Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 30.12.2023 den 17.10):

Det er snart et nytt år og tenkte vi trengte en ny tråd 🙂 

Lykke til alle sammen! 💞

Jeg blir 35 år i 2024 og har slettet alt av datingapper for øyeblikket. Jeg trenger å møte noen på gamle måten, føler jeg. Håper å finne meg en fin mann på universitet :love:❤️ 

Anonymkode: 41db3...562

Ikke date muslimer ihvertfall!!!!!!

Anonymkode: 4d7ce...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sletta alle apper. Føler toget har gått fra perrongen.... etter siste ubehagelige opplevelse så tenker jeg at jeg sier nok er nok. Dere andre for å ha lykke til så masse.  Håper dere finner kjærligheten. ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også slettet alt nå. Gir opp. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (2 timer siden):

Jeg har også slettet alt nå. Gir opp. 

Stopper du jakten kan det skje når som helst... :) 

Anonymkode: 1b83e...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg har ikke helt hatt ork til dating-apper om dagen :) har bladd litt på Tinder før jeg mister piffen og går: dette orker jeg virkelig ikke... Jeg har tittet meg litt rundt på universitet, men ikke noe interessant ennå som jeg kan tenke meg 😆 noen av disse juss-gutta er rålekre, men de ser ut som om de er 25-26. Kan beundre på avstand 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stopper du jakten kan det skje når som helst... :) 

Anonymkode: 1b83e...298

Beklager, men jeg er så lei av å se dette bli gjentatt i det uendelige. Det fungerer sikkert for noen, men vi er nok flere som kan skrive under på at det bare er tull og tøys. Jeg har ikke lett etter noen siden slutten av 20-årene, og jeg har vært uhelbredelig singel og sexløs siden da. Er nå i begynnelsen av 40-årene. Det kanskje fungerer for dem som i utgangspunktet er veldig attraktive, og har køer av beilere til enhver tid, eller for dem som er ekstremt sosiale og hele tiden møter nye mennesker. Resten av oss må gjøre en innsats. (Bare at nå er jeg for gammel til å gidde.)

Anonymkode: b9556...c4c

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Beklager, men jeg er så lei av å se dette bli gjentatt i det uendelige. Det fungerer sikkert for noen, men vi er nok flere som kan skrive under på at det bare er tull og tøys. Jeg har ikke lett etter noen siden slutten av 20-årene, og jeg har vært uhelbredelig singel og sexløs siden da. Er nå i begynnelsen av 40-årene. Det kanskje fungerer for dem som i utgangspunktet er veldig attraktive, og har køer av beilere til enhver tid, eller for dem som er ekstremt sosiale og hele tiden møter nye mennesker. Resten av oss må gjøre en innsats. (Bare at nå er jeg for gammel til å gidde.)

Word!!!!

Samme med flere fisk i havet 

En dag dukker drømme prinsen opp

Du fortjener en som behandler deg som dronning.. 

bare piss alt sammen.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (10 minutter siden):

Word!!!!

bare piss alt sammen.

Det er bare klisjeer. Fordi noen har opplevd at det fungerer, så skal det gjentas som om det er en magisk oppskrift som gjelder alle. Tull!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er bare klisjeer. Fordi noen har opplevd at det fungerer, så skal det gjentas som om det er en magisk oppskrift som gjelder alle. Tull!

ha ha ha . så enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er litt enig. Jeg har vært singel i snart 15 år. 😝 og i 12 av de årene har jeg gjort absolutt ingen forsøk.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Veldig sannt. Det jeg ikke håper er sannt er at du i begynnelsen av 40 årene anser deg for gammel. Forstår at du ikke gidder, jeg er bare en geleklump av innsats selv, men teknisk sett er du ikke for gammel. 

Anonymkode: b0ba6...861

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (3 timer siden):

Word!!!!

bare piss alt sammen.

Men det er sannt at du kan møte potensielle ut av det blå, det betyr ikke at de føler det samme. Men de dukker jo opp 😅 Sjelden noen gir inntrykk på meg forbi det normale, men swoop! der er det en jeg ikke forventet og aldri kommer til å tørre å prøve meg på 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Men det er sannt at du kan møte potensielle ut av det blå, det betyr ikke at de føler det samme. Men de dukker jo opp 😅 Sjelden noen gir inntrykk på meg forbi det normale, men swoop! der er det en jeg ikke forventet og aldri kommer til å tørre å prøve meg på 🤭

3 hours ago, GrønnNellik68 said:

Word!!!!

bare piss alt sammen.

Det jeg tror, er at for mange av oss, så slapper vi litt mer av og er litt mer oss selv, og ikke så anspente når vi har "gitt opp". Jeg har ikke hatt mange forhold i mitt liv (og heller ikke gått så lenge singel om gangen 🙄) men de har stort sett kommet når jeg minst ventet det og minst prøvde på det. Og selv hun jeg er sammen nå, selv om det var med litt innsats via Tinder, skjedde da jeg egentlig var litt lei dating og egentlig hadde gitt opp litt. Men plutselig satt jeg der og så en vidunderlig dame dypt inn i øynene i mange timers samtale...  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømmemannen glapp. Jeg har aldri hatt kjærlighetssorg før å går nå igjennom et helvete. Det gjør så vondt. Jeg hadde virkelig trua, vi hadde det så fint. Så woops. «Det er ikke deg det er meg blablabla» Har møtt unge(r), venner.. forstår det bare ikke. Savner han så inderlig. 

Anonymkode: 6ced5...3d1

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Drømmemannen glapp. Jeg har aldri hatt kjærlighetssorg før å går nå igjennom et helvete. Det gjør så vondt. Jeg hadde virkelig trua, vi hadde det så fint. Så woops. «Det er ikke deg det er meg blablabla» Har møtt unge(r), venner.. forstår det bare ikke. Savner han så inderlig. 

Stakkars deg..er vondt det der. Kjemien var nok ikke den samme begge veier tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (48 minutter siden):

Stakkars deg..er vondt det der. Kjemien var nok ikke den samme begge veier tenker jeg.

Tja jo, det har vært han som har vært mest på egentlig, ville ha meg der hele tiden. Noe har skjedd, vet ikke hva. Livet må gå videre. Har ikke tenkt å gråte i mange dager (gråt nesten konstant tirsdag-fredag da, først i dag kan jeg skrive dette uten å føles som om jeg dør) 

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan går det med jakten ...

Jeg ble medlem også slettet jeg tinder igjen etter ett par mnd 😅 Jeg merker jeg gir meg lett på denne tinderverden ass, ikke første gangen jeg driver på sånn. Var vel 3 gangen på 3 år tenker jeg. Er veldig lite givende for meg å styre på der inne. Den appen føltes ikke spesielt verdig ut for mennene eller meg selv på et vis. Jeg må ha mer personligheten til de enkelte frem. Å få servert kun bilder og noen få ord(om de har giddi å skrive noe) blir liksom altfor overflatisk og absolutt ikke særlig moro eller spennende for min del. Jeg blir så lite engasjert og interessert. 

Ellers så føler jeg meg virkelig ikke helt tilgjengelig, sånn egentlig. Jeg gidder liksom ikke. Vil noen ha meg med min "pakke' liksom, sånn virkelig... og hvor mye må jeg tilrettelegge for at den andre skal ville ha meg...

Jeg er også veldig lite endringsvillig merker jeg. Der jeg er som person pr nå kjennes så sinnsykt trygt og jeg har det i grunn veldig behagelig selv om det også er et savn etter noen å ha dypere følelser for og som jeg ønsker å inkludere i mitt liv og ta del i dennes liv. Jeg er så sinnsykt streng med hvordan det må passe inn i forhold til når jeg har barna og hvor ofte man kan sees.  Jeg merker også at redselen for å miste "friheten" som jeg kjempet så hardt for å få og som jeg har pr nå fremdeles sitter i. Er vel redd for å møte en som krever for mye og at jeg da mister denne "friheten". Kommer jeg til å la meg overkjøre, hvordan vil jeg klare å sette grenser på en sunn måte, vil jeg tørre å la denne møte barna etter en evighet. Vil den andre klare å respektere mine grenser? Skal jeg tørre liksom? 

Ellers så har jeg så mye annet jeg heller vil drive med og å møte nye menn for å se om det kan være noe virker så meningsløst pr nå😅 Hadde vært hyggelig om det dukket opp noe i nærmiljøet o.l selvfølgelig så jeg holder jo utkikk men er veldig avventende ang om jeg skal ta meg noen ekstra runder rundt for å se om den andre legger merke til meg og om det virker som det er noe interesse der fra den andres side.

Er på byen med venner innimellom men da går jeg inn i wingmode da jeg synes det er mer moro og givende. Sannsynligheten for at jeg treffer noen om jeg gidder er jo høy men ... Menn + alkohol + sex gir meg så innmari lite synes jeg så byturer blir som regel ikke sextreff for min del + at det blir sinnsykt sent på kvelden/natten. Jeg er så jævlig kjedelig akkurat her merker jeg🤣 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Trekk deg unna ikke skriv mld ingenting du kan ta deg faan på at han vil skrive igjen men har garantert ikke forandret seg en millimeter. Det der er menn verdensmester på de vil ikke ha deg men kontakt skal de ha. Fatter ikke. Er det noen jeg har avvist så tar jeg ikke kontakt igjen og leke med andres følelser  som liker meg litt for godt det har jeg ikke hjerte til å gjøre da jeg selv vet hvor sinnsykt vondt det kan være. Da lar jeg dem være i fred. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobTheNoob skrev (8 timer siden):

Det jeg tror, er at for mange av oss, så slapper vi litt mer av og er litt mer oss selv, og ikke så anspente når vi har "gitt opp". Jeg har ikke hatt mange forhold i mitt liv (og heller ikke gått så lenge singel om gangen 🙄) men de har stort sett kommet når jeg minst ventet det og minst prøvde på det. Og selv hun jeg er sammen nå, selv om det var med litt innsats via Tinder, skjedde da jeg egentlig var litt lei dating og egentlig hadde gitt opp litt. Men plutselig satt jeg der og så en vidunderlig dame dypt inn i øynene i mange timers samtale...  

du hadde flax. Pluss at du er en mann som møter opp på avtaler. Du har ikke løyet på bilder eller andre ting til henne og oppriktig interessert i å bli kjent med henne som person og ikke bare musa .. 

Da har du kommet på god vei. Kan si det det er utrolig mange menn som Ikke klarer å leve opp til som er en selvfølge for meg hvis det skal være litt interessant.

At de møter opp til avtaler, De ikke lyver eller holder vesentlige ting skjult. At de klarer å vise interesse for meg som person. Føre en grei samtale osv.

Eneste jeg får er mld fra menn  type 30-35 og de spør igjen og igjen om å møtes. Ser ingen hensikt i å møte dem. Hva har de å tilby meg? De vil jo være emosjonelt utilgjengelig ovenfor meg uansett. 

Er nok bare sånn du sa du har vært forholdsvis lite single det er nok en stor forskjell på deg og meg. Jeg har vært single hele livet utenom et dårlig ekteskap på 6 år. Så aner ikke hvordan et bra forhold er. Du har opplevd det og vet hva som er bra og dårlig i noe som kan bli et bra forhold. Jeg har ingenting og sammenligne med.

Før var dette enkelt man møtte noen man ble forelsket og enten ble man sammen eller ikke. Sånn er det ikke idag. 

Nå går det fra kjempe kjemi til full blokkering på 1 sekund.

En har følelser andre utnytter det til egen fordel uten den minste omtanke for den som sliter.

Du er vakker fantastisk bla bla til man havner i seng etter det er det bare og ghoste 

ting har blitt mye mer komplisert. Vinnerne er de som er mest kynisk og driter i andres folk følelser så lenge de får dekket egne behov. Bruk og kast er dating 2024. 

hvem gidder være en del av det der? Not me 

Men lykke til dere andre🩷

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tja jo, det har vært han som har vært mest på egentlig, ville ha meg der hele tiden. Noe har skjedd, vet ikke hva. Livet må gå videre. Har ikke tenkt å gråte i mange dager (gråt nesten konstant tirsdag-fredag da, først i dag kan jeg skrive dette uten å føles som om jeg dør) 

Kan jeg spørre hvorfor du ikke var så mye på når du følte så mye for ham som du gjorde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...