Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Endret av Sunniva K
Uvisst
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner meg ikke helt på den logikken. Hvorfor i all verden tror du det er en god ide å innlede ett forhold med en mann du vet er utro, og som mest sannsynlig vil behandle deg på samme måte? 

Anonymkode: 73a48...806

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvordan kan du bli forelsket når dere har hatt sex TO ganger? 🤣😳😨😬

Anonymkode: 3b35a...e70

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan kan du bli forelsket når dere har hatt sex TO ganger? 🤣😳😨😬

Det kan ta alt fra ett sekund til tiår å bli forelsket - det finnes ingen fasit. Trenger ikke en gang ha hatt sex for å bli forelsket.

Anonymkode: f172f...0b0

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Karma. Du har en jobb å gjøre med deg selv. Du må begynne å respektere andre sine forhold. Kom også ned fra din høye hest og ikke tro at du kan få en mann til å bryte opp et forhold pga deg. 

Etter at du har fått respekt for andre kan du jobbe litt med egen selvrespekt, sånn at du kan finne deg en mann som er snill og lojal. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Som du selv sier så har han tatt et valg og det ble dessverre ikke slik du håpet på. Det er en av ulempene når man setter seg selv i en slik situasjon. Jeg hadde uten tvil fokusert på meg selv. Tenkt at jeg har det bedre uten. Det er flere fisk i havet. Virker sikkert ikke slik nå siden du har kjærlighetssorg og det forstår jeg. Tenk at du fortjener bedre enn dette. Fokuser på deg selv. Håper du har gode venninner rundt deg. Det hjelper godt når man får det så vondt. Så trenger de jo ikke vite akkurat årsak. Bare at du har det vondt og vanskeleg. Hør på gøy musikk, dans, drikk vin, spis is, hopp i strikk......

Whatever makes u happy ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ts, jeg tror du må se han for hva han faktisk er, ikke hva du ønsker han skal være.

Han er en mann som ikke bare er villig til å være utro, men også som er villig til å møte andre kvinner og late som om han er interessert i noe mer, selv om han tydeligvis har visst hele tiden at han ikke ville gå fra samboeren.

Med andre ord, han er en mann som ikke har respekt for kvinner generelt - i hvert fall ikke for sin samboer, og ikke for deg!

Han er egoistisk så det holder, han er ute etter oppmerksomhet og bekreftelse og spenning som han ikke gidder å jobbe for å ha/gi/få i eget forhold - og derfor går han etter kortvarige affærer med kvinner som deg.

Se ham for hva han faktisk er og gjør!

En mann som behandler flere kvinner slik, det er så langt fra en "perfekt" mann som du kan komme. Han måtte selvfølgelig spille "perfekt" for deg, for hvis ikke hadde han ikke fått oppmerksomhet, bekreftelse, spenning og sex av deg. Så han spilte et skuespill for å oppnå det han ønsket av deg. Dette er kynisk adferd som han har valgt å gjøre over noe tid.

Og i samme øyeblikk du stilte litt krav til ham, da viste han deg sitt sanne seg, sine sanne sider.

Se ham for den han er - da vil du ikke lenger sørge over ham (bare over den du trodde han var..).

❤️

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Kjenner en ikke at  det lugger når en får vite at mannen er gift?  
Jeg synes at mannen mister attraktiviteten når han åpenlyst vil bedra kjæresten han har hjemme. 
Da blekner han fort i mine øyne. 
Men TS , er det sånn at du tenkte at du skulle greie å få han allikevel ? 

Anonymkode: 4b27f...83d

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
ennivk skrev (Akkurat nå):

Karma. Du har en jobb å gjøre med deg selv. Du må begynne å respektere andre sine forhold. Kom også ned fra din høye hest og ikke tro at du kan få en mann til å bryte opp et forhold pga deg. 

Etter at du har fått respekt for andre kan du jobbe litt med egen selvrespekt, sånn at du kan finne deg en mann som er snill og lojal. 

I like måte. Kom ned fra din høye hest du og. Ho ba om råd her inne. Er ikke din jobb å dømme henne! Tror ho har skjønt det......

Det andre kommer nok etterhvert.

Først A så B vettu og i den rekkefølgen. 

Ikke B før A......

Nå var det sorgen og det vanskelige først ho trenger å komme over virker det som på meg da slik jeg tolket det. Ho ber om hjelp rett og slett. Ikke reprimande! 

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det kan ta alt fra ett sekund til tiår å bli forelsket - det finnes ingen fasit. Trenger ikke en gang ha hatt sex for å bli forelsket.

Veldig sant ❤️

Skrevet (endret)
Irak skrev (5 minutter siden):

I like måte. Kom ned fra din høye hest du og. Ho ba om råd her inne. Er ikke din jobb å dømme henne! Tror ho har skjønt det......

Det andre kommer nok etterhvert.

Først A så B vettu og i den rekkefølgen. 

Ikke B før A......

Nå var det sorgen og det vanskelige først ho trenger å komme over virker det som på meg da slik jeg tolket det. Ho ber om hjelp rett og slett. Ikke reprimande! 

Jeg gav henne råd. Hovedrådet mitt er: hold deg unna gifte menn og finn den kjærligheten du fortjener!!! Klart det er vondt å ikke få det/den man ønsker seg. Men så er det noe med at handlinger man gjør i dette livet får konsekvenser. Det TS opplever og kjenner på, er konsekvensene av sine egne valg. TS kan velge å ta offerrollen her og holde seg i den, eller se på sine egne handlinger, ta ansvar for dem og gjøre endringer. 

Endret av ennivk
  • Liker 5
Skrevet

Utro menn er ikke perfekte uansett hvordan du vrir og vender på det.

Anonymkode: 74205...132

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
ennivk skrev (1 minutt siden):

Jeg gav henne råd. Hovedrådet mitt er: hold deg unna gifte menn og finn den kjærligheten du fortjener!!! Klart det er vondt å ikke få det/den man ønsker seg. Men så er det noe med at handlinger man gjør i dette livet får konsekvenser. Det TS opplever og kjenner på, er konsekvensene av sine egne valg. TS kan velge å ta offerrollen her og holde seg i den, eller se på sine egne handlinger, ta ansvar for dem og gjøre endringer. 

Var ikke det ho spurte om slik jeg tolket det. Følte du var ute etter å gi henne en skikkelig reprimande som i hør nå her......

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
ennivk skrev (13 minutter siden):

Dette,  jeg synes du får som fortjent.  Du har det vondt?? Hva med samboeren hans, da hun evt får vite 

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 6.12.2023 den 19.19):

Ts, jeg tror du må se han for hva han faktisk er, ikke hva du ønsker han skal være.

Han er en mann som ikke bare er villig til å være utro, men også som er villig til å møte andre kvinner og late som om han er interessert i noe mer, selv om han tydeligvis har visst hele tiden at han ikke ville gå fra samboeren.

Med andre ord, han er en mann som ikke har respekt for kvinner generelt - i hvert fall ikke for sin samboer, og ikke for deg!

Han er egoistisk så det holder, han er ute etter oppmerksomhet og bekreftelse og spenning som han ikke gidder å jobbe for å ha/gi/få i eget forhold - og derfor går han etter kortvarige affærer med kvinner som deg.

Se ham for hva han faktisk er og gjør!

En mann som behandler flere kvinner slik, det er så langt fra en "perfekt" mann som du kan komme. Han måtte selvfølgelig spille "perfekt" for deg, for hvis ikke hadde han ikke fått oppmerksomhet, bekreftelse, spenning og sex av deg. Så han spilte et skuespill for å oppnå det han ønsket av deg. Dette er kynisk adferd som han har valgt å gjøre over noe tid.

Og i samme øyeblikk du stilte litt krav til ham, da viste han deg sitt sanne seg, sine sanne sider.

Se ham for den han er - da vil du ikke lenger sørge over ham (bare over den du trodde han var..).

❤️

Anonymkode: f172f.

Endret av Sunniva K
Skrevet (endret)

.

Endret av Sunniva K
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kanskje om man er 12-16 år og hormoner er i sving

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kjenner en ikke at  det lugger når en får vite at mannen er gift?  
Jeg synes at mannen mister attraktiviteten når han åpenlyst vil bedra kjæresten han har hjemme. 
Da blekner han fort i mine øyne. 
Men TS , er det sånn at du tenkte at du skulle greie å få han allikevel ? 

Anonymkode: 4b27f...83d

Kan hende han var meget sjarmerende da? Er ikke godt å si....lovet henne gull og grønne skoger.....man vil jo gjerne tro det beste i det lengste. Tror det blir en slags boble muligens. Er forsåvidt enig med deg at man burde skygge banen og holde seg unna hvis man vet at de er gift. Er mange ulike tankeganger rundt dette temaet her.....

• Liker 1
Skrevet
Irak skrev (5 minutter siden):

Var ikke det ho spurte om slik jeg tolket det. Følte du var ute etter å gi henne en skikkelig reprimande som i hør nå her......

Når hun vet at hun gjør noe galt men likevel velger å ikke bry seg, fordi hun setter egne lyster foran moral og empati, så tenker jeg at det ikke er noe galt med en reprimande. Litt skam og skyldfølelse kan være lurt å kjenne på, slik at man ikke igjen tar valg som potensielt kan skade andre. 

• Liker 2
Skrevet
Sunniva K skrev (2 minutter siden):

Det er mulig jeg sørger over hvordan jeg skulle ØNSKE at han var. Men jeg får ikke tankene snudd, for meg er han fortsatt nydelig. Helt perfekt. 

Vi har fort for å lage oss bilder og se noen i et lys vi kan ønske og se dem i dessverre.....

Er ikke sikkert det stemmer med virkeligheten....

Mulig du hadde fått sjokk hvis han hadde valgt deg og du oppdaget hvordan han egentlig var......

Bare en tanke jeg fikk....

Vi kan ha en tendens til å romantisere litt ekstra og sveve på en sky og ha skylapper når det er noen vi liker ekstra godt......

Er du som kjenner han sånn sett.

Lag en liste over negative sider.....

Må jo være noen her....

Ingen er perfekte....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...