Gå til innhold

Mest oppskrytte skuespillere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aksel Hennie, Jon Øigarden, Cameron Diaz

Anonymkode: 0464a...73f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andrea brein hovig

Anonymkode: 0464a...73f

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

George Clooney

Anonymkode: fc710...72a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Arnold Schwarzenegger er noe stor skuespiller,men han blir jo hyllet. Å har spilt i noen svært gode filmer. Folk har jo forskjellig smak. Gosling også. Føler bare han er en ren versjon av seg selv i alle filmer,og får all kred pga damene synes han er heit. 

Men folk tilegner skuespillere mye kred pga de liker de. Kan være alt i fra selve filmen,utseendet på personen eller annen grunn. 

Endret av Fant80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.12.2023 den 16.04):

Kristoffer Hivju og Pia Tjelta 

De er bare ikke naturlige. Jo mer naturlige de prøver være jo være er det. Alltid tenkt det. Det er også bare de jeg synes er dårlige skuespillere.

Aksel Hennie er sååååå mye bedre enn dem, selv om han spilte i "alt" en stund😆

Kristoffer Joner og han ene i exit han fra Stavanger som spilte i krigsseilerne...også helt konge gode😍

Anonymkode: 5ebfe...526

Og denne førstnevnte Hivju(kaptein rødskjegg) har i alle fall klart å ødelegge Beck-serien. Makan til overdrevne ansiktsuttrykk i rollen, skulle tro han var på tivoli i Liseberg 24/7. Hvem i all verden har fått casting ansvaret i denne serien?

Bedre at han tjener millionene sine i Game of Thrones hvor han dukker opp en gang i blant og ikke sier en pip...

  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tom Hanks. Han gjorde en eller to gode filmer på 80-tallet men etter det har han ikke giddet å legge noe ordentlig innsats i noen filmer. 

Anonymkode: e86d2...4a4

Er du seriøs? 

Anonymkode: 792d7...4b6

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det endrer ingenting. Om Margot  eier firmaet som lager filmene hun spiller i eller om mannen eier firmaet går for det samme. Om noe så har hun enda større fordeler om det er hun som kontrollerer firmaet. I så fall så er det jo hun som ansetter seg selv når hun får skuespiller-rollene. 

Innlegget jeg siterte handlet om at Margot  får roller på bakgrunn av annet enn skuespillerferdigheter og det stemmer jo når hun får hovedrollene i filmene hun selv produserer. 

 

Anonymkode: 6878f...108

Hvis du vil fremheve skuespillere som får roller på bakgrunn av kontakte bør du heller velge noen andre enn Margot Robbie som er fra en liten småby i Australia langt vekke fra Hollywood og kontakter. Det finnes nok av nepo babies, men Margot Robbie er ikke en av dem!

Leo DiCaprio, Brad Pitt, Sandra Bullock, Reese Witherspoon har også produksjonsselskaper som ble opprettet ETTER at de hadde slått gjennom. I likhet med Robbie.

Det er ok å mene Margot Robbie er oppskrytt, men begrunnelsen din er elendig og fremstår simpelthen kvinnefiendtlig.

Anonymkode: eb411...fbc

  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvis du vil fremheve skuespillere som får roller på bakgrunn av kontakte bør du heller velge noen andre enn Margot Robbie som er fra en liten småby i Australia langt vekke fra Hollywood og kontakter. Det finnes nok av nepo babies, men Margot Robbie er ikke en av dem!

Leo DiCaprio, Brad Pitt, Sandra Bullock, Reese Witherspoon har også produksjonsselskaper som ble opprettet ETTER at de hadde slått gjennom. I likhet med Robbie.

Det er ok å mene Margot Robbie er oppskrytt, men begrunnelsen din er elendig og fremstår simpelthen kvinnefiendtlig.

Anonymkode: eb411...fbc

Jeg gidder ikke diskutere med folk som tyr til personangrep så for min del stopper diskusjonen her. 

Anonymkode: 6878f...108

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gidder ikke diskutere med folk som tyr til personangrep så for min del stopper diskusjonen her. 

Anonymkode: 6878f...108

Hvor har jeg gått til personangrep? Jeg har ikke kommet med et eneste argument som gjelder annet enn sak. Og argumentene mine er godt begrunner.

Tenker heller du trekker deg fordi du ikke klarer å komme med gode motargumenter.

Anonymkode: eb411...fbc

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adam Sandler

Anonymkode: a5cb0...c01

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelina Jolie 

Anonymkode: 4ff51...bfc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brad Pitt, Cameron Diaz

Anonymkode: 4ff51...bfc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.1.2024 den 18.54):

Jeg så Taken forleden, en film med mange utfordringer, men den er iaf. underholdende. Taken 2 og 3 burde han dog holdt seg for god til, gammelmannsjasonbourning. Det sagt, hadde jeg fått tilsvarende betalt hadde jeg spilt inn Taken 44 akkurat nå så vi får vel heller være takknemlige for at Neesons ønske om rikdom ikke er altoverskyggende.

Anonymkode: f9f8f...9f4

Jeg har alle 3 Taken filmene, men det blir ikke helt den samme spenningen når action-heltene er blitt for gamle 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 28.12.2023 den 23.26):

Keira Knightley! 

Anonymkode: 3576e...235

Haha, jeg gikk inn hit for å skrive akkurat dét! Hun har jo samme uttrykket i ALT hun spiller (trutmunn som en gullfisk), og spesielt ødela hun jo fullstendig filmversjonen av Pride and Predjudice med å gjøre Lizzie til en fnisete knehøne. 

Av norske skuespillere nekter jeg å se filmer med Aksel Hennie og Kristoffer Joner, de er både oppskrytte og oppbrukte. 

Anonymkode: 28ef1...444

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonardo Dicaprio. Unntaket er i filmen han speler mentalt utfordra tenåring (Gilbert). Han var grei i The Beach også. Men sånn gjevnt over veldig oppskrytt.

Anonymkode: a71a7...44b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Haha, jeg gikk inn hit for å skrive akkurat dét! Hun har jo samme uttrykket i ALT hun spiller (trutmunn som en gullfisk), og spesielt ødela hun jo fullstendig filmversjonen av Pride and Predjudice med å gjøre Lizzie til en fnisete knehøne. 

Av norske skuespillere nekter jeg å se filmer med Aksel Hennie og Kristoffer Joner, de er både oppskrytte og oppbrukte. 

Anonymkode: 28ef1...444

Med andre ord ser du ikke på norske filmer😅

Anonymkode: 80207...02a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare jeg som får mark av Janne Formoe og Pia Tjelta?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mark av Adam Sandler og Drew Barrymore (unntaket er rollen som Gertie i E.T), og alt av filmer de er med i. Men de har vel aldri vært noen Oscar-kandidater heller….

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.12.2023 den 14.51):

Tom Cruise. Syns han er dårlig skuespiller.

Anonymkode: dd2f6...cc0

Herlighet ja, han er akkurat lik i samtlige filmer han spiller i. 🤣

Anonymkode: c33ae...556

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Winona Ryder

Anonymkode: 614e1...8e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...