Drizzt Skrevet 11. januar #141 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 28.12.2023 den 23.19): For meg er det Margot Robbie. Hun er en pen dame, men middelmådig skuespiller. Hun kjenner åpenbart de rette folkene. Anonymkode: ebdc9...81b Hun er perfekt for visse typer roller - hun var veldig god som Barbie og i Suicide squad. Julia Roberts er svært talentfull. For meg er Anne Hathaway og Kristoffer Joner eksempler på oppskrytte skuespillere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 11. januar #142 Del Skrevet 11. januar On 12/29/2023 at 3:57 PM, AnonymBruker said: De fleste skuespillere er like i absolutt alle roller Anonymkode: 792d7...4b6 Det gjelder ikke minst Liv Ullmann. Som et laaaangt gjesp . . . 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #143 Del Skrevet 11. januar Han som spiller Dawson i Dawson's Creek Anonymkode: 3fd45...a35 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #144 Del Skrevet 13. februar On 1/9/2024 at 3:44 PM, AnonymBruker said: Filmen Krigsseileren var en katastrofe i forhold til bøkene. Helt ubegripelig mye er utelatt og filmen hadde feil fokus på det viktige. Anonymkode: 1cc0d...275 Den er da ikke basert på bøkene til Michelet! Anonymkode: d837a...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 13. februar #145 Del Skrevet 13. februar Ryan Gosling. God på å spille mystisk, deprimert, kul og flat. Men er utrolig lite "punch" i fyren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #146 Del Skrevet 13. februar Kristen Stewart, Ryan Gosling og av norske så er Pia Tjelta den verste. Selv om det i Norge faktisk er flere dårlige. Anonymkode: 6a508...8fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurse07 Skrevet 16. februar #147 Del Skrevet 16. februar Pia Tjelta! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #148 Del Skrevet 24. august On 12/31/2023 at 3:57 PM, AnonymBruker said: Renate Reinsve. Deltar i en oppskrytt film, og vips er hun en oppskrytt og ettertraktet skuespiller. Av utenlandske støtter jeg Margot Robbie som mest oppskrytt. På herresiden Tom Cruise (skjønt skryter folk egentlig av hans ferdigheter?) Anonymkode: 18646...7df De som skryter av Tom Cruise skuespillerferdigheter pleier å dra frem Magnolia. Selv likte jeg ikke den filmen så husker ikke om han spilte bra i den. Men det som kjennetegner de gode skuespillerne er jo som regel at de spiller bra i en rekke filmer, ikke at de har 1-2 filmer hvor de spiller bra. Når det er sagt så synes jeg han er en habil actionfilm-skuespiller. Anonymkode: 015b5...db2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Equinox Skrevet 24. august #149 Del Skrevet 24. august (endret) Cruise spiller jo ganske så bra i "Born on the Fourth of july" Endret 24. august av Equinox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #150 Del Skrevet 24. august On 1/8/2024 at 10:42 PM, AnonymBruker said: Han er autistisk. Det forklarer nok kanskje dette med mimikk og bredde av følelser. https://medium.com/crows-feet/actor-anthony-hopkins-and-the-late-diagnosis-of-autism-e506ae2eaaa9 Anonymkode: ebdc9...81b I så fall vil jeg si det er ekstremt imponerende hva han har klart. Anonymkode: 015b5...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #151 Del Skrevet 25. august Anders Baasmo Christiansen, Aksel Hennie. Julia Roberts, Kristen Stewart, Keira Knightley. I mine øyne er dette skuespillere som har nøyaktig samme ansiktsuttrykk i alle filmene de spiller og de er lite troverdige i rollene sine. Next! Anonymkode: 3ac6d...8a3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #152 Del Skrevet 25. august On 1/2/2024 at 7:08 PM, Fant80 said: Synes ikke Arnold Schwarzenegger er noe stor skuespiller,men han blir jo hyllet. Å har spilt i noen svært gode filmer. Folk har jo forskjellig smak. Gosling også. Føler bare han er en ren versjon av seg selv i alle filmer,og får all kred pga damene synes han er heit. Men folk tilegner skuespillere mye kred pga de liker de. Kan være alt i fra selve filmen,utseendet på personen eller annen grunn. Enig. Anonymkode: 6878f...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #153 Del Skrevet 27. august Harrison Ford,Ben Affleck, Natalie Portman, Keira Nightly, Malin Åkerman Anonymkode: 5107d...a69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 27. august #154 Del Skrevet 27. august Bradley Cooper, Ryan Gosling, Ben Affleck, Adam Sandler, Blake Lively, Julia Roberts 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #155 Del Skrevet 28. august 10 hours ago, PusheenPusheen said: Bradley Cooper, Ryan Gosling, Ben Affleck, Adam Sandler, Blake Lively, Julia Roberts Er han oppskrytt? Trodde alle var enige i at han kun spiller den samme rollen hele tiden. Men skjønner godt at han gjør det for han er en av de best betalte skuespillerne i verden. Anonymkode: 6878f...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 28. august #156 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er han oppskrytt? Trodde alle var enige i at han kun spiller den samme rollen hele tiden. Men skjønner godt at han gjør det for han er en av de best betalte skuespillerne i verden. Anonymkode: 6878f...108 Jeg synes han er det. Jeg synes han er skikkelig kjedelig, og skjønner ikke hvordan han har landet så mange roller som han har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #157 Del Skrevet 28. august 3 minutter siden, PusheenPusheen said: Jeg synes han er det. Jeg synes han er skikkelig kjedelig, og skjønner ikke hvordan han har landet så mange roller som han har. Deler av grunnen er at han eier filmselskapet som har filmene hans. Så han ansetter seg selv. Men enig i at det er rart at folk ikke er lei Adam Sandler for lengst. Happy Gilmour kom ut i 1996 så han har melket den karakteren i snart 30 år. Anonymkode: 6878f...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 28. august #158 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Deler av grunnen er at han eier filmselskapet som har filmene hans. Så han ansetter seg selv. Men enig i at det er rart at folk ikke er lei Adam Sandler for lengst. Happy Gilmour kom ut i 1996 så han har melket den karakteren i snart 30 år. Anonymkode: 6878f...108 Ah, selvfølgelig. That explains it😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #159 Del Skrevet 28. august Natalie Portman. Sitter og sipper og griner i alle filmer. Anonymkode: beed0...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 28. august #160 Del Skrevet 28. august Winona Ryder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå