Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor utnytter du han økonomisk??? Du er jo ikke interessert i hans liv altså hans barn. Få deg ryggrad,bli selvstendig. Tror du virkelig en mann vil sette deg før hans barn? Flytter rett fra et ekteskap til en ny mann og tror du kan slippe ansvar ??😱

Anonymkode: d7788...584

Fyren var en sugerdaddy med kontakt og kjøp av unge hotte damer. Så det var mange grunner til brudd, fra min side. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Tussi48 skrev (3 minutter siden):

Eeeeh! Flyttet fra ham for flere mnd siden! Kjøpt eget, jeg jobber langt over 100% og studerer i tillegg. Tror jeg har ryggrad sterkere enn de fleste!

Bra for deg. Bra for han.

Bo alene du. Er det beste som finnes! Hadde aldri flyttet inn med mann som har barn. Eie sitt eget hus. Ikke være avhengig av en mann. 10 av 10.

Skrevet
Tussi48 skrev (På 12.3.2024 den 18.19):

Jeg flyttet  da jeg fant ut at samboer hadde flere skjulte sider, jeg ikke var klar over.  Viste seg han har løyet om hvem han er som person. En annen tråd om dette her inne. 

Hvilken tråd. Link. 

Skrevet
Tussi48 skrev (4 minutter siden):

Fyren var en sugerdaddy med kontakt og kjøp av unge hotte damer. Så det var mange grunner til brudd, fra min side. 

Hvordan oppdaget du det? Hørte fra andre?

Skrevet
Egenskap skrev (Akkurat nå):

Hvilken tråd. Link. 

Det orker jeg ikke bruke tid på, desverre. Fyren er er dritt, og jeg er ferdig med ham for alltid. 

Skrevet
Egenskap skrev (Akkurat nå):

Hvordan oppdaget du det? Hørte fra andre?

Ferdig med saken. Ønsker ikke utdype.

Skrevet

Jeg hadde ikke gått pga av ungen, men utpressingen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Tussi48 skrev (9 minutter siden):

Eeeeh! Flyttet fra ham for flere mnd siden! Kjøpt eget, jeg jobber langt over 100% og studerer i tillegg. Tror jeg har ryggrad sterkere enn de fleste!

Ble boligen solgt? Gikk den over takst?

Anonymkode: 4846d...0f6

Skrevet
Tussi48 skrev (2 minutter siden):

Det orker jeg ikke bruke tid på, desverre. Fyren er er dritt, og jeg er ferdig med ham for alltid. 

Da var det jo en god ting at barnet hans kom inn i bildet og skulle flytte inn. Ellers ville du jo ikke ha funnet ut om han det du vet i dag. 

• Liker 1
Skrevet
BobbySocks skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde ikke gått pga av ungen, men utpressingen. 

Jeg gikk fordi han ikke var den han utgav seg å være, på noen plan. Barnet hadde jeg taklet om mannen var ærlig og moralsk av seg.

• Nyttig 2
Skrevet
Egenskap skrev (1 minutt siden):

Da var det jo en god ting at barnet hans kom inn i bildet og skulle flytte inn. Ellers ville du jo ikke ha funnet ut om han det du vet i dag. 

Ja absolutt. Er så glad for at jeg fant ut av ting. Magefølelsen stemte!

AnonymBruker
Skrevet

Glad du klarer deg godt. Virker som om at du er helt frisk også, med høy arbeidsevne. Det unner jeg deg.❤️

Så kvalmt at han var sugar daddy mens dere var sammen. Usch. Glad du kom deg videre!

Håper det samme kan skje for meg en dag.

Anonymkode: e02c3...9b7

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 28.7.2024 den 21.41):

Glad du klarer deg godt. Virker som om at du er helt frisk også, med høy arbeidsevne. Det unner jeg deg.❤️

Så kvalmt at han var sugar daddy mens dere var sammen. Usch. Glad du kom deg videre!

Håper det samme kan skje for meg en dag.

Anonymkode: e02c3...9b7

Jeg var aldri redd for å være alene. Men når man blir glad i et menneske (eller illusjonen av den jeg trodde han var), ønsker man ikke å se realiteten. Brukte lang tid på å akseptere at han ikke var den han gav seg ut for å være. Bare så glad at jeg stolte på magefølelsen min, og fant ut av dette. Hele kroppen alarmerende jo at noe var "off". Og det stemte.  

Endret av Tussi48
  • Hjerte 2
Skrevet
Tussi48 skrev (11 timer siden):

Jeg gikk fordi han ikke var den han utgav seg å være, på noen plan. Barnet hadde jeg taklet om mannen var ærlig og moralsk av seg.

Bra du oppdaget det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.7.2024 den 21.16):

Hvorfor utnytter du han økonomisk??? Du er jo ikke interessert i hans liv altså hans barn. Få deg ryggrad,bli selvstendig. Tror du virkelig en mann vil sette deg før hans barn? Flytter rett fra et ekteskap til en ny mann og tror du kan slippe ansvar ??😱

Og dessuten: Jeg tjener selv godt og har aldri utnyttet ham. Jeg bor faktisk mye dyrere nå alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...