AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #141 Del Skrevet 10. oktober 2023 22 hours ago, Gregory said: Dette er allerede ulovlig, du mente kanskje søskenbarn? Grunnen til at de fleste tror dette er ulovlig, eller ser på som incest er at i de fleste tilfeller er der overgrep (voksen og barn), men som voksne kan de per i dag både ha sex og gifte seg. Men det endres i ekteskapsloven nå sammen med søskenbarn Anonymkode: 30f9a...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #142 Del Skrevet 10. oktober 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det var en tråd hvor ei hadde et problem med at onkelen hennes fulgte henne på only fans(creepy som fy), han onkelen er sikkert glad for dette. Men jeg tenker, hva i helsikke ta. Anonymkode: fbc28...c7f Ja, altså jeg forsvarer ikke at det et greit, påpekte bare at det lov ( som er hva denne tråden handler) Anonymkode: 30f9a...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #143 Del Skrevet 10. oktober 2023 Konfirmasjon, når den som konfirmeres (eller foreldrene) ikke er troende engang. Anonymkode: 44c04...c8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 10. oktober 2023 #144 Del Skrevet 10. oktober 2023 Å samle offentlige bygg/botiltak/barnehager rett i nærheten av hverandre med sårbare brukergrupper som overhodet ikke burde omgås tett på hverandre. Jeg har jobbet i 15 år i kommunen og sett alt. Barnehage med rusbolig og tung psykiatri som aller nærmeste nabo. Noe som førte til at vi måtte sjekke og rydde uteområde til barna for sprøytespisser hver eneste dag og jevnlige razzia, samt tyveri i bhg, skremmend adferd på andre siden av gjerdet som barna ikke forstår og som vi måtte skåne dem for. At kommunen har aktivitetsenter/dagsenter for mennesker med utviklingshemning i første etasjen til en blokk for mennesker med tung og aktiv rus. Noe som førte til jevnlig evakuering og låsing av dørene for å beskytte de med puh. Boligen jeg jobber I nå er en puh bolig og har rop og rehabilitering som nærmeste nabo. Jeg skjønner ikke hva i huleste heitese de som styrer over plan, kommunale botilbud i kommunen tenker med!! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregory Skrevet 10. oktober 2023 #145 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Grunnen til at de fleste tror dette er ulovlig, eller ser på som incest er at i de fleste tilfeller er der overgrep (voksen og barn), men som voksne kan de per i dag både ha sex og gifte seg. Men det endres i ekteskapsloven nå sammen med søskenbarn Anonymkode: 30f9a...d50 Jeg måtte sjekke om dette stemmer. jeg er overrasket over at det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 10. oktober 2023 #146 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Konfirmasjon, når den som konfirmeres (eller foreldrene) ikke er troende engang. Anonymkode: 44c04...c8d Kan like gjerne begynne å kalle det "pengefest" eller "innsamlingsaksjon". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #147 Del Skrevet 10. oktober 2023 1 hour ago, Gregory said: Jeg måtte sjekke om dette stemmer. jeg er overrasket over at det stemmer. Takk for at du sjekket opp og ikke mistror meg Anonymkode: 30f9a...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #148 Del Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 3.10.2023 den 12.06): Surrogati. Det er prostitusjon på hemorider. Kjøper en annens kropp for egen glede Anonymkode: 96982...40e Haha, mente du steroider? 😂😂😂 Anonymkode: 392ee...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #149 Del Skrevet 11. oktober 2023 Barnedåp er tillat, men det er forkastelig. Barnedåp er et påtvunget religiøst rituale som barn ikke kan reservere seg mot. Det er forkastelig. Å påtvinge folk religion er ganske sykt Anonymkode: 935f4...7ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #150 Del Skrevet 11. oktober 2023 Ghosting, gaslighting og den type oppførsel. Drittsekker som ødelegger for andre of oppfører seg stygt mot andre skulle vært ulovlig. Anonymkode: 006e7...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 11. oktober 2023 #151 Del Skrevet 11. oktober 2023 Mobbing og trakassering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 11. oktober 2023 #152 Del Skrevet 11. oktober 2023 Andro skrev (4 minutter siden): Mobbing og trakassering Trakassering er ulovlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 11. oktober 2023 #153 Del Skrevet 11. oktober 2023 (endret) venus24 skrev (Akkurat nå): Trakassering er ulovlig Nei, det er ingen generelle regler / lover mot trakassering, med mindre det skjer på jobben (arbeidsmiljøloven), i skoletida (opplæringsloven) eller du tilhører en av de minoritetene som har et særlig vern etter Strl. § 135 a for å ivareta ytringsfriheten til særlig utsatte grupper. Vi andre er fritt vilt juridisk sett. Endret 11. oktober 2023 av Andro 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 11. oktober 2023 #154 Del Skrevet 11. oktober 2023 Andro skrev (2 minutter siden): Nei, det er ingen generelle regler / lover mot trakassering, med mindre det skjer på jobben (arbeidsmiljøloven), i skoletida (opplæringsloven) eller du tilhører en av de minoritetene som har et særlig vern etter Strl. § 135 a for å ivareta ytringsfriheten til særlig utsatte grupper. Vi andre er fritt vilt juridisk sett. Straffeloven § 266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #155 Del Skrevet 11. oktober 2023 Tubekaviar:( Anonymkode: b89f3...5c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 11. oktober 2023 #156 Del Skrevet 11. oktober 2023 (endret) De som på død og liv skal passe på andre bilister ved å ligge i fartsgrensa-minus (speedometeret i bilen viser alltid litt for høy fart) for å så med vilje sabotere alle forsøk på forbikjøring fra de bak fordi de er selvutnevnte fartsgrensevoktere. Er aldri et problem for meg personlig, for jeg kjører aldri forbi andre biler. Jeg mener det burde være ulovlig fordi de med vilje skaper farlige situasjoner i trafikken og hindrer god samhandling. Endret 11. oktober 2023 av Alice123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 11. oktober 2023 #157 Del Skrevet 11. oktober 2023 Å velge bort barnevaksinasjonsprogrammet synes jeg er forkastelig 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #158 Del Skrevet 11. oktober 2023 Undertrykkende religiøse plagg, som underlig nok, alltid må bæres av kvinner. Anonymkode: f55dd...711 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #159 Del Skrevet 11. oktober 2023 Omskjæring av spebarn av ikke-medisinske grunner finner jeg ganske moralsk forkastelig. Anonymkode: 69493...67f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #160 Del Skrevet 12. oktober 2023 8 hours ago, Alice123 said: De som på død og liv skal passe på andre bilister ved å ligge i fartsgrensa-minus (speedometeret i bilen viser alltid litt for høy fart) for å så med vilje sabotere alle forsøk på forbikjøring fra de bak fordi de er selvutnevnte fartsgrensevoktere. Er aldri et problem for meg personlig, for jeg kjører aldri forbi andre biler. Jeg mener det burde være ulovlig fordi de med vilje skaper farlige situasjoner i trafikken og hindrer god samhandling. Den nye bilen ligget ganske på, tidvis 1-2 over om disse målerne langs veien stemmer. Kjører fordi noen på vei til jobb og selv om cruisekontrollen er lagt inn får jeg varsel om for fort. Anonymkode: 30f9a...d50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå