Gå til innhold

Ting som er fullt lovlig (i Norge) men som er moralsk forkastelig.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Gamle "tanter" som kjemper for økt innvandring, og utnytter asylinstituttet til å få sex

Anonymkode: fdea4...f8c

Jepp !    I Sverige er det så utbredt at det har fått et eget slengnavn... "Batikhäxor" ... bare å google

Foregår her i landet også ....  " Dette må du ikke si til noen, da er det ikke sikkert du får opphold"

Anonymkode: a3736...967

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jenter på 16-17 som lurer menn på 40+ til sex.

Anonymkode: 6af6d...f2d

Unge jenter lurer voksne menn?? Jeg er rimelig sikker på at de fleste av disse jentene sliter med traumer og/eller annet, og de er dermed et offer. At voksne menn lar seg "lure" er bare tull, de velger å utnytte sårbare barn. Hva slags nytte og nytelse tror du en 16åring har av å bli utnyttet på den måten av en voksen mann?? Disse jentene er sårbare og trenger at noen tar seg av dem, de trenger ikke å bli utnyttet. Og jeg lurer på hva slags folk dem er, dem som virkelig tror på at det er barna/ungdommen som utnytter voksne.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Etter det man ser folk i tråden reagere på, er det godt at moralen står for fall.

Anonymkode: ea76c...a89

Har du lyst til å utdype? For jeg skjønte ikke helt hva du mener. 

Anonymkode: e1ed5...618

  • Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken moral? Den som er bygd på den kristne tro? Alle har sine egne retningslinjer, moral. 

Anonymkode: 993bc...40a

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (3 timer siden):

Abort, gidder forøvrig ikke å diskutere det i denne tråden, men det er mitt bidrag 

Da er det mye bedre med strikkepinner.

Anonymkode: f5dd4...35c

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke vært lov å tigge på gata.

Anonymkode: 4c36b...ee9

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den nåværende regjeringa/statsministeren

Anonymkode: 97463...7f2

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytte til en annen by og kjøpe leilighet der når folk som er fra det aktuelle stedet ikke har råd. Vi kritiserer israelere for å ta seg til rette på vestbredden, men at vestlendinger tar seg til rette i Oslo er tydeligvis helt greit. Jeg mener alle må få muligheten til å bi i byen eller bygda de ble født i. Vi lever tross alt i et sivilisert land eller?

Endret av Majer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russefeiring/ russetid

Uforståelig idioti....

Endret av Snabeltann
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (52 minutter siden):

Flytte til en annen by og kjøpe leilighet der når folk som er fra det aktuelle stedet ikke har råd. Vi kritiserer israelere for å ta seg til rette på vestbredden, men at vestlendinger tar seg til rette i Oslo er tydeligvis helt greit. Jeg mener alle må få muligheten til å bi i byen eller bygda de ble født i. Vi lever tross alt i et sivilisert land eller?

Gjelder det alle innvandrerne og flyktningene i Oslo også? 

Anonymkode: f5dd4...35c

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Majer said:

Flytte til en annen by og kjøpe leilighet der når folk som er fra det aktuelle stedet ikke har råd. Vi kritiserer israelere for å ta seg til rette på vestbredden, men at vestlendinger tar seg til rette i Oslo er tydeligvis helt greit. Jeg mener alle må få muligheten til å bi i byen eller bygda de ble født i. Vi lever tross alt i et sivilisert land eller?

For en gangs skyld skal jeg gi deg løsningen på dine problemer. Del ut Oslo som egen nasjon, da kan de ganske enkelt lage egne lover for hvem som får bo der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og jeg lurer på hva slags folk dem er, dem som virkelig tror på at det er barna/ungdommen som utnytter voksne.

Sikkert ei forsmådd frue, der mannen har hatt seg med ei ung jente. Og så er det jenta si skyld at hun har "lurt" han.

Litt som i gamle dager da husfrua jagde tjenestejenta på dør, for hun hadde frista mannen i huset.

Anonymkode: a3736...967

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiuren skrev (5 minutter siden):

For en gangs skyld skal jeg gi deg løsningen på dine problemer. Del ut Oslo som egen nasjon, da kan de ganske enkelt lage egne lover for hvem som får bo der. 

Sharialover?

Anonymkode: f5dd4...35c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Og jeg lurer på hva slags folk dem er, dem som virkelig tror på at det er barna/ungdommen som utnytter voksne.

Det finnes selvsagt eksempler på begge deler. Å tru at det er alltid er den yngre som blir utnyttet er bare naivt. At én vei er den vanligste er jeg enig i, men ingen kan påstå at det er enveiskjørt.

Anonymkode: 58425...cbf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vært ulovlig for voksne å ha seksuell omgang med barn mellom 16 og 18 år. 

Burde vært ulovlig å selge dyretestede produkter og kosmetikk. Helt unødvendig å helle kjemikalier i øynene på en kanin for at folk skal få kjøpt maskara…

  • Liker 11
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jenter på 16-17 som lurer menn på 40+ til sex.

Anonymkode: 6af6d...f2d

Men på 40+ med alvorlig kognitiv svikt  til å ikke ha bedre vett. 

Anonymkode: fbc28...c7f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Sharialover?

Anonymkode: f5dd4...35c

Det tenkte ikke jeg på, men det får være opp til landets innbyggere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sex med nevø/nieser

Anonymkode: 30f9a...d50

Det kan ikke være lov 🤮

Anonymkode: fbc28...c7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...