AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #341 Del Skrevet 26. oktober 2023 Rosalilje84 skrev (6 minutter siden): Mødre kan også sette grenser, vet du. Jeg har vært alenemor i noen år før jeg giftet meg med mannen. Mine barn har ganske klare grenser, og har ingen utagerende oppførsel. To av barna er over 18 år. Ingen av dem drikker, fester hele tiden eller har sex med tilfeldige mennesker. Og ja, jeg er sterk kvinne. Hva er problemet ditt med det? At det er umulig å kue sterke kvinner? Hva er så fælt med at de fester, drikker eller har sex ned tilfeldige mennesker? Anonymkode: e9ce3...cb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 26. oktober 2023 #342 Del Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva er så fælt med at de fester, drikker eller har sex ned tilfeldige mennesker? Anonymkode: e9ce3...cb0 Hva er så feil med at ungdom drikker? Mye. De skader kroppen, utsetter seg for diverse risiko, kan bli lettere overfalt, få rulleblad og så videre. Festing er OK, men ikke hver helg i dritafylla. Sex med tilfeldige mennesker hele tiden viser jo denne tråden at ikke er særlig populært hos de fleste. https://www.sterkogklar.no/ressurser/ti-ting-du-bor-vite-om-ungdom-og-alkohol https://forskning.no/hjernen-alkohol-og-narkotika-barn-og-ungdom/fyllekuler-i-tenarene-kan-skade-hjernen/332860 Les og lær. Unge menneskers hjerne er ikke ferdig utvikling, og fylla i ungdomstiden kan føre til hjerneskade. Blant annet svekket læringsevne og dårligere hukommelse. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/dn85nB/ung-helgefyll-er-verst Det er en grunn til at mange er dårlige, får hodepine og spyr når de har drukket. Kroppen prøver å kvitte seg med gifta, og leveren jobber på høygir. Jeg ser ingen grunn for unge mennesker til å utsette seg for slikt. Når det gjelder overgrep, så er en stor prosent av alle voldtekter såkalte "sovevoldtekter". De fleste av disse foregår der offeret er beruset. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #343 Del Skrevet 26. oktober 2023 Rosalilje84 skrev (53 minutter siden): Hva er så feil med at ungdom drikker? Mye. De skader kroppen, utsetter seg for diverse risiko, kan bli lettere overfalt, få rulleblad og så videre. Festing er OK, men ikke hver helg i dritafylla. Sex med tilfeldige mennesker hele tiden viser jo denne tråden at ikke er særlig populært hos de fleste. https://www.sterkogklar.no/ressurser/ti-ting-du-bor-vite-om-ungdom-og-alkohol https://forskning.no/hjernen-alkohol-og-narkotika-barn-og-ungdom/fyllekuler-i-tenarene-kan-skade-hjernen/332860 Les og lær. Unge menneskers hjerne er ikke ferdig utvikling, og fylla i ungdomstiden kan føre til hjerneskade. Blant annet svekket læringsevne og dårligere hukommelse. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/dn85nB/ung-helgefyll-er-verst Det er en grunn til at mange er dårlige, får hodepine og spyr når de har drukket. Kroppen prøver å kvitte seg med gifta, og leveren jobber på høygir. Jeg ser ingen grunn for unge mennesker til å utsette seg for slikt. Når det gjelder overgrep, så er en stor prosent av alle voldtekter såkalte "sovevoldtekter". De fleste av disse foregår der offeret er beruset. Her var det mye moralisme. Anonymkode: e9ce3...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 26. oktober 2023 #344 Del Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Her var det mye moralisme. Anonymkode: e9ce3...cb0 Forskning og statistikk er ikke moralisme. Men vil du oppmuntre ungene dine til å skade seg - be my guest. Forhåpentligvis forstår de selv at det ikke går i lengden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 26. oktober 2023 #345 Del Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun har ganske sikkert vokst opp med en "sterk kvinne" som har vært alenemor og aldri hatt en far som har satt grenser. Anonymkode: cbea6...20f ''Sterk kvinne'' som i hennes egen forståelse av ''sterk''`? Kanskje. Hun har nok lært dette et sted, det kan være moren. Det er ingenting sterkt i å være frivillig prostituert i den skala der. Det er svakhet og vitner til psykiske problemer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #346 Del Skrevet 26. oktober 2023 Rosalilje84 skrev (1 time siden): Forskning og statistikk er ikke moralisme. Men vil du oppmuntre ungene dine til å skade seg - be my guest. Forhåpentligvis forstår de selv at det ikke går i lengden. Igjen med moralismen. Anonymkode: e9ce3...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 26. oktober 2023 #347 Del Skrevet 26. oktober 2023 Samme som jeg tenker om menn som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige personer. Bryr meg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #348 Del Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 21.10.2023 den 17.04): Hva tenker du om du får høre om ei som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige totalt? (Inspirert fra en annen tråd der noen skrev at kvinner som har hatt sex med mange ikke egnet seg til forhold) Anonymkode: cbea6...20f Hvorfor står det "kvinner"og ikke personer i overskriften? Hvorfor mener enkelte at det skulle være noen forskjell på kvinner og menn og antall sexpartnere som er "lov"? Jeg er pisse lei av sånne forsøk på undertrykking av kvinners seksualitet. Gammaldags og forkastelig, vi lever i en moderne og fri verden nå, så hold kjeft. Anonymkode: 01e40...e68 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #349 Del Skrevet 26. oktober 2023 Kipling skrev (På 22.10.2023 den 0.24): Tenker at det er rimelig gross. Bare sånn rent instinktivt så tenker jeg "eww.." Og ja jeg tenker at hun sikkert er morsom å ha sex med, men ikke passende som mor til mine barn. Hvorfor tenker du at hun er morsom å ha sex med, når du ikke praktiserer sex utenfor ekteskapet, hva sammenligner du med? Anonymkode: 6cdbb...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #350 Del Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvorfor står det "kvinner"og ikke personer i overskriften? Hvorfor mener enkelte at det skulle være noen forskjell på kvinner og menn og antall sexpartnere som er "lov"? Jeg er pisse lei av sånne forsøk på undertrykking av kvinners seksualitet. Gammaldags og forkastelig, vi lever i en moderne og fri verden nå, så hold kjeft. Anonymkode: 01e40...e68 TS lurte vel kanskje på hva brukerne tenkte om kvinner, og ikke om menn? Anonymkode: e9ce3...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 26. oktober 2023 #351 Del Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 22.10.2023 den 2.06): Tenker omtrent det samme som når jeg finner en stor sandwich på gata som 20 menn bare tok ett tygg fra... Anonymkode: e9597...ab3 Pleier du ofte å sammenligne kvinner med livløse forbruksobjekter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 26. oktober 2023 #352 Del Skrevet 26. oktober 2023 On 10/25/2023 at 6:15 AM, Rosalilje84 said: Man kan ikke være RELATIVT jomfruelig. Jomfruelig betyr uten sexerfaring fra før. Dere rundbrennere er like ekle. Særlig tatt i betraktning at de fleste norske menn ikke bruker kondom på sine one night stands. "Relativt jomfruelig" i forstand få partnere. Er du virkelig så desperat at du skal henge deg opp i semantikk? Nå er jeg ikke homo, så det å ha sex med en rundbrenner står ikke på menyen uansett. Jeg har et forhold til hva jeg syns om luddere, hva kvinner syns om rundbrennere er kvinners sak, ikke min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 26. oktober 2023 #353 Del Skrevet 26. oktober 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor tenker du at hun er morsom å ha sex med, når du ikke praktiserer sex utenfor ekteskapet, hva sammenligner du med? Anonymkode: 6cdbb...388 Hvor har du det fra at jeg ikke praktiserer sex utenfor ekteskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 26. oktober 2023 #354 Del Skrevet 26. oktober 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor står det "kvinner"og ikke personer i overskriften? Hvorfor mener enkelte at det skulle være noen forskjell på kvinner og menn og antall sexpartnere som er "lov"? Jeg er pisse lei av sånne forsøk på undertrykking av kvinners seksualitet. Gammaldags og forkastelig, vi lever i en moderne og fri verden nå, så hold kjeft. Anonymkode: 01e40...e68 Fordi menn og kvinner er ulike, og har ulike krav til hverandre. Gir like lite mening å snakke om "personer med x antall partnere" som det ville gjort å diskutere "personer som er 1.80" høye i en dating sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 26. oktober 2023 #355 Del Skrevet 26. oktober 2023 On 10/25/2023 at 6:19 AM, Rosalilje84 said: Og derfor har du ikke dame. Smart og tradisjonelle verdier går som regel ikke sammen. Når hun i tillegg skal være pen og jomfruelig, så har du innsnevret søkefeltet ditt såpass mye, at det er nesten ingen igjen. Smart og tradisjonell går sammen som hånd i hanske. Det er dere midwits mist på fordelingen som er så "moderne" av dere. Smarte nok til å ta til dere og internalisere propagandaen, ikke smarte nok til å se feilene med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 26. oktober 2023 #356 Del Skrevet 26. oktober 2023 On 10/25/2023 at 8:39 AM, AnonymBruker said: Nei nei nei nei. At medianen ligger under snittet betyr ikke at et flertall ligger godt under snittet. Anonymkode: 060b0...eae Ehh jo.... det er mer eller mindre akkurat det det betyr. Når medianen er halvparten av snittet så betyr det at 50% er under halvparten av snittet. Flytter du nålen et hakk til høyre derifra så er det et flertall og et hakk høyre for halvparten av snittet er fortsatt langt under snittet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #357 Del Skrevet 28. oktober 2023 On 10/26/2023 at 11:36 AM, AnonymBruker said: Hun har ganske sikkert vokst opp med en "sterk kvinne" som har vært alenemor og aldri hatt en far som har satt grenser. Anonymkode: cbea6...20f Faren min respekterte ikke andres grenser; slik er det for mange andre. Anonymkode: cf54c...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 28. oktober 2023 #358 Del Skrevet 28. oktober 2023 At hun har gjortseg noen erfaringer (?) Vet ikke. Tenker kanskje noe om de som aldri har hatt sex i når de er over 40. Men vet ikke da heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 28. oktober 2023 #359 Del Skrevet 28. oktober 2023 Jeg tenker at jeg håper de har kost seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 28. oktober 2023 #360 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 21.10.2023 den 17.04): Hva tenker du om du får høre om ei som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige totalt? (Inspirert fra en annen tråd der noen skrev at kvinner som har hatt sex med mange ikke egnet seg til forhold) Anonymkode: cbea6...20f Jeg tenker at hun ikke møtte deg da dere var 18. Hadde det skjedd så hadde dere mest sannsynlig oppdaget at dere var så gode at det ville vært galskap å ikke ta vare på forholdet livet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå