Gå til innhold

Ting som er fullt lovlig (i Norge) men som er moralsk forkastelig.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

DelvisPresley skrev (På 10.10.2023 den 20.14):

Kan like gjerne begynne å kalle det "pengefest" eller "innsamlingsaksjon".

Det er jo det det er. 

Anonymkode: 44c04...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å fengsle folk for narkotikabruk.

Heldigvis sitter det ikke én eneste fange i norske fengsler for dette per i dag, men loven finnes fremdeles.

Anonymkode: 58425...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Heldigvis sitter det ikke én eneste fange i norske fengsler for dette per i dag, men loven finnes fremdeles.

Heldigvis er det ikkr fritt frem som i enkelte andre land, der har de høyere narkotikabruk og større skadevirkninger.

Anonymkode: 789e3...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, kontaktannonser, nedsettende innlegg, avsporinger og og innlegg av bruker som opptrer både som AnonymBruker og med nick.

Sciurus, mod

Endret av Sciurus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.10.2023 den 13.05):

Uten at jeg gidder å slå opp i lovverket så finnes det vel ikke noen forbud som gjelder bruk? 

Det de tar folk for er besittelse av mer enn én brukerdose. Du kan ha både hasj, heroin og hva du vil hjemme så lenge du bare har én brukerdose av hver. 

Anonymkode: 0a1b7...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maatte_ha_konto
AnonymBruker skrev (På 3.10.2023 den 18.41):

Utroskap. Bortsett fra drap og vold kommer jeg ikke på noe som er kjipere gjort mot andre. Jeg har null respekt for den slags søppelmennesker.

Å oppdra barn med bakgrunn i religion. Det er forkastelig, og et gedigent overgrep.

Anonymkode: d2186...4c4

Denne er jeg 100% enig i. Bra oppsummering på to emner som er helt forkastelige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alice123 skrev (På 11.10.2023 den 22.50):

De som på død og liv skal passe på andre bilister ved å ligge i fartsgrensa-minus (speedometeret i bilen viser alltid litt for høy fart) for å så med vilje sabotere alle forsøk på forbikjøring fra de bak fordi de er selvutnevnte fartsgrensevoktere.

Er aldri et problem for meg personlig, for jeg kjører aldri forbi andre biler. Jeg mener det burde være ulovlig fordi de med vilje skaper farlige situasjoner i trafikken og hindrer god samhandling.

Å hindre andre biler i å kjøre forbi er vel ulovlig ved at man skal kjøre hensynsfullt?

Anonymkode: 41f88...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...