Gå til innhold

Mest oppskrytte skuespillere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Oppskrytt" som i å ha fått veldig godt betalt og været fryktelig "pupp", samtidig som skuespillerevne er ikkeeksisterende?

Isf. Will Smith , kanskje :vetikke: 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Emma Watson. Utrolig sjarmerende og virker som hun har gode verdier. Men ingen spesielt god skuespiller.

Anonymkode: eb411...fbc

Vet ikke engang om hun har gode verdier. Vet hun har pratet om likestilling, men alle kan prate om gode verdier. Det krever ingenting.  Men merket meg at hun har hengt seg på mobben som prøver å ta JK Rowling. Ekstremt utakknemlig å kaste personen som skapte karrieren din under bussen. 

Anonymkode: 6878f...108

  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin Stewart, Jennifer Aniston, Aksel Hennie, Tom Cruise

Anonymkode: 933d7...38c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke engang om hun har gode verdier. Vet hun har pratet om likestilling, men alle kan prate om gode verdier. Det krever ingenting.  Men merket meg at hun har hengt seg på mobben som prøver å ta JK Rowling. Ekstremt utakknemlig å kaste personen som skapte karrieren din under bussen. 

Anonymkode: 6878f...108

Edit: Watson var frekk nok til å si at hun ville spille i Harry Potter-filmer om JK Rowling ikke fikk ha noe med filmene å gjøre. Det er helt absurd hvor frekk  og egoirstisk denne Watson er.

Anonymkode: 6878f...108

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sylvester Stallone, Steven Segal og Jean Claud Van Dam. De to siste er kanskje ikke oppskrytt mtp at de kanskje ikke har fått så mye skryt😂 Men ganske dårlig det de leverer. 

Richard Gere virker alltid som han holder igjen når han spiller. Føler at han har minste 3 hakk mer dybde å gi. 

Gwyneth Paltrow er kanskje den mest oppskrytte i mine øyne. Dama har fått en Oscar🧐

Anonymkode: d235d...91a

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Edit: Watson var frekk nok til å si at hun ville spille i Harry Potter-filmer om JK Rowling ikke fikk ha noe med filmene å gjøre. Det er helt absurd hvor frekk  og egoirstisk denne Watson er.

Anonymkode: 6878f...108

Det hadde jeg glemt. Enig i at det er tragisk.

Anonymkode: eb411...fbc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kim kolstad (Jens august) i hotell Cæsar 

Anonymkode: a01e8...c90

Oppskrytt? 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, endo said:

Rare tenner, og ikke noe spes god skuespiller nei. Er scientologi kirka som skaffer han jobber.

Tror han hadde fått skuespiller-rollene uten scientologi-kirka. Tom Cruise spiller stort sett i action-filmer og av alle action-skuespillere så er Cruise i øvre sjiktet når det kommer til skuespillerferdigheter. I tillegg gjør Cruise stuntene sine selv som skaffer mye publisitet til filmene han spiller i. Mission Impossible-serien lever på promoteringen av stuntene og at Cruise gjør dem på ekte. 

Anonymkode: 6878f...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Cruise. Han har like varierende roller som Seth Rogan, en god skuespiller klarer å spille varierende roller 

Anonymkode: be489...6b8

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Sylvester Stallone, Steven Segal og Jean Claud Van Dam. De to siste er kanskje ikke oppskrytt mtp at de kanskje ikke har fått så mye skryt😂 Men ganske dårlig det de leverer. 

Richard Gere virker alltid som han holder igjen når han spiller. Føler at han har minste 3 hakk mer dybde å gi. 

Gwyneth Paltrow er kanskje den mest oppskrytte i mine øyne. Dama har fått en Oscar🧐

Anonymkode: d235d...91a

Det var Harvey Weinstein som skaffet henne den Oscaren, ikke Paltrow skuespillerferdigheter. 

Paltrow har i tillegg to foreldre som er kjente skuespillere/regissører så er nok derfor hun selv klarte å få skuespiller-karrieren hun fikk.

Anonymkode: 6878f...108

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

endo skrev (På 28.12.2023 den 23.26):

Kristoffer Joner av norske. Totalt oppskrytt. Megan Fox og Kristin Stewart. 

Enig om Kristin Stewart, hun har bare et ansiktsutryk. Men Kristofer Joner må være en av de beste i landet! Og har velsig sansen for Megan Fox også, hun er en tøf dame.

Jeg tror Tom Cruse er den mest overvurderte skuespilleren jeg vet om, har aldri sett en god film med han tror jeg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henry Cavill. Nydelig å se på, men elendig skuespiller. Og ja, jeg har sett Witcher. 

Anonymkode: dacc9...9ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som sier at bl.a Liam Neeson, Julia Roberts, Hugh Grant,  Tom Hanks er oppskrytte: 

Hven anser dere som GODE skuespillere? 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mardina skrev (2 timer siden):

- Liv Ullmann

- Sylvester Stallone

Hadde vært gøy å se dem i samme film.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pringle skrev (1 minutt siden):

Hadde vært gøy å se dem i samme film.

Hadde ikke vært en film jeg hadde sett i hvert fall... 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlie Sheen. Han har jo basically spilt seg "selv" i alt omtrent, helt siden han var ung.

Anonymkode: 9f182...cb3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Kim kolstad (Jens august) i hotell Cæsar 

Anonymkode: a01e8...c90

Han har vel aldri vært kjent for å være noen særlig god skuespiller akkurat, eller var du ironisk? 😄

Anonymkode: 9f182...cb3

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...