Gå til innhold

My little corner of the world...

Knøttet

Anbefalte innlegg

Gjest synseren

Hva er: "eye toy kinetic?" *nyskjerrig*

Jeg også var skikkelig trøtt i morges :Gjesp:. Merker at jeg har sovet en time mindre enn vanlig. Men det er jo virkelig positivt at det er lengre lyst om kveldene da :) , så vi får bare tåle å være litt trøtte etter å ha stilt klokka.

Du er avhengig av Cola og jeg av Pepsi Max, hva er det egentlig de har oppi disse drikkene siden vi blir så avhengige?

Håper du har en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gitte

eye toy kinetic er et kamera du kobler til playstation som fanger opp bevegelsene dine, også spiller du forskjellige spill hvor du faktisk må bruke hele kroppen. Dansing, boksing osv.. bevegelsene dine blir overført til spillet og tv'n :)

Tror jeg da..

Hatt jobbehelg jeg også, så vet hvordan du har hatt det Teria.. Heldigvis bare annenhver helg for min del.. :) Gleder meg til fredag! Konsert! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Takk for svar Gitte! :)

(PS: liker sitatet ditt om å finne ut at gresset er grønnere på din egen side av gjerde)

Endret av synseren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte

(PS: liker sitatet ditt om å finne ut at gresset er grønnere på din egen side av gjerde)

Tusen takk :) Syns det er kjempefint selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Fikk du sove godt i natt?

Håper du har en flott dag!

:klem:

Hei hei:)

Joda,fikk sovet veldig godt natt til mandag- sov hele natta. Men var dårlig når jeg stod opp, så jeg måtte bare legge meg igjen... så jeg var hjemme og var dårlig i hele går, ikke noen spesiell god dag dessverre.

Hvordan har du det da? Forhåpentligvis bedre enn jeg hadde det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er: "eye toy kinetic?" *nyskjerrig*

Jeg også var skikkelig trøtt i morges :Gjesp:. Merker at jeg har sovet en time mindre enn vanlig. Men det er jo virkelig positivt at det er lengre lyst om kveldene da :) , så vi får bare tåle å være litt trøtte etter å ha stilt klokka.

Du er avhengig av Cola og jeg av Pepsi Max, hva er det egentlig de har oppi disse drikkene siden vi blir så avhengige?

Håper du har en fin dag!    :klem:

Hei hei :)

Eye toy kinetic er et spill til playstation 2. Det går ut på at du har et lite kamera som du setter på toppen av tv'en (eller egentlig hvor som helst, men du må få med hele deg selv på skjermen). Og så skal du trene, du får opp bilde av deg selv på skjermen som viser om du gjør ting riktig eller ikke. Du kan trene kampsport, mage/overliv/underlivsøvelser, tai chi, yoga og lignende og danseøvelser. Det er faktisk god trening, blir skikkelig siten! Jeg er ikke så god til å forklare da, så du kan jo sjekke det på nettet :)

Er alltid (iallfall nesten) skikkelig trøtt om morgenen, det er fælt ... er faktisk trøtt flere timer etter at jeg står opp. Ja, det blir skikkelig herlig når våren kommer ... gleder meg!!

Tja ... hva de har i cola og pepsi? Sukker, koffein og sikkert et superhemmelig stoff som er superavhengighetsskapende ;) Vel, stryk sukkeret fra pepsi da- det inneholder vel ikke sukker...

Ha en fin tirsdag! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eye toy kinetic er et kamera du kobler til playstation som fanger opp bevegelsene dine, også spiller du forskjellige spill hvor du faktisk må bruke hele kroppen. Dansing, boksing osv.. bevegelsene dine blir overført til spillet og tv'n :)

Tror jeg da..

Hatt jobbehelg jeg også, så vet hvordan du har hatt det Teria.. Heldigvis bare annenhver helg for min del.. :) Gleder meg til fredag! Konsert! :hoppe:

Jobbhelg er litt kjipt .. Er ikke kjipt å jobbe da, det synes jeg faktisk er helt greit + at det er sosialt (så lenge det er greie folk på jobb). Jeg har bare hver tredje helg jeg jobber jeg, litt lite egentlig- for det skjer så mye på jobben min i mellomtida, og siden jeg jobber i forskjellige etasjer så og si hver gang så glemmer jeg så mye .. men men. Har dessverre (?) ikke mulighet ti å jobbe noe mer enn jeg gjør pga skolen. Litt fritid må jeg jo også ha ... ellers kommer jeg til å stryke med ..

Hva konsert du skal på? Gleder meg til helga jeg også, da kommer mamma! Skikkelig mammadalt, ja! :ler: Neida, er ikke det. Men det er koselig at mamma kommer oppover da, skal shoppe og greier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet på mandag og følte meg dårlig .. Var veldig usikker på om jeg skulle gå på skolen eller ikke, vurderte det fram og tilbake- og når jeg nesten kastet opp fant jeg ut at jeg burde være hjemme ... Det var veldig godt å sove lenge, tror jeg trengte det. Men når jeg våknet var jeg enda dårligere. Heldigvis hadde samboeren fridag, så han var veldig snill mot masete, sytete lille meg som var dårlig .. ;)

Lurer litt på hva som feilte meg jeg- jeg var kvalm, svimmel, hadde vondt i ryggen og hodet, men vet ikke om jeg hadde feber siden vi ikke har febermåler ... Og merkelig nok føler jeg meg nesten helt frisk idag. Var svimmel når jeg stod opp, men følte meg bedre etter å ha spist litt. Merkelig om det er så kort influensa og merkelig å ha oppkastsyka uten å kaste opp ...

Har fortsatt gruppearbeid på skolen, så jeg har litt dårlig samvittighet for å være hjemme når jeg er mye bedre ... men skal man ikke være hjemme en dag etter man er frisk da? Dessuten så var jeg veldig dårlig igår, så ... *prøve å bli kvitt den dårlige samvittigheten sin* :ler:

Heldigvis ser det ut til at jeg blir frisk til mamma kommer i helga! Håper bare ikke gruppa mi skal jobbe i helga ... *krysse fingrene*

Koser meg med cola jeg nå, siden man skal drikke cola for magen sin skyld når man er syk. Jeg er ikke så syk idag, men men .. *finne på unnskyldning for å drikke cola likevel*. Skal ikke drikke cola etter idag da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte
Hva konsert du skal på? Gleder meg til helga jeg også, da kommer mamma! Skikkelig mammadalt, ja! :ler: Neida, er ikke det. Men det er koselig at mamma kommer oppover da, skal shoppe og greier ;)

Skal på Turboneger :-D

Koselig med mammabesøk vel.. Jeg er så uheldig at jeg ser mamma altfor ofte. Kan si jeg er en smule flyttesyk nå ja.. Men ikke bare pga mamma da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på Turboneger :-D

Koselig med mammabesøk vel.. Jeg er så uheldig at jeg ser mamma altfor ofte. Kan si jeg er en smule flyttesyk nå ja.. Men ikke bare pga mamma da ;)

Ah, kult med konsert da ;) ikke at jeg har hørt noe særlig på turboneger, men ... :sjenert:

Joda, kjempekoselig med besøk av foreldrene. Egentlig koselig med alt besøk, nesten!:) Ekstra herlig siden vi skal shoppe og gå på kafè, og så har vi litt ekstra penger fordi farmoren og farfaren min (som liker veldig godt å gi bort ting) ga pappa og søsteren hans penger nå nylig, og pappa deler med meg og mamma. Snill pappa, og snill farmor og farfar! :) Tror farmor og farfar er blant de snilleste menneskene som finnes ...

Vet hvordan det er å være flyttesyk. Bodde hjemme et halvt år før jeg flyttet til trondheim .. blir litt gal av å bo hjemme.. man får liksom nok. Pluss at pappa og jeg oppfører oss som søsken, krangler og erter og slikt :ler: Har egentlig et godt forhold til begge foreldrene mine da, men det kan bli litt mye å bo sammen med de over tid. Men kjempekoselig når de er på besøk eller vi er på besøk! :) Savner de egentlig som regel ... foreldre er veldig gode å ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en super ting på nettet idag! Dessverre er det ulovlig ... :sjenert:

Er en side hvor du laster ned norske tv-kanaler.. siden jeg ikke har tv3 prøvde jeg den- det fungerte bra det! Var så fornøyd, helt til de tydeligvis fjenert akkurat tv3 .. :sur: Håper den kommer tilbake ... *sukk* Er liksom ingen vits å se tv2 og nrk1 på pc'en når jeg har de på tv'en ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte
Jeg fant en super ting på nettet idag! Dessverre er det ulovlig ... :sjenert:

Er en side hvor du laster ned norske tv-kanaler.. siden jeg ikke har tv3 prøvde jeg den- det fungerte bra det! Var så fornøyd, helt til de tydeligvis fjenert akkurat tv3 ..  :sur: Håper den kommer tilbake ... *sukk* Er liksom ingen vits å se tv2 og nrk1 på pc'en når jeg har de på tv'en ..

Mye bedre å laste ned noen episoder da vettu ;)

*mobbe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre å laste ned noen episoder da vettu ;)

*mobbe*

Jeg fikk tilbake tv3'en! :sjarmor:

Nai, mye bedre å ha hele kanalen enn å laste ned alt mulig rart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synseren

Høres ut som moren din og du skal ha en drømmehelg med shopping og cafe besøk! Det er sikkert kjekt å få besøk av moren din når dere bor langt fra hverandre.

Krysser fingrene for at dere ikke skal jobbe med gruppearbeid i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som moren din og du skal ha en drømmehelg med shopping og cafe besøk! Det er sikkert kjekt å få besøk av moren din når dere bor langt fra hverandre.

Krysser fingrene for at dere ikke skal jobbe med gruppearbeid i helgen.

Joda, hadde tenkt til det ;) Alltid koselig med besøk av foreldre da, gleder meg veldig :)

Takk for det, håper det hjelper!;)

natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å være hjemme etter en lang skoledag! :)

Det er så utrolig tung luft på skolen, blir helt rar i hodet og slapp .. Er så sulten for tida jeg , merkelig.

Har trent litt idag, og senere skal vi ta husarbeidet. Blir godt å bli ferdig med det for helga :)

De driver å bygger (leiligheter ?) i nabobygget vårt og når jeg kom hjem idag så jeg at de faktisk har revet ned tv-antenna vår! De har faktisk tatt ned både hele stanga og begge antenne på den.. :sur: Så nå er tv-signalene våre helt ødelagt .. Dvs at vi ser jo hva som skjer, men bare såvidt. Nrk2 har faktisk fått bedre signal da, merkelig nok :ler:

Så nå håper jeg på parabol, jeg vet jo det ikke skjer, men lov å håpe! Hvis jeg ikke får parabol (kan ikke få kabel) så må iallfall noen feste antenna igjen ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Madeline

:vinke: Jeg er fast innom og leser her hver dag, men nå oppdaget jeg at jeg på langt er like flink til å legge igjen spor etter meg :sjenert:.

Eye toy kinetic høres kjekt ut. Er det noe som ungene også kan holde på med? I tilfelle så kan jeg jo hinte litt om hva de kan ønske seg til bursdagen. Også kan jeg låne det når jeg har lyst :sjarmor:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Jeg er fast innom og leser her hver dag, men nå oppdaget jeg at jeg på langt er like flink til å legge igjen spor etter meg :sjenert:.

Eye toy kinetic høres kjekt ut. Er det noe som ungene også kan holde på med? I tilfelle så kan jeg jo hinte litt om hva de kan ønske seg til bursdagen. Også kan jeg låne det når jeg har lyst :sjarmor:.

Koselig å høre at du er innom ofte! Du må ikke være redd for å "sette spor etter deg" vet du ;)

Det er faktisk kjempekjekt! Og som Gitte sier passer det godt for unger. Finnes vist mange morsomme spill til det også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eye toy er like mye leke som trening, så det passer veldig godt for barn :)

Hei sweety :klem:

hei:klem:

Så sant så sant, jeg er jo et stort barn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...