Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2024: Gåte «Ulveham»


iBygda

Finale  

108 stemmer

  1. 1. Hvem var dine favoritter i finalen?

    • KEiiNO «Damdiggida»
    • Annprincess «Save Me»
    • Gothminister «We Come Alive»
    • Ingrid Jasmin «Eya»
    • Miia «Green Lights»
    • Margaret Berger «Oblivion»
    • Dag Erik og Anne «Judge Tenderly of Me»
    • Gåte «Ulveham»
    • Super Rob og Erika Norwich «My AI»

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. feb. 2024, 18:49

Anbefalte innlegg

51 minutter siden, Valyria83 said:

Jeg synes den er fengende. Jeg har heller mistanke om at den rosa robot sangen vinner 🙈

Hehe. Ja, dette er årsaken til at jeg vurderer å ikke se på Grand Prix / Eurovision . Det er så frustrerende når låter man ikke liker vinner.  😅🙈. Men sånn er det. Smaken er ulik. 

Jeg fikk derimot viljen min i fjor. Jeg håpet på Allesandra. Og hun vant! . Jeg kan derfor ikke forvente å få ønskene mine oppfyllt i år også 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heeelt fantastisk intro 😍😍 fra Debatten til MGP 😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk til mer Women Show! 😵‍💫

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (4 minutter siden):

Nei takk til mer Women Show! 😵‍💫

Jo takk. Hopper opp og ned her 😀😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (På 9.1.2024 den 22.34):

I år er det ingen klare vinnere blant de låtene som er klare - og det merker man. Meningene spriker som bare det, her hjemme og i utlandet. Selv ble jeg litt skuffa da jeg hørte låtene, føler vi har vært litt bortskjemt de siste årene med en 3-4 låter som man følte kunne ta det hele, og også skaffe en god plassering i selve Eurovision. I år tror jeg vi skal være heldig med å bare komme til finalen, og så får vi håpe på topp 15 plassering.

Syns Keiino skuffer med denne låta, og jeg hører flere si at "ja men man må ikke sammenlikne med de andre bidragene" ... vel, det er litt vanskelig, når de har hatt to såå gode låter som SITS og Monument. Spesielt sitnevnte var fantastisk syns jeg, den hadde liksom alt - og så kom Tix og ødela alt... Monument kunne vært låta som fenget både jury og folk.. Men, det de kommer med nå? Vet ikke jeg.  Liker stemmen til Alexandra, men her høres hun bare rar ut.

Margaret sin låt ligner jo litt på "I feed you my love" i stil og innpakning, men den er jo bra. Men føler liksom ikke at den har den edgen som feed hadde.

Gåte er spennende, og ganske heftig. Har aldri vært en stor Gåte-fan, men har jo merket meg dem og vet hva de driver med. Syns det er spennende at de vil være med i mgp, og er spent på hvordan folk tar i mot låta.

De andre låtene går bare inn i en stor masse føler jeg, det er 90-tall over hele linja, men etter hva jeg skjønner er det det som er in for tida og i følge et par dj's jeg hørte snakka så er det akkurat det folk vil ha nå. Så, da får vi håpe at det vi sender, fenger folk og at vi får en anstendig plassering. Vi vinner ikke i år heller.

Det jeg gleder meg mest til, er sceneshowene nå som de har kvitta seg med han svenske koreografen og fått inn Mona Berntsen i stedet. Håper hun kommer inn med nye øyne og impulser og ikke bare kommer drassende med blått lys, to som danser moderne dans i bakgrunnen osv.. Nrk har liksom kjørt seg litt fast der føler jeg.

Men gleder meg uansett til lørdag, det er stor stas når mgp-sesongen ENDELIG er i gang :)

Veldig bra skrevet. Godt å se at det er flere som ikke er kommet helt over at Monument med Keiino ikke vant i 2021😉 Tenk at vi sendte Tix når vi hadde med den fantastiske sangen🙈 Please la oss i hvertfall ikke gjøre den tabben igjen. 
Jeg synes det er vanskelig å ha noen klare favoritter før jeg har hørt sangene live, men hittil tenker jeg at de to som kan hevde seg i Malmø er Gåte og Keiino. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sally-Go-Round skrev (15 minutter siden):

Nei takk til mer Women Show! 😵‍💫

Hvis vi ikke vil komme til finalen i Malmø så sender vi den😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Heart on fire" er kjedelig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tre første låtene🙈

Det må bli de tre siste som går videre…

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Myra var veldig fin i kveld, altså antrekket, fine farger og selv om kjolen var kort så var den ikke vulgær👌🏻Sangen var dessverre ikke like fin. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye sur synging🙉🙉 og elendige sanger (de tre første)......FLAUT🤯😵‍💫

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt noen av sangene før, og må jo si at Gothminister best til nå 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gothminister = finske Lordi. Gjesp. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gothminister best til nå, men litt for tamt, dette er ikke bra nok for å slå ann tror jeg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jobbermedbarn said:

Gothminister best til nå, men litt for tamt, dette er ikke bra nok for å slå ann tror jeg. 

Gothminister er best til nå, men enig litt tamt. Og jeg synes at han synger for mye om og om igjen det samme. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Gothminister er best. De andre synes jeg er kjedelige. Liker sceneshowet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Positivt at Ingrid Jasmin synger på norsk. 

Endret av Perelandra
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne som er nå (Ingrid) minner om noe musikk som jeg har hørt i eurovision før. Okey, men jeg tror ikke det er en vinnerlåt i eurovision. :)

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...