Gå til innhold

My little corner of the world...

Knøttet

Anbefalte innlegg

Jeg eier ikke inspirasjon for tida! :sur: Jeg blir så frustreeeert! Må jo være inspirert og jobbe hardt nå når jeg holder på med oppgave, og skal bort i helga :(

17.mai imorgen, det blir gøy:) Skal "bare" se på tog sammen med kjæresten, ei venninne og datteren hennes da, og spise etterpå. Det blir koselig, håper vi finner et ledig bord ;) Lurer på hva jeg skal ha på meg jeg, men det skal jeg finne ut imorgen. Blir heeeerlig å sove lenge! Selv om jeg sikkert kommer til å bli vekt av gærne trønder-russ og tog imorgen tidlig ... Må vel bare holde ut de siste få timene ;)

Til helga skal samboeren og jeg hjem til foreldrene mine, i bursdagsselskap:) Gleder meg veldig til å dra hjem en tur, se foreldre, besteforeldre og dyr ;)

Ei venninne og jeg var på besøk hos jobben til kjæresten idag. Venninna mi liker ene kollegaen til kjæresten litt ... og tenkte vi måtte ta en tur;) Ble veldig koselig det- fikk kake og greier pga ei på jobben hadde bursdag *glise*. Etterpå satt vi oss ute og drakk cola/øl, kjempekoselig dag :)

Har dog litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har gjort nok på oppgaven, i tillegg går det jo bort tid imorgen og i helga *stresset*.

God 17.mai alle sammen! :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gitte

Heisann babe :klem:

Hadde du en fin feiring i går? Jeg hadde store planer for gårsdagen, men måtte jobbe *sukk* Var rimelig nede hele dagen i går egentlig :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann babe :klem:

Hadde du en fin feiring i går? Jeg hadde store planer for gårsdagen, men måtte jobbe *sukk* Var rimelig nede hele dagen i går egentlig  :forvirret:

Hei hei! :klem:

Hadde en kjempefin feiring igår, tilogmed fint vær her! :sjarmor:

Så kjipt at du måtte jobbe ... håper du hadde det fint likevel da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Kjenner til det å ikke eie inspirasjon. Har slitt litt i det siste selv. Lurer på om det er det grå og triste været som gjør det? Heldigvis har ikke jeg noen oppgave som må bli ferdig.

Håper det går bra med deg og oppgaveskrivingen!! Og at du finner tid til å skrive!

Heldige dere som hadde fint vær 17 mai. Selv om vi ikke kan gjøre så mye med været har det nok en viss innvirkning på oss. Ser bare på pus. Han sover mye mer når det er gråvær ute.

Håper det går bra mellom venninna di og kollegaen til kjæresten . Skikkelig spennende å være små-forelsket :hjerter:.

Håper dere får fint bursdagselskap hjemme hos foreldrene dine!

Ha en kjempefin helg, Teria :klem:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Her tror jeg ikke jeg har vært innom før..

Ønsker deg lykke til med oppgaven.. er ikke alltid så lett å oppdrive inspirasjon når været er så grått og trist som det er ;)

Håper du får en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner til det å ikke eie inspirasjon. Har slitt litt i det siste selv. Lurer på om det er det grå og triste været som gjør det? Heldigvis har ikke jeg noen oppgave som må bli ferdig.

Håper det går bra med deg og oppgaveskrivingen!! Og at du finner tid til å skrive!

Heldige dere som hadde fint vær 17 mai. Selv om vi ikke kan gjøre så mye med været har det nok en viss innvirkning på oss. Ser bare på pus. Han sover mye mer når det er gråvær ute.

Håper det går bra mellom venninna di og kollegaen til kjæresten  . Skikkelig spennende å være små-forelsket :hjerter:.

Håper dere får fint bursdagselskap hjemme hos foreldrene dine!

Ha en kjempefin helg, Teria  :klem:!

Hei hei :vinke:

Kjedelig når man ikke har inspirasjon ... håper jeg finner den igjen imorgen- for da måå jeg jobbe med oppgave!

Katter er veldig påvirket av været, katten vår ligger alltid inne og sover når det er styggevær. Vel, han ligger mye inne og sover uansett, han er gammel- men relativt sprek likevel :) Det jeg skulle fram til var at mennesker er påvirket av været også ... merket det når det begynte å nærme seg vår, ble så mye gladere, mer energi og alt sånt. Så jeg håper på finvær igjen! :)

Håper du har hatt en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sender over masse inspirasjon*

Håper du koser deg i helga :klem:.

Takk for det, håper det virker- og det får vi se imorgen;)

Håper du har hatt en super helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg ikke jeg har vært innom før..

Ønsker deg lykke til med oppgaven.. er ikke alltid så lett å oppdrive inspirasjon når været er så grått og trist som det er  ;)

Håper du får en fin søndag :)

Hei hei!

Velkommen skal du være ;)

Koselig at du tok deg turen innom!

Takk for det! Vi får krysse fingrene for finere vær:)

Ha en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, kanskje på tide å oppdatere her? ;)

Vi har hatt en kjempefin helg hos foreldrene mine. Det er alltid så koselig å komme hjem, og jeg liker virkelig ikke å dra derfra. Likevel så vet jeg at det ville vært kjedelig å bli igjen der da:)

Vi fikk gratis leiebil, og var veldig fornøyde. Men det skulle selvsagt ikke være så enkelt nei! Vi fikk en bil med flatt dekk, og de hadde selvsagt ikke noe annet enn et lite, tynt reservedekk baki bilen. Det første verkstedet vi var innom hadde ikke riktig dekk, det hadde ikke de to neste heller ... heldigvis fant vi tilslutt et verksted som hadde riktig dekk- det tok oss bare 1 1/2 time! Da var jeg ganske sint, irritert og frustrert ... :ler: Men vi kom oss avgårde da,og det var en fin tur :)

Selv om jeg ikke fikk kjørt leiebilen (jeg er ikke gammel nok, blæh!) fikk jeg kjørt mye i helga! :sjarmor: Gøy å kjøre igjen, jeg vil ha bilen min oppover! :sur:

Selskapet var vellykket og veldig koselig :) Og så fikk vi se tantebarnet mitt igjen! Hun er bare verdens nydeligste lille jente ... 7 måneder nå, og sååå blid og søt! :sjarmor: Jeg har ikke lyst på baby jeg, nei ... ikke i det heeele tatt ... :sjenert:

Samboeren sa til meg at jeg er flink med barn *veldig glad*. Han var veldig søt med henne, kastet henne i lufta og lagde babylyder ;) sååå søt!

Og så var det koselig å møte søskenbarnet mitt og forloveden hans igjen også da, btw liksom ;)

Nå er vi hjemme igjen. Koselig det, men trist å dra fra foreldrene mine :( Dårlig vær er det også... Heldigvis overlevde både kaninen og slørhalene :) Var litt bekymret, spesielt for slørhalene- som vi aldri har dratt fra før.

Btw, pepsi med cappuccino er fæl! :kvalm:

Pc-en min er slem... den går i dvale uten å si ifra om at batterikapasiteten er dårlig, og så er høyre "museknapp" (har bærbar) slem og virker ikke optimalt:(

Men nå er det snart natta, sov godt! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei lei lei lei lei lei lei og frustrert!!! Har ikke inspirasjon, kommer ikke til å bli ferdig med oppgaven og har en generelt dåååårlig dag! :(

Og så savner jeg kjæresten ... blææææh! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Uffda :klem:. Blir du ikke litt gladere når vi besøker deg i dagboka di?

Høres ut som dere har hatt det kjekt hos foreldrene dine. Leiebil med flatt dekk var da dårlig service.

Høres ut som samboeren din er flink til å gi komplimenter. Søtt sagt at han synes du er flink med barn. Og når han i tillegg er flink med barn så blir dere sikkert gode foreldre. Du er ung enda og har mange år å få barn på. Men det er lett å bli babysyk når en ser andre sine unger.

Skjønner godt at det var trist å dra fra foreldrene dine. Foreldrene mine er veldig viktige for meg så jeg er glad jeg har de i nærheten.

Håper du får en fin onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda  :klem:. Blir du ikke litt gladere når vi besøker deg i dagboka di?

Høres ut som dere har hatt det kjekt hos foreldrene dine. Leiebil med flatt dekk var da dårlig service.

Høres ut som samboeren din er flink til å gi komplimenter. Søtt sagt at han synes du er flink med barn. Og når han i tillegg er flink med barn så blir dere sikkert gode foreldre. Du er ung enda og har mange år å få barn på. Men det er lett å bli babysyk når en ser andre sine unger.

Skjønner godt at det var trist å dra fra foreldrene dine. Foreldrene mine er veldig viktige for meg så jeg er glad jeg har de i nærheten.

Håper du får en fin onsdag! :klem:

joda, det hjelper på at dere besøker dagboka mi :):klem:

Det var ikke såå dårlig service, siden de ikke visste om det selv, og vi fikk gratis leiebil ... men litt kjedelig uansett ja!

Synes samboeren min er kjempeflink til å gi komplimenter ja- det mangler det ikke på ;) Tak for det:) Jeg håper da vi blir gode foreldre ... men vil ha nå!! :sur: hihi, neida. Håper bare vi får like pene barn som tantebarnet mitt ;)

Foreldrene mine er også veldig viktig for meg, alltid vært hjemmekjær jeg da:)

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg ble nettopp ferdig med en oppgave, jeg. Men var heldig, for fikk skrive om noe jeg er veldig interessert i og opptatt av. Fikk A!!! *stolt*

:):)

Deilig med en helg hjemme - jeg prøver å få med sambo på en tur hjem til mamma og pappa, men vi har så mye å gjøre! Har kjøpt hus!! :) Så blir nok ikke noe særlig ferie på oss i sommer - masse som må gjøres. Veldig morsomt.

Pusen min er veldig urolig.

Kanskje kattungene er på vei?? *håpe*

Ha ei flott helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:vinke:

Jeg ble nettopp ferdig med en oppgave, jeg. Men var heldig, for fikk skrive om noe jeg er veldig interessert i og opptatt av. Fikk A!!! *stolt*

:):)

Deilig med en helg hjemme - jeg prøver å få med sambo på en tur hjem til mamma og pappa, men vi har så mye å gjøre! Har kjøpt hus!! :) Så blir nok ikke noe særlig ferie på oss i sommer - masse som må gjøres. Veldig morsomt.

Pusen min er veldig urolig.

Kanskje kattungene er på vei?? *håpe*

Ha ei flott helg!

:klem:

Gratulerer! Det var jo kjempebra da, så flink du er!!! *imponert*

Gratulerer med huskjøp! Er jo gøy å ha litt å gjøre i sommer da, spesielt når det er på deres eget hus ;)

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom for å ønske deg en super dag! Jeg skal ut å trimme etter dagbokrunden min :hoppe:.

Takk for det! Du må også ha en super dag :)

God trimtur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...