AnonymBruker Skrevet 8. januar #121 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det finnes selvfølgelig mange mindre bra skuespillere der ute (og derfor litt kjedelig å nevne), men én av de mest meritterte og respekterte skuespillerne jeg egentlig føler har fått mer kred enn fortjent er Anthony Hopkins. Til tross for det liker jeg han godt, men jeg synes bare ikke at han har særlig stort spenn i rollene han spiller. Han har lite mimikk og begrenset register til å speile noen særlig bredde av følelser. Anonymkode: 8a475...e18 Han er autistisk. Det forklarer nok kanskje dette med mimikk og bredde av følelser. https://medium.com/crows-feet/actor-anthony-hopkins-and-the-late-diagnosis-of-autism-e506ae2eaaa9 Anonymkode: ebdc9...81b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #122 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (På 4.1.2024 den 20.13): Leonardo Dicaprio. Unntaket er i filmen han speler mentalt utfordra tenåring (Gilbert). Han var grei i The Beach også. Men sånn gjevnt over veldig oppskrytt. Anonymkode: a71a7...44b Var midt i blinken for Once upon a Time in Hollywood synes jeg. Han kledde godt rollen som fallert C-skuespiller. Anonymkode: 4a8db...05d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #123 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg gidder aldri å se en film hvis Donald Sutherland, Jean Claud van Dam eller Clint Eastwood spiller i den. De gir megg krupp og ødelegger enhver film de deltar i. Anonymkode: a7457...5e9 😳 Du tuller? Anonymkode: 4ff51...bfc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #124 Del Skrevet 9. januar PITTY skrev (På 8.1.2024 den 14.42): Nei. Som oftest ikke han heller.. Skjelvende nevrotisk i alle roller. Kanskje han bare er sånn, men da burde en casting ansvarlig fatte at han ikke passer inn i mange av de rollene han har blitt tildelt. (Forøvrig ikke helt krise i krigsseileren..) Filmen Krigsseileren var en katastrofe i forhold til bøkene. Helt ubegripelig mye er utelatt og filmen hadde feil fokus på det viktige. Anonymkode: 1cc0d...275 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #125 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Han er autistisk. Det forklarer nok kanskje dette med mimikk og bredde av følelser. https://medium.com/crows-feet/actor-anthony-hopkins-and-the-late-diagnosis-of-autism-e506ae2eaaa9 Anonymkode: ebdc9...81b Aha. Det visste jeg ikke. Det er nok en del av forklaringen. M.a.o kan man kanskje komme unna med å underspille følelser. Da står publikum friere til å gjøre sin egen tolkning og på den måten lykkes skuespilleren med begrenset mimikk allikevel. Anonymkode: 8a475...e18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjertrud von Knäbe Skrevet 9. januar #126 Del Skrevet 9. januar Keanu Reeves og Tom Cruise. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #127 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (På 8.1.2024 den 22.42): Han er autistisk. Det forklarer nok kanskje dette med mimikk og bredde av følelser. https://medium.com/crows-feet/actor-anthony-hopkins-and-the-late-diagnosis-of-autism-e506ae2eaaa9 Anonymkode: ebdc9...81b Det visste jeg ikke. Men det forklarer jo en del. Har gjort det bra han! Anonymkode: 614e1...8e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #128 Del Skrevet 9. januar Isambard skrev (På 29.12.2023 den 15.56): Robin Williams. Han var ikke dårlig. Jeg skjønner bare ikke alt snakket om at han var så fantastisk. Robin Williams var god på å improvisere. Morsom, traff godt med replikkene og hadde samtidig en sart, varm og klok undertone. Han mestret balansen mellom lek og alvor. Anonymkode: 614e1...8e0 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #129 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (På 2.1.2024 den 16.46): Tom Hanks. Han gjorde en eller to gode filmer på 80-tallet men etter det har han ikke giddet å legge noe ordentlig innsats i noen filmer. Anonymkode: e86d2...4a4 A man called Otto var faktisk overraskende god. Anonymkode: 614e1...8e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #130 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (På 28.12.2023 den 23.26): Keira Knightley! Anonymkode: 3576e...235 Enig Anonymkode: 35a70...0ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #131 Del Skrevet 9. januar Kiefer Sutherland. Ser aldri noe med han, han kan jo ikke prate. Det er så irriterende å høre på hviskingen hans og i alle filmer virrer han så mye med hodet fram og tilbake at det er forstyrrende. Anonymkode: 8cd68...533 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #132 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (På 29.12.2023 den 14.49): hva er greien med Pedro pascal? (måtte sjekke navnet hans, men kjenner han igjen) han er jo ikke kjekk, ei heller har han det lille ekstra. hva er det jeg ikke skjønner?? is he supposed to be good looking?? Anonymkode: 6c270...ac9 Det er ikke de fleste mannlige skuespillere synes jeg. Mens nesten alle kvinnelige skuespillere, selv sidekicks, er pene. Fordi det som oftest er menn som regisserer.. Tom cruise. Eneste rollen han var genial i var i magnolia. Anonymkode: e9cce...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #133 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (På 29.12.2023 den 23.08): Sylvester Stallone, Steven Segal og Jean Claud Van Dam. De to siste er kanskje ikke oppskrytt mtp at de kanskje ikke har fått så mye skryt😂 Men ganske dårlig det de leverer. Richard Gere virker alltid som han holder igjen når han spiller. Føler at han har minste 3 hakk mer dybde å gi. Gwyneth Paltrow er kanskje den mest oppskrytte i mine øyne. Dama har fått en Oscar🧐 Anonymkode: d235d...91a Paltrow er vanligvis døll, men suveren i thriller filmen med Michael Douglas. A perfect murder. Anonymkode: e9cce...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #134 Del Skrevet 10. januar Pippi Lotta skrev (På 30.12.2023 den 15.27): Enig om Kristin Stewart, hun har bare et ansiktsutryk. Men Kristofer Joner må være en av de beste i landet! Og har velsig sansen for Megan Fox også, hun er en tøf dame. Jeg tror Tom Cruse er den mest overvurderte skuespilleren jeg vet om, har aldri sett en god film med han tror jeg. Enig med Kristin Stewart. Hater Cruise. Men Magnolia med Tom Cruise er veldig bra. Bra manus også, flere historier flettes inn i hverandre. Anonymkode: e9cce...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #135 Del Skrevet 10. januar Scarlet johansson. I alle rollene jeg har sett henne i har hun samme blikk som gjør at hun ser helt blåst ut. Anonymkode: 851e0...b8f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanino Skrevet 10. januar #136 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (På 28.12.2023 den 23.19): For meg er det Margot Robbie. Hun er en pen dame, men middelmådig skuespiller. Hun kjenner åpenbart de rette folkene. Anonymkode: ebdc9...81b Mia Gundersen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. januar #137 Del Skrevet 10. januar Keira Knightley Kristin Stewart Aksel Hennie Kristoffer Joner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 10. januar #138 Del Skrevet 10. januar Cillian Murphy, Dwayne The Rock Johnson, Gal Gadot, Brie Larson, Ryan Reynolds (liker han men han er samme karakter i alle rollene sine, aka seg selv), Jenna Ortega, Tom Hiddelston, Benedict Cumberbatch, Matt Smith. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #139 Del Skrevet 11. januar 8 hours ago, AnonymBruker said: Det er ikke de fleste mannlige skuespillere synes jeg. Mens nesten alle kvinnelige skuespillere, selv sidekicks, er pene. Fordi det som oftest er menn som regisserer.. Tom cruise. Eneste rollen han var genial i var i magnolia. Anonymkode: e9cce...29a Tror det handle mest om at det er lettere å selge filmer med pene damer i. Men man så jo under #metoo at det har vært lang tradisjon i Hollywood at kvinner ligger med regissøren for å få roller. Men regner med at det kun skjer blant ukjente skuespillere som ønsker en mulighet til å bli Holllywood-skuespiller. Tviler på at de store navnene ligger til seg roller. Anonymkode: 6878f...108 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #140 Del Skrevet 11. januar 5 hours ago, Polyester said: Cillian Murphy, Dwayne The Rock Johnson, Gal Gadot, Brie Larson, Ryan Reynolds (liker han men han er samme karakter i alle rollene sine, aka seg selv), Jenna Ortega, Tom Hiddelston, Benedict Cumberbatch, Matt Smith. Er det noen som mener at han er en god skuespiller? De fleste mener vel at han kun spiller seg selv. Samme som Ryan Reynolds. Men det handler nok også om at de tjener så enormt godt på å spille seg selv at de ikke ser behovet for å prøve å gjøre noe annet. Både The Rock og Ryan Reynolds er blant de best betalte og rikeste i Hollywood. Både fordi de får godt betalt for filmene de er i og fordi de bruker karakterene sine til å markedsføre produktene de selger. Anonymkode: 6878f...108 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå