsynligheten for at han har noe å klage på mye større. Jeg orker ikke å være mamma til en sutremann som synes livet er hardt! Da tar jeg heller en gamling, Brad Pitt er jo 60 nå og jeg kunne heller tenke meg en slik... Orker ikke menn med problemer, enten det er depresjon, vanskelig barndom eller dårlig jobb/helse. Jeg skal ikke være støttekontakt 😅 Vil ha en mandig mann som kan å trykke på de rette knappene.... Anonymkode: f2751...6fa 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #19 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså, hvis man finner seg en mann som ikke kjekk, god jobb etc. så er sannsynligheten for at han har noe å klage på mye større. Jeg orker ikke å være mamma til en sutremann som synes livet er hardt! Da tar jeg heller en gamling, Brad Pitt er jo 60 nå og jeg kunne heller tenke meg en slik... Orker ikke menn med problemer, enten det er depresjon, vanskelig barndom eller dårlig jobb/helse. Jeg skal ikke være støttekontakt 😅 Vil ha en mandig mann som kan å trykke på de rette knappene.... Anonymkode: f2751...6fa Brad pitt banka angelina jolie og ungene deres blant anna på et fly, så der har du både kjekk og trøblete, du må lære deg å bli kjent med mennesker og slutte å henge deg opp i utseende, finn heller ut hvem som har bearbeidet det de har og har det bra med seg selv så dere kan ha det bra sammen. Men noe sier meg at du har noe å jobbe med og Anonymkode: 5ec49...bcb 4 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #20 Skrevet 1. januar 2024 Traktor skrev (13 minutter siden): Og du kritisere playere? Nå er det ikke JEG som velger at de kjekke mennene ikke er interessert i annet enn sex, så den kritikken er dessverre helt på jordet! Jeg tar gjerne en kjekk mann til begge deler jeg, men har begynt å innse at det ikke er nok av dem til alle, og at jeg kanskje ikke kan få en av de som gjør meg gravid... Anonymkode: f2751...6fa 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå