Gå til innhold

Mest oppskrytte skuespillere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tom Cruise. Han har like varierende roller som Seth Rogan, en god skuespiller klarer å spille varierende roller 

Anonymkode: be489...6b8

Vel, Born on the 4th of July, Cocktail, A Few Good Men og Les Grossman i Tropic Thunder er et knippe eksempler på at han kan gjøre andre roller enn actionhelt.

Har forøvrig ikke noe jeg skulle sagt da jeg har flere kjente skuespillere jeg ikke fikser selv, og aldri ser filmer med. Blant dem Ryan Gosling og Leonardo DiCaprio.

Anonymkode: 4a8db...05d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Emma Watson. Utrolig sjarmerende og virker som hun har gode verdier. Men ingen spesielt god skuespiller.

Anonymkode: eb411...fbc

 

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Vet ikke engang om hun har gode verdier. Vet hun har pratet om likestilling, men alle kan prate om gode verdier. Det krever ingenting.  Men merket meg at hun har hengt seg på mobben som prøver å ta JK Rowling. Ekstremt utakknemlig å kaste personen som skapte karrieren din under bussen. 

Anonymkode: 6878f...108

 

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Edit: Watson var frekk nok til å si at hun ville spille i Harry Potter-filmer om JK Rowling ikke fikk ha noe med filmene å gjøre. Det er helt absurd hvor frekk  og egoirstisk denne Watson er.

Anonymkode: 6878f...108

Emma Watson er en av disse som kaller seg feminist samtidig som de tråkker på andre kvinner, i dette tilfellet J.K Rowling. Hun har tjent ca 70 millioner dollar på Harry Potter- filmene, så hun burde absolutt være takknemlig for det. Men i stedet har hun flere ganger kommet med sleivspark til J.K Rowling.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrytte henviser jo til at vedkommende har en ufortjent godt rykte, mange av de som er nevnt her har jeg aldri sett på en liste over gode skuespillere. Anthony Hopkins er mitt svar, han kan jo bare spille seg selv og har ikke spesielt god spenn i hva slags roller han passer i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.12.2023 den 16.02):

Unntaket er hans rolle som Les Grossman i "Tropic Thunder".

Anonymkode: c5dc7...5ff

Cruise sin beste rolle er definitivt som Frank T.J i Magnolia, en rolle der jeg mener at P.T.A i stor grad ga Cruise rollen for spille en all out versjon av seg selv. Intervju scenen er jo helt super.

https://youtu.be/0A7tpoEWlu4?si=KLKF5P-CaIb58x77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (På 29.12.2023 den 22.26):

Selvfølgelig er han fantastisk!

Selvfølgelig. Men det er KG tross alt. Man hører mye rart her inne!

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate Reinsve. Deltar i en oppskrytt film, og vips er hun en oppskrytt og ettertraktet skuespiller. Av utenlandske støtter jeg Margot Robbie som mest oppskrytt. På herresiden Tom Cruise (skjønt skryter folk egentlig av hans ferdigheter?)           

Anonymkode: 18646...7df

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Timothée Chalamet. Han har ingen dybde, men bare flyter litt rundt. Som en akvariefisk på nye eventyr. 

Anonymkode: 614e1...8e0

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/29/2023 at 4:02 PM, AnonymBruker said:

Unntaket er hans rolle som Les Grossman i "Tropic Thunder".

Anonymkode: c5dc7...5ff

Det var en morsom karakter, men veldig stor skuespillerprestasjon var det vel ikke?    Mye av humoren ligger jo også i at han ikke ligner på Tom Cruise, men en kraftig gjennomsnittlig utseende mann. Der er vel de som står for sminke og kostyme som skal ha æren. 

Anonymkode: 6878f...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Hanks. Han gjorde en eller to gode filmer på 80-tallet men etter det har han ikke giddet å legge noe ordentlig innsats i noen filmer. 

Anonymkode: e86d2...4a4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tom Hanks. Han gjorde en eller to gode filmer på 80-tallet men etter det har han ikke giddet å legge noe ordentlig innsats i noen filmer. 

Anonymkode: e86d2...4a4

Vel, noe av det beste han har gjort er vel samarbeidet med Stephen Spielberg med "Band of Brothers" og "The Pacific". Enig i at han ligger noen hakk under de beste skuespillerne det er naturlig å sammenligne ham med.

Anonymkode: 4a8db...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.12.2023 den 23.19):

For meg er det Margot Robbie. Hun er en pen dame, men middelmådig skuespiller. Hun kjenner åpenbart de rette folkene.

Anonymkode: ebdc9...81b

Hvaforno? Hun spiller jo sidestilt like bra som selveste L. Dicaprio i Wolf of Wallstreet. Dette sier den internasjonale film-ekspertise også. Et par krangle scener i sengen deres er jo legendariske.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/28/2023 at 11:19 PM, AnonymBruker said:

For meg er det Margot Robbie. Hun er en pen dame, men middelmådig skuespiller. Hun kjenner åpenbart de rette folkene.

Anonymkode: ebdc9...81b

Ja, hun  er gift med  Tom Ackerley og sammen eier de selskapet som står bak mange av de kjente filmene hun har spilt i.  Blant annet Barbie.  

https://en.wikipedia.org/wiki/LuckyChap_Entertainment

 

Anonymkode: 6878f...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja, hun  er gift med  Tom Ackerley og sammen eier de selskapet som står bak mange av de kjente filmene hun har spilt i.  Blant annet Barbie.  

https://en.wikipedia.org/wiki/LuckyChap_Entertainment

 

Anonymkode: 6878f...108

Slutt opp. Tom Ackerley er ingenting uten sin kone. Det er han som har kommet opp og frem pga. henne, ikke motsatt.

Anonymkode: eb411...fbc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.12.2023 den 15.56):

Liam Neeson er helt talentløs.

Anonymkode: f56ce...133

Ikke i Schindlers list

Anonymkode: 09b7d...871

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Slutt opp. Tom Ackerley er ingenting uten sin kone. Det er han som har kommet opp og frem pga. henne, ikke motsatt.

Anonymkode: eb411...fbc

Det endrer ingenting. Om Margot  eier firmaet som lager filmene hun spiller i eller om mannen eier firmaet går for det samme. Om noe så har hun enda større fordeler om det er hun som kontrollerer firmaet. I så fall så er det jo hun som ansetter seg selv når hun får skuespiller-rollene. 

Innlegget jeg siterte handlet om at Margot  får roller på bakgrunn av annet enn skuespillerferdigheter og det stemmer jo når hun får hovedrollene i filmene hun selv produserer. 

 

Anonymkode: 6878f...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke i Schindlers list

Anonymkode: 09b7d...871

Liam Neeson er faktisk ikke talentløs, han bare spiller i talentløse filmer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 29.12.2023 den 6.14):

Jennifer Aniston er en jeg umiddelbart tenkte på. Har aldri skjønt helt hvorfor hun er så berømt, har ikke på langt nær sett alt av henne, men det jeg har sett synes jeg er middelmådig og heller dårlig skuespill.

 

Anonymkode: 13e44...150

What!? 😮 Hun er jo en av de to beste skuespillerene i Friends, sammen med David Schwimmer. 

Anonymkode: 3cd3d...9de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Cruise. Har ikke sansen for ham, verken som skuespiller eller som menneske

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

What!? 😮 Hun er jo en av de to beste skuespillerene i Friends, sammen med David Schwimmer. 

Anonymkode: 3cd3d...9de

😄

Anonymkode: 614e1...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, DeLorean said:

Liam Neeson er faktisk ikke talentløs, han bare spiller i talentløse filmer.

Jeg så Taken forleden, en film med mange utfordringer, men den er iaf. underholdende. Taken 2 og 3 burde han dog holdt seg for god til, gammelmannsjasonbourning. Det sagt, hadde jeg fått tilsvarende betalt hadde jeg spilt inn Taken 44 akkurat nå så vi får vel heller være takknemlige for at Neesons ønske om rikdom ikke er altoverskyggende.

Anonymkode: f9f8f...9f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...