Gå til innhold

Mest oppskrytte skuespillere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For meg er det Margot Robbie. Hun er en pen dame, men middelmådig skuespiller. Hun kjenner åpenbart de rette folkene.

Anonymkode: ebdc9...81b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jennifer Aniston er en jeg umiddelbart tenkte på. Har aldri skjønt helt hvorfor hun er så berømt, har ikke på langt nær sett alt av henne, men det jeg har sett synes jeg er middelmådig og heller dårlig skuespill.

 

Anonymkode: 13e44...150

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

endo skrev (9 timer siden):

Totalt oppskrytt. Megan Fox og Kristin Stewart

Men når du ser ut som Megan Fox så får jeg uansett ikke med meg skuespillet. Det er liksom ikke så farlig med knakandes godt skuespill.

Anonymkode: da195...854

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benedict Cumbersnatch, Pedro Pascal, Timmothy Chalamet. De to første har jeg sett meg dritlei av grunnet at de er med i alt. 

Anonymkode: 4a8db...05d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Benedict Cumbersnatch, Pedro Pascal, Timmothy Chalamet. De to første har jeg sett meg dritlei av grunnet at de er med i alt. 

Anonymkode: 4a8db...05d

hva er greien med Pedro pascal? (måtte sjekke navnet hans, men kjenner han igjen)

han er jo ikke kjekk, ei heller har han det lille ekstra. hva er det jeg ikke skjønner?? is he supposed to be good looking?? 

Anonymkode: 6c270...ac9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jennifer Aniston er en jeg umiddelbart tenkte på. Har aldri skjønt helt hvorfor hun er så berømt, har ikke på langt nær sett alt av henne, men det jeg har sett synes jeg er middelmådig og heller dårlig skuespill.

 

Anonymkode: 13e44...150

Hun var den definitivt dårligste i Friends. Men noen lever på utseendet, sånn er det bare. Hun har jo hatt den beste karrieren etter Friends av de alle, men det er ikke pga skuespillerferdighetene.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morgan Freeman. Tror det er en svært upopulær mening, men fyren er jo helt fullstendig lik i absolutt alle roller

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea Bræin Hovig, Aksel Hennie, Thorbjørn Harr. 

Angelina Jolie, Tom Cruise, Daniel Craig, Hugh Grant, Jenna Fischer, Ryan Gosling, m.fl

Anonymkode: 3fd45...a35

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (32 minutter siden):

Hun var den definitivt dårligste i Friends. Men noen lever på utseendet, sånn er det bare. Hun har jo hatt den beste karrieren etter Friends av de alle, men det er ikke pga skuespillerferdighetene.

men hun er jo ikke pen? hun har jo en mindre pen kjeve og sier hele tiden "oh my god!!!" 

Anonymkode: 6c270...ac9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

men hun er jo ikke pen? hun har jo en mindre pen kjeve og sier hele tiden "oh my god!!!" 

Anonymkode: 6c270...ac9

Kanskje ikke nå, men på 90-tallet var hun veldig pen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...