Gå til innhold

For oss som prøver på nytt etter MA/SA


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

LN82 skrev (25 minutter siden):

Takk for svar:) 

Men nei når jeg testet 14 dager etter cytotec var gtest negativ og EL test som jeg dagen etter antakelig positiv. Samt at jeg hadde alle mine vanlige EL symptomer og EL slim..så tror det var det jeg hadde da.
 

‘Blødningen’ var ikke som med tanta. Var som i forkant av den og bare på papiret. Ikke noe mer og ikke friskt blod. 

Syntes hele opplegget her var merkelig. Enda rarere at kroppen skulle være tilbake å skulle få mens bare 3 uker etter cytotec.  
Har smerter akkurat nå men kun på høyresiden. 

Noen som har opplevd festeblødning og kan si noe om hvordan det var og når det kom?  

Festeblødning skjer 10-14 dagr etter befruktning. Vil se ulik ut for alle (de få) som opplever festeblødning. 

Elslim eller symptomer er indikatorer, ikke garantier for at EL skjer. Samme gjelder positiv EL test. 

Tiden vil vise... 

Anonymkode: 7889c...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.2.2024 den 13.30):

Festeblødning skjer 10-14 dagr etter befruktning. Vil se ulik ut for alle (de få) som opplever festeblødning. 

Elslim eller symptomer er indikatorer, ikke garantier for at EL skjer. Samme gjelder positiv EL test. 

Tiden vil vise... 

Anonymkode: 7889c...552

…lang tid etter…. 
viste seg på UL at jeg faktisk hadde EL 15 dager etter cytotec, og vi var dermed for sent ute med å prøve siden de ikke anbefalte samleie før blødningsslutt/2 uker etter. Vi går nå straks inn i 2 pp etter dette 🤞

Utrolig rart at kroppen innhentet seg så fort, men ja det gikk vist ant det og 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...