Gå til innhold

Byrådsleder ønsker ramadan-gate i Oslo.


Concert

Anbefalte innlegg

NatNat skrev (1 minutt siden):

ja, i USA. Dessverre. Jeg snakket om Europa, Vest Europa.

Kristendom er kristendom, vesten er vesten, verden henger sammen i utallige tråder. Europa, Vest Europa eller USA spiller så og si ingen rolle. Det berører hele verden. Vi er et stykke forbi steinalderen....dessverre på noen måter. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Apen Julius said:

Som ateist, hvor er gata mi?!

Kirkeveien 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (6 timer siden):

Religion er noe herk uansett, men når man først lever i en verden der et annet kontinent bare er noen timer unna, kan vi vel heller gjøre det beste ut av det. En blandet befolkning vil det være så lenge vi ikke lukker oss nærmest hermetisk inne, á la Nord-Korea. En liten million til ramadanpynt er jo ikke mer enn en dråpe i have sett opp mot de astronomiske summene som brukes på julepynt og andre merkelige/unødvendige ting. 

Som jeg har nevnt tidligere ville en mye mer fornuftig bruk av disse pengene vært at byrådet bruker de på en løsning som sørger for at veiene i Oslo holdes kjørbare om vinteren uten at Bymiljøetaten spyler forurenset snø fra veiene inn i Oslobeboernes bomiljøer hvor det ødelegger planter, busker og trær. Så lenge de velger å ikke avsette mer penger til det, blir den «lille millionen» til ramadanpynt enda en sum med penger som føyer seg inn i rekken av mindre nødvendige ting byrådet feilprioriterer å bruke penger på.

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klossmajor skrev (8 minutter siden):

Som jeg har nevnt tidligere ville en mye mer fornuftig bruk av disse pengene vært at byrådet bruker de på en løsning som sørger for at veiene i Oslo holdes kjørbare om vinteren uten at Bymiljøetaten spyler forurenset snø fra veiene inn i Oslobeboernes bomiljøer hvor det ødelegger planter, busker og trær. Så lenge de velger å ikke avsette mer penger til det, blir den «lille millionen» til ramadanpynt enda en sum med penger som føyer seg inn i rekken av mindre nødvendige ting byrådet feilprioriterer å bruke penger på.

Byrådet ønsker flere muslimske stemmer ved neste valg. I et sånt perspektiv er uappetittlig ramadan-dekor en god investering.

 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kalmusrot said:

Byrådet ønsker flere muslimske stemmer ved neste valg. I et sånt perspektiv er uappetittlig ramadan-dekor en god investering.

 

omg Muslimer og valg, det er så moro at de stemmer AP, SV og Rødt når egentlig de har mer felles verdier med krf

statistisk sentrabyrå

Muslimer er ikke venstreorienterte

Rapporten stadfester også at «Etter den gamle høyre-venstre dimensjonen ser vi altså at velgere med innvandrerbakgrunn som stemmer på venstresidens partier er mindre venstreorienterte sammenliknet med norske uten innvandrerbakgrunn som stemmer på de samme partiene.»

Helt på toppen... Jeg tror alle vet hvorfor de stemmer for venstre partier t.o.m om de har ingen til felles med de. Bare trist at venstre partier har ikke fått dette med seg enda.
https://www.muslimerstemmer.no/taetbevisstvalg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NatNat skrev (1 minutt siden):

omg Muslimer og valg, det er så moro at de stemmer AP, SV og Rødt når egentlig de har mer felles verdier med krf

statistisk sentrabyrå

Muslimer er ikke venstreorienterte

Rapporten stadfester også at «Etter den gamle høyre-venstre dimensjonen ser vi altså at velgere med innvandrerbakgrunn som stemmer på venstresidens partier er mindre venstreorienterte sammenliknet med norske uten innvandrerbakgrunn som stemmer på de samme partiene.»

Helt på toppen... Jeg tror alle vet hvorfor de stemmer for venstre partier t.o.m om de har ingen til felles med de. Bare trist at venstre partier har ikke fått dette med seg enda.
https://www.muslimerstemmer.no/taetbevisstvalg

Dette er jo ikke spesielt mystisk.

Snarere er alliansen mellom venstrepartier og islam ganske veletablert i mange vestlige land.

Vensrresiden får mange og temmelig trofaste nye velgere. Og dessuten gleden av å kunne klappe seg selv på skulderen over sin «toleranse» og «raushet».

Muslimer får en politisk aktør som backer opp deres krav og verner dem fra kritikk og konsekvenser, og legitimerer deres kulturelle virksomhet og økende makt. 

Resultatet er at majoriteten sitter igjen med skjegget i postkassa og må betale for kampen mot deres egne verdier over skatteseddelen.
 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kalmusrot said:

Dette er jo ikke spesielt mystisk.

Snarere er alliansen mellom venstrepartier og islam ganske veletablert i mange vestlige land.

Vensrresiden får mange og temmelig trofaste nye velgere. Og dessuten gleden av å kunne klappe seg selv på skulderen over sin «toleranse» og «raushet».

Muslimer får en politisk aktør som backer opp deres krav og verner dem fra kritikk og konsekvenser, og legitimerer deres kulturelle virksomhet og økende makt. 

Resultatet er at majoriteten sitter igjen med skjegget i postkassa og må betale for kampen mot deres egne verdier over skatteseddelen.
 

Nei, ikke mystisk i det hele tatt 😌 Men jeg har alltid tenkt hvor absurd det er at venstre som tradisjonelt støtter LGTB, kvinner, etc... støtter også noe så fascistisk. At de ser ikke at man kan ikke støtte LGTB og Islam samtidig.

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles bedre enn når MDG fikk gjennom bruk av 118 millioner til å være Europeisk miljøhovedstad.

Så dette er bare småtteri

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NakenPanda skrev (Akkurat nå):

Fremdeles bedre enn når MDG fikk gjennom bruk av 118 millioner til å være Europeisk miljøhovedstad.

Så dette er bare småtteri

Miljøvern gjør samfunnet bedre, islam tvert om.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalmusrot skrev (2 minutter siden):

Miljøvern gjør samfunnet bedre, islam tvert om.

Oslo som Europeiske miljøhovedstad gjorde ingenting bedre. Litt Ramadan markering gjør ingenting verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (1 time siden):

omg Muslimer og valg, det er så moro at de stemmer AP, SV og Rødt når egentlig de har mer felles verdier med krf

Dette så man også i Iran før den Islamske revolusjon. Side om side med tilhengere av Ayatollah Khomeini, sto kommunistene og demonstrerte mot Shaen. Når islamistene tok makten, ble kommunistene fengslet og henrettet. Mange flyktet også til utlandet.

Vestlige personer som støtter verdiene til AP, SV og Rødt er de første som kommer til å dingle fra galgene hvis det blir sånn i vesten også. Så kan kan kanskje de som vil lære litt av historien, forstå hvor selvutslettende det er å stemme på dem.

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Callisto83 said:

Dette så man også i Iran før den Islamske revolusjon. Side om side med tilhengere av Ayatollah Khomeini, sto kommunistene og demonstrerte mot Shaen. Når islamistene tok makten, ble kommunistene fengslet og henrettet. Mange flyktet også til utlandet.

Vestlige personer som støtter verdiene til AP, SV og Rødt er de første som kommer til å dingle fra galgene hvis det blir sånn i vesten også. Så kan kan kanskje de som vil lære litt av historien, forstå hvor selvutslettende det er å stemme på dem.

Absolutt ! Jeg vet ikke om du husker når jeg snakket om den unge jente jeg gikk på skole med (for å lære norsk) Hun var iransk og måtte flytte derfra. Hun sa til meg at hun hadde også demonstrert i tog .. Når jeg spurte  hva hun tenkte da, svarte hun at de kunne bare ikke forestille seg det som skjedde etterpå. Det var utenkelig. Men den utenkelig skjedde...

Det har vi sett også når "the arab spring" startet. Det var en god del demokrater, jenter, etc.. som demonstrerte. Jeg husker at noen jenter ble angrepet etter hvert og som vanlig, det var den mest religiøs faksjon som vant.. Det er alltid sånn, dessverre :(

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NakenPanda skrev (2 timer siden):

Oslo som Europeiske miljøhovedstad gjorde ingenting bedre. Litt Ramadan markering gjør ingenting verre.

Jo, Oslo er blitt bedre som miljøby.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (6 timer siden):

omg Muslimer og valg, det er så moro at de stemmer AP, SV og Rødt når egentlig de har mer felles verdier med krf

statistisk sentrabyrå

Muslimer er ikke venstreorienterte

Rapporten stadfester også at «Etter den gamle høyre-venstre dimensjonen ser vi altså at velgere med innvandrerbakgrunn som stemmer på venstresidens partier er mindre venstreorienterte sammenliknet med norske uten innvandrerbakgrunn som stemmer på de samme partiene.»

Helt på toppen... Jeg tror alle vet hvorfor de stemmer for venstre partier t.o.m om de har ingen til felles med de. Bare trist at venstre partier har ikke fått dette med seg enda.
https://www.muslimerstemmer.no/taetbevisstvalg

Jeg er Rødt velger og syntes Oslo Pride 2024 og Ramadan feiringen burde bli slått sammen i toleransens navn. 

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (Akkurat nå):

Jeg er Rødt velger og syntes Oslo Pride 2024 og Ramadan feiringen burde bli slått sammen i toleransens navn. 

Pridamadan 2024 -

… feiringen som setter Norge på dødslisten til 172 terror-organisasjoner verden over 😉

  • Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Apis said:

Jeg er Rødt velger og syntes Oslo Pride 2024 og Ramadan feiringen burde bli slått sammen i toleransens navn. 

Du er en drømmer. Det ville aldri gå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (7 timer siden):

Du er en drømmer. Det ville aldri gå.

Nettopp. Er skeptisk til å feire en religion som vil sette det sekulære Norge flere tiår tilbake. 

 

Kalmusrot skrev (7 timer siden):

Pridamadan 2024 -

… feiringen som setter Norge på dødslisten til 172 terror-organisasjoner verden over 😉

Derfor tenker jeg at det er litt "selvutslettende" å feire Ramadan. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyre-byråd Lae er engstelig for ikke å fremstå som inkluderende.. muslimene har  bygget moskeer for hundrevis av millioner i Oslo, siste 20 åra, kommet i flertall i minst 3 bydeler og har overtatt hele bystrøket grønland og tøyen i Oslo...  Når blir globalistene fornøyd , spør jeg.

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Kalmusrot said:

Pridamadan 2024 -

 

😆😅 GENIALT !!!

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...