AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #121 Skrevet 1. desember 2023 Example skrev (45 minutter siden): Mange kvinner sier "den som inviterer betaler", vel vitende om at det det i de aller fleste tilfeller er mannen som inviterer. Jeg er dog ikke nødvendigvis uenig i det at den som inviterer bør betale. Da velger man jo rammen litt selv. Om man inviterer noen ut på en dyr restaurant på første date, så kan man nesten ikke forvente at motparten er villige til å legge like mye i det første kvelden. Vil man ta det lenger, så bør det jevne seg ut litt. Dog synes jeg det er fair å være ærlig med vedkommende også, hvis han legger for mye inn i et første møte. Hvis man dater flere samtidig, bør man kanskje la være å takke ja til å bli påstandert mye hvis man ikke legger noe særlig i daten selv. Da jeg datet synes jeg det var best å ha første møte relativt billig ute. En øl eller en drink eller lignende, også lagde jeg litt middag på date nummer to selv. Etter det stadiet hadde jeg en forventning om at kvinnen selv tok litt mer initiativ til neste møte. Jeg er kvinne. I 8 av 10 tilfeller var det jeg som inviterte, og betalte. Anonymkode: 41f08...873
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #122 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): 😅 Takk.. Jeg nærmer meg dessverre 50. Men jeg har alltid hatt den oppfatningen. Nr 2 er en ren beskrivelse av en date med en jeg var kjæreste med for mange år siden. Anonymkode: 48758...856 Enda gladere. For jeg er snart 50 og er en sånn dame. Men har dessverre møtt mange menn som heller velger nr 1 Anonymkode: 5de65...7ba 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå