Knøttet Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #701 Skrevet 30. juli 2007 Busstilbudet her i byen er et godt argument for at vi har hver vår bil Men selvfølgelig - hadde vært noe annet om vi jobbet i sentrum, da hadde det vært lettere å ta buss til jobb i tillegg til at parkeringsmulighetene hadde gjort det vanskelig å kjøre. Men nå som jeg ikke jobber i sentrum og har gratis parkering på jobb, da tar jeg buss ekstremt sjeldent! Heldig dere! Jeg vil også ha bil! Men her vi bor må vi betale vanlig takst for å parkere bilen, og 17 kroner i timen er ganske mye om man ikke jobber en dag eller to Synes busstilbudet er greit til vanlig, men nå om sommeren er det elendig. De tror visst ikke det bor folk her vi bor, når studentene er reist hjem... Ja, resten av året går det an. Utenom når jeg skal på jobb til halv åtte om søndagsmorgenen, og bussene ikke går før ni-halv ti tida ... Da nytter det ikke mye at man sparer på å ta bussen i forhold til å ha bil! ================================= Ble kort jobbdag på meg i dag, fikk så forferdelige menssmerter at jeg måtte bare gå hjem. Det var helt forjævlig, ble kvalm, greide ikke å snakke uten å gråte og hadde det veldig vondt Mye bedre nå da, etter at jeg har tatt to tabletter, håper det fortsetter å virke. Kjøpte meg cola på butikken, liker å ha noe å kose meg med når jeg er "syk" så da blir det internett, tv og cola og avslapning Jeg er nesten aldri syk, så så veldig dårlig samvittighet for å være hjemme har jeg ikke
Gjest Musica Skrevet 30. juli 2007 #702 Skrevet 30. juli 2007 Ja, resten av året går det an. Utenom når jeg skal på jobb til halv åtte om søndagsmorgenen, og bussene ikke går før ni-halv ti tida ... Da nytter det ikke mye at man sparer på å ta bussen i forhold til å ha bil! Ja, det er sant. Søndager er det dårlig med busser her også. Men etter å ha vært i Bergen, så er jeg tross alt glad for tilbudet vi har. Ant ruter og sånt er vel greit der også, men elendig system med billettene. Vi kunne f.eks ikke få bruke overgangen når vi skulle ta samme ruten tilbake fra byen innen den timen overgangen gjelder.
Chica Skrevet 30. juli 2007 #703 Skrevet 30. juli 2007 Heldig dere! Jeg vil også ha bil! Men her vi bor må vi betale vanlig takst for å parkere bilen, og 17 kroner i timen er ganske mye om man ikke jobber en dag eller to Noen fordeler er det å bo et stykke fra sentrum, har gratis parkering hjemme også God bedring - det er lov å sløve med god samvittighet når formen er dårlig!
Knøttet Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #704 Skrevet 30. juli 2007 Ja, det er sant. Søndager er det dårlig med busser her også. Men etter å ha vært i Bergen, så er jeg tross alt glad for tilbudet vi har. Ant ruter og sånt er vel greit der også, men elendig system med billettene. Vi kunne f.eks ikke få bruke overgangen når vi skulle ta samme ruten tilbake fra byen innen den timen overgangen gjelder. Herlighet, så idiotisk de har det i bergen da! Har venner der, som også klager over bussystemet ... helt hø i huet! Det jeg synes er ekstra dumt med bussene i tr.heim er at de enda ikke har elektroniske månedskort og klippekort! Til og med den lille byen jeg kommer fra har jo det, hvorfor ligger trondheim så langt etter?! Nei, nå skal jeg slutte å klage Noen fordeler er det å bo et stykke fra sentrum, har gratis parkering hjemme også God bedring - det er lov å sløve med god samvittighet når formen er dårlig! Gratisk parkering er jo supert! Vi skal kjøpe oss bil så fort vi flytter, og da skal vi ha gratis parkering/garasje! Takk for det, sløving pågås her nå ============================= Etter å blitt sendt fram og tilbake fordi ingen visste hvem jeg skulle snakke med når det ble tull med lønna mi har jeg nå endelig fått snakke med noen som visste litt! Var litt forvirring der også, men sjefen skal sjekke det opp, så da blir det sikkert ordnings
Knøttet Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #705 Skrevet 30. juli 2007 Dumme mannen er ikke hjemme slik at han kan hjelpe meg med å få tv-seriene jeg har lastet ned til usb-pennen til å virke på den nye dvdspilleren vår! Arg og æsj og dobbeltargh! :slåss: Fant ut at jeg savner å ha tv-serier å laste ned, siden alle de jeg lastet ned har sluttet, så nå skal jeg begynne å se "my name is earl". Står på nedlasting nå, men det tar sin tid da det er 4gb
Knøttet Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #706 Skrevet 30. juli 2007 Hmm, kg-avhengig, jeg?! :klø: neiida ... Mannen er så søt, halvligger i sofaen og sover. Stakkar, lang dag for han :rødme: Sist han sov i slik i sofaen vekte jeg han, og så skulle han slå av tv-en. Eneste problemet var at han prøvde å slå av tv-en med en smørkniv ... Tror han gikk litt i søvne da, ja Var så merkelig, for han virket helt våken, med øynene oppe og alt, men han forstod ikke hvorfor den forbannede fjernkontrollen ikke virket
Knøttet Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #708 Skrevet 31. juli 2007 Flere som er våkne? Jeg var det iallfall, ei lita stund =========================== Føler jeg bor i et rotehus nå, rotete på kjøkkenet, litt rotete i resten av huset og så har vi ikke vasket på ei uke Mannen jobber mye for tida, og det samme gjør jeg, så det er ikke så lett ... Om litt over en uke drar mannen til USA, og jeg orker ikke vaske hele huset alene. Får prøve å vaske det før han drar, så får jeg støvsuge og vedlikeholde litt mens han er borte heller ... I dag må jeg gå hjem fra jobb, pga de idiotiske rutetidene om sommeren! Men egentlig er det bra, for jeg har godt av trimmen, bare det ikke begynner å :regne: da! Heldigvis bare 5 timer jobb idag, så er det hjem og se Frustrerte fruer! :-D Tror tv2 snart skal sende Grey's anatomy, gleder meg supermye! :juhu:
Chica Skrevet 31. juli 2007 #709 Skrevet 31. juli 2007 Du har ikke mulighet til å sykle da, går så mye fortere enn å gå?
Knøttet Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #710 Skrevet 31. juli 2007 Du har ikke mulighet til å sykle da, går så mye fortere enn å gå? Jo, har vel det ... men er ikke noe glad i å sykle ...
Chica Skrevet 31. juli 2007 #711 Skrevet 31. juli 2007 Nei, må jo gjøre det man liker best. Syns det er så kjekt å sykle jeg, bruker ca 1/3 av tiden jeg bruker når jeg går.
Knøttet Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #712 Skrevet 31. juli 2007 Nei, må jo gjøre det man liker best. Syns det er så kjekt å sykle jeg, bruker ca 1/3 av tiden jeg bruker når jeg går. Det er jo så slitsomt Er egentlig ikke noe synd på meg, siden jeg har muligheten til å sykle ... Liker bedre rolig, langvarig "trening" enn kort, rask trening hvor jeg sliter meg helt ut, jeg tror jeg ...
Chica Skrevet 31. juli 2007 #713 Skrevet 31. juli 2007 Kommer litt an på veien ja, jeg har noen heftige motbakker jeg godt kunne klart meg uten, liker bedre lange slake sykkelstier enn klatring i bakker. Men men, går så mye bedre etter bare noen dager, kondisen kommer seg fort.
Knøttet Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #714 Skrevet 31. juli 2007 Kommer litt an på veien ja, jeg har noen heftige motbakker jeg godt kunne klart meg uten, liker bedre lange slake sykkelstier enn klatring i bakker. Men men, går så mye bedre etter bare noen dager, kondisen kommer seg fort. Ja, det er sant. Dit jeg skal er det én helvetesbakke på vei til jobb, og den samme bakken er jo skikkelig herlig på vei tilbake igjen
Chica Skrevet 31. juli 2007 #715 Skrevet 31. juli 2007 Har det heldigvis motsatt jeg, greit å ta sliten på hjemveien når jeg kan gå rett i dusjen. Husker når jeg bodde på Moholt og jobbet i sentrum, syklet opp Lillegårdsbakken og Jonsvannsveien hver dag etter å ha sprunget rundt på jobb i 8 timer. Da var jeg litt sprekere enn jeg er idag
Knøttet Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #716 Skrevet 31. juli 2007 Har det heldigvis motsatt jeg, greit å ta sliten på hjemveien når jeg kan gå rett i dusjen. Husker når jeg bodde på Moholt og jobbet i sentrum, syklet opp Lillegårdsbakken og Jonsvannsveien hver dag etter å ha sprunget rundt på jobb i 8 timer. Da var jeg litt sprekere enn jeg er idag Ja, liker ikke å komme sliten og svett på jobb ... Herlighet, du må ha vært sprek!!
Chica Skrevet 31. juli 2007 #717 Skrevet 31. juli 2007 Var nok ganske død når jeg kom til krysset Jonsvannsveien/Dybdalsveien de første gangene ja Men det som er så fint er jo at det går så fort mye bedre.
Knøttet Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #718 Skrevet 31. juli 2007 Var nok ganske død når jeg kom til krysset Jonsvannsveien/Dybdalsveien de første gangene ja Men det som er så fint er jo at det går så fort mye bedre. Kan jeg tenke meg;) Jeg hadde ikke vært ganske død jeg, jeg hadde vært levende udød jeg Nå har jeg gått fra jobb og hjem, i sterk motvind og littegranne regn. Fingrene mine er stive av kulde ... frister ikke til gjentakelse! Men jeg hadde helt sikkert godt av trimmen, da! :-D
Gjest Musica Skrevet 31. juli 2007 #719 Skrevet 31. juli 2007 Jeg går utrolig langt, hvis det er mulig i stedet for å sykle. Det går jo mye fortere å sykle, men knærne mine liker ikke sykling
Knøttet Skrevet 1. august 2007 Forfatter #720 Skrevet 1. august 2007 Jeg går utrolig langt, hvis det er mulig i stedet for å sykle. Det går jo mye fortere å sykle, men knærne mine liker ikke sykling Jeg også, jeg foretrekker å gå framfor å sykle, selv om jeg bruker betrakelig mindre tid om jeg sykler ================================== Idag har jeg jobbet sammen med ei venninne. Det var veldig koselig, og gjorde at dagen gikk fortere, og var mye mer underholdende Egentlig skulle vi ta husarbeidet i dag og så se The Simpsons movie i kveld, men så ble vi bedt på badminton av et vennepar. Så idag har vi kastet oss i gresset og spilt badminton i regnet. Det var kjempemorsomt, selv om jeg var driiiitdårlig i begynnelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå