Gå til innhold

Luka fortsetter reisen

Luka_S

Anbefalte innlegg

Du er litt sånn "hopp og sprett" som meg når du har perioder ting blir anderledes 😉 MEN, så flink som du er til å trene så går det nok fort bare en vei igjen :klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vekt 05.04.24 - 106,0 kg (+0,8 kg, totalt -32,9 kg)
Vekt 12.04.24 - 105,1 kg (-0,9 kg, totalt -33,8 kg)
Vekt 19.04.24 - 105,6 kg (+0,5 kg, totalt -33,3 kg)
Vekt 26.04.24 - 109,4 kg (+3,8 kg, totalt -29,5 kg)

Vekt 03.05.24 - 106,7 kg (-2,7 kg, totalt -32,2 kg)
Vekt 10.05.24 - 106,8 kg (+0,1 kg, totalt -32,1 kg)

Ja, det ble rødt i dag også, men jeg vil egentlig kalle det stillstand. Og det er jeg greit fornøyd med etter denne uka. Det har vært så travelt at jeg knapt har hatt tid til å puste, og iallfall ikke til å trene! Mye som skjer både privat og på jobb, og det har vært tur på restaurant med vin og det hele, pluss snacks og godis litt ellers også. Egentlig skulle jeg bare slått en strek over hele mai, men får vel bare være fornøyd om det står på stedet hvil.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det der vil jeg absolutt kalle stillstans :nikke: Og veldig godt jobba her i maidagene. Fy så vanskelig det er! Mange av oss som sliter med full rulle på privat og jobb i disse tider altså. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt 05.04.24 - 106,0 kg (+0,8 kg, totalt -32,9 kg)
Vekt 12.04.24 - 105,1 kg (-0,9 kg, totalt -33,8 kg)
Vekt 19.04.24 - 105,6 kg (+0,5 kg, totalt -33,3 kg)
Vekt 26.04.24 - 109,4 kg (+3,8 kg, totalt -29,5 kg)

Vekt 03.05.24 - 106,7 kg (-2,7 kg, totalt -32,2 kg)
Vekt 10.05.24 - 106,8 kg (+0,1 kg, totalt -32,1 kg)
Vekt 16.05.25 - 106,3 kg (-0,5 kg, totalt -32,6 kg)

Jeg tar veiing i dag, jeg, siden det er helligdag i morgen, hehe. Og i kveld skal jeg ut og spise middag, så jeg tror ikke det gir så positiv uttelling på vekta.

Endelig litt ned igjen, kjempefornøyd etter en uke som har vært om mulig enda mer travel enn forrige. Jeg har gått i ett siden mandag, kun vært "nedpå" når jeg har lagt meg om kvelden. Det vises godt på skrittelleren, med 14-15 000 skritt hver dag. Har levd på Fjordland og ren stahet. Fikk også presset inn to halvtimes økter på tredemølle, fortsatt i startfasen av å lære meg å jogge, det er tungt, men gøy.

Nå håper jeg det blir roligere neste uke, da er det iallfall ikke så mye på jobb. Og så skal jeg bare nyte pinsehelga og slappe av! 😎

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med superfin nedgang. Håper du nyyyter pinsehelga nå etter en travle uker :klem:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en pause fra veiing og rapportering her inne. Det er så mye som skjer framover at jeg klarer ikke ha fokus på alt, og jeg blir bare frustrert av at vekta står på stedet hvil eller går opp. Så jeg fjerner det irritasjonsmomentet og konsentrerer meg om alt annet for en stund. Kommer forhåpentligvis (sterkere) tilbake!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stor og viktig del i en sånn her prosess er å gå inn i seg selv og fjerne uromomenter og ting som skaper negativ energi :nikke: Hvis vektrapportering er sånn for deg så er det kjempebra at du har kartlagt det og tar tiltak.

Håper du også får til å kose deg med alt som skjer fremover, så snakkes vi her igjen når du er klar for det :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt, @Luka_S ❤️ Jeg har tatt en lang pause nå, og begynner endelig å føle meg mer motivert til å følge bedre med nå. Veldig glad for at jeg ikke har tvunget meg gjennom logging i en periode der andre ting har hatt større fokus! Sees plutselig!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å ta en pause fra veiingen @Luka_S. Det har jeg også gjort nå i mai, for jeg får ikke til å veie meg på fredager, og ukene er stappet med andre ting enn bare å ta sunne valg 😉

Vi sees igjen når livet er tilbake til normalen :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre. Det er nok sunt å ta et steg tilbake og gi seg selv en pust i bakken når det blir for mye. Jeg håper du får en god pause og finner motivasjonen til å komme tilbake når det stormer litt mindre. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...