Gå til innhold

Gir du blod?

Fremhevede innlegg

Skrevet
venus24 skrev (På 21.2.2024 den 20.29):

Som sagt var det ingenting nytt som kom frem i artikkelen, og du må gjerne slutte å kverulere for min del

Hva er det jeg kverulerer? Det er jo du som har nektet å tro på meg når jeg sa at det kom til å bli satt en stopper (på ubestemt tid) for at homofile skulle få lov å gi blod fordi blodbankene behøvde mer tid før denne gruppen personer skulle få lov å gi blod. Mye av det som står i artikkelen støtter det jeg har skrevet i vår diskusjon, som du ikke har trodd meg på.

Anonymkode: 7f635...e3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er det jeg kverulerer? Det er jo du som har nektet å tro på meg når jeg sa at det kom til å bli satt en stopper (på ubestemt tid) for at homofile skulle få lov å gi blod fordi blodbankene behøvde mer tid før denne gruppen personer skulle få lov å gi blod. Mye av det som står i artikkelen støtter det jeg har skrevet i vår diskusjon, som du ikke har trodd meg på.

Helt greit at du mener det :—)

Skrevet
venus24 skrev (På 24.2.2024 den 19.52):

Helt greit at du mener det :—)

Du skjønner du har tatt feil, men du er altså ikke ydmyk nok til å innrømme det. 

Skrevet

Som menestruerende kvinne har jeg ikke en dråpe blod å avse. 

Og om jeg hadde hatt det, ville de ikke hatt blodet mitt uansett. 

Anonymkode: 53304...ade

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du skjønner du har tatt feil, men du er altså ikke ydmyk nok til å innrømme det. 

Helt greit at du mener det, som sagt :—)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...