AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #1 Del Skrevet 1. januar 2024 Jeg er værfast, og vurderer å si at jeg er syk i noen dager. Er på besøk og det er kommet nesten en meter snø. Hva med dere? Anonymkode: 135cc...ab1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #2 Del Skrevet 1. januar 2024 Hvor er du da? Anonymkode: 46678...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 Populært innlegg #3 Del Skrevet 1. januar 2024 Hvorfor skal du ljuge og si at du er syk? Kan du ikke si at du er værfast? Anonymkode: 4c92c...bd6 51 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #4 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er værfast, og vurderer å si at jeg er syk i noen dager. Er på besøk og det er kommet nesten en meter snø. Hva med dere? Anonymkode: 135cc...ab1 kan jo ikke si du er syk hvis du er værfast... Anonymkode: a85de...cd4 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 1. januar 2024 #5 Del Skrevet 1. januar 2024 Bare si at du er værfast. Jeg er det selv og tviler på at jeg kommer meg på jobb i morgen. Slik er det for veldig mange akkurat nå. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #6 Del Skrevet 1. januar 2024 Du får si du er værfast til arbeidsgiver. Nei, vi er ikke værfaste. Anonymkode: b367c...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #7 Del Skrevet 1. januar 2024 Er det ikke bedre å være ærlig da? Eller tenker du at du får lønn som syk, men ikke som værfast? Anonymkode: d0dd1...058 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #8 Del Skrevet 1. januar 2024 Skal vel mye til å være værfast så lenge det finns traktorer og andre ting å brøyte med. Ja, det krever mer innsats å måke men det er dessverre ikke grunn nok til å ikke dra på jobb. Men tro meg ; jeg skulle ønske det var! Anonymkode: 9292b...8dc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #9 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor er du da? Anonymkode: 46678...e33 Sørlandet. Anonymkode: 135cc...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #10 Del Skrevet 1. januar 2024 Dereklarerfint å måke vekk en meter snø! Dessuten finnes det sikkert noen privatpersoner i nærheten som driver med brøyting! Anonymkode: e667e...878 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #11 Del Skrevet 1. januar 2024 Nei, bor også på sørlandet. Anonymkode: 93b0c...983 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #12 Del Skrevet 1. januar 2024 Hvordan er du værfast av en meter snø? Anonymkode: 26230...13f 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #13 Del Skrevet 1. januar 2024 Karma....🥴 Anonymkode: 4583d...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #14 Del Skrevet 1. januar 2024 Bor i Drammen, er masse snø. Bilen er trolig innesnødd. Men hey, jeg får bare måke den ut om det ikke har blitt måka. Og hey, worst case må jeg faktisk gå og ta eventuelt kollektivtransport. Så nei. Jeg er ikke værfast. Jeg tar ansvar og kommer meg på fysisk på jobb. Jeg er en av de som har ett yrke der jeg kan ta hjemmekontor, men benytter meg aldri av det. Jeg vil møte opp fysisk, se mine kollegaer og vise solidaritet for de som faktisk ikke kan ta hjemmekontor. Anonymkode: 5ba70...977 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #15 Del Skrevet 1. januar 2024 Jeg spurte om dere var værfaste, ikke om hva jeg sier til arbeidsgiver. Så svar på spørsmålet eller fuck off. Ingen kommer ut med bil her, og kommunen har rådet til å holde seg hjemme. Anonymkode: 135cc...ab1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #16 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dereklarerfint å måke vekk en meter snø! Anonymkode: e667e...878 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan er du værfast av en meter snø? Anonymkode: 26230...13f Hva, er dere nordlenninger? Alle sør for polarsirkelen skjønner at det kan være vanskelig å komme på jobb med en meter snø. Anonymkode: 8ef71...45f 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #17 Del Skrevet 1. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Jeg spurte om dere var værfaste, ikke om hva jeg sier til arbeidsgiver. Så svar på spørsmålet eller fuck off. Ingen kommer ut med bil her, og kommunen har rådet til å holde seg hjemme. Anonymkode: 135cc...ab1 Da er det jo bare å si til arbeidsgiver at du er værfast. Folk har jo internett og ser værmeldingene og vet at det stemmer. Jeg var værfast hjemme en dag for mange år siden pga mye snø. Samboer hadde bilen. Han jobbet natt og brukte flere timer på å komme seg hjem. Jeg tenkte å ta bussen til jobb, men det var så mye snø at den gikk ikke. Skolen var også stengt pga dette. Arbeidsgiver var forståelsesfull fordi det var jo over hele nyhetene hvor mye snø som hadde kommet og at flere var værfaste. Anonymkode: 36929...268 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 Populært innlegg #18 Del Skrevet 1. januar 2024 Jobber i hjemmesykepleien og gjett hva, vi kommer alltid fram. Til noen adresser gjennom vassing i snø med høye kneløft fra veien. Jeg tar med gamasjer i bilen i morgen. Det heter ikke værfast, det heter lat. Anonymkode: d2a30...43d 31 5 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #19 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg spurte om dere var værfaste, ikke om hva jeg sier til arbeidsgiver. Så svar på spørsmålet eller fuck off. Ingen kommer ut med bil her, og kommunen har rådet til å holde seg hjemme. Anonymkode: 135cc...ab1 Du opplyste i HI at du vurderer å si til arbeidsgiver at du er syk og spør i samme innlegg om hva vi andre mener. Da må du tåle og høre at det er bedre å være ærlig. Anonymkode: a79c2...b1e 22 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #20 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg spurte om dere var værfaste, ikke om hva jeg sier til arbeidsgiver. Så svar på spørsmålet eller fuck off. Ingen kommer ut med bil her, og kommunen har rådet til å holde seg hjemme. Anonymkode: 135cc...ab1 Hvordan kan du vite allerede nå at du ikke kommer deg på jobb i morgen? Jeg bor selv på Sørlandet og her er snøen foran garasjen høyere enn meg. Kommunen har bedt oss holde oss hjemme i dag, ikke noe beskjed om morgendagen enda. Så jeg ser ingen grunn til å ikke forsøke å dra på jobb i morgen. Anonymkode: 00268...47f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå