Gå til innhold

Erna Solberg gift med daytrader

keops

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Arne_Toholt
goldlion skrev (2 minutter siden):

Grunnen til at hun gråter er ikke at han løy, hun er ikke så dum eller naiv at hun ikke har bedt om fullt innsyn. 

Grunnen til at hun er knust er at hun vet at der røk sjansen hennes til å bli statsminister igjen. Det gikk akkurat fint å skylde på mannen da hun brøt Covid-reglene, men du slipper ikke unna det to ganger. 

Huitfeld er glemt, og det blir dette også. Hvis hun går av for dette blir jeg meget overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne_Toholt skrev (1 minutt siden):

Huitfeld er glemt, og det blir dette også. Hvis hun går av for dette blir jeg meget overrasket.

Hvis hun ikke går av er det tydelig egne regler for partiledere i Høyre vs de andre partiene. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iliah skrev (Akkurat nå):

Hun gråt ikke da hun snakket med moren som mistet babyen sin da den døde pga. underbenanning, eller når det har vært snakk om barn i familier som må stå i kø for å få matposer… men nå triller tårene?

Hun er ferdig, og hun vet det. 

Det er makt som betyr noe og tapet av det er nok verre for henne enn å ha empati med folk med ekte problemer. 

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja - enda en kjent politiker som driver med snusk, enten det er juks med pendlerboliger, tyveri av solbriller eller inhabilitet.

Men er det egentlig noen som er overrasket over dette ...?

Alle dyr er like, men noen dyr er likere enn andre, skrev Orwell; norske politikere lever tydeligvis i sin egen verden med sine egne regler, samtidig som det ikke er måte på hvor mange regler de pålegger vanlige mennesker.

Endret av - Brian
  • Liker 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg er mest overrasket over er at de fortsatt tror de kan komme unna med usannheter! At de ikke har lært de må si sannheten med en gang nå er jo smått utrolig. 

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA er dette heilt vanleg. Det er ikkje uvanleg at dei folkevalde og deira næraste tener hundrevis av millionar på innsidehandel og gåver frå lobbyistar. I takt med den aukande amerikaniseringa av norsk politikk, vert det venteleg meir og meir akseptert i Noreg.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og folk lurer på hvorfor folk stemmer INP, som vil ha faktisk arbeidserfaring og åremål for politikere inn i reglene våre.

Erna har garantert visst dette, hvor tror hun ellers privatøkonomien plutselig fikk 1.8 millioner fra? Sindres strikkehobby?

Hun skyldte på Sindre når hun med viten brøt sine egne koronaregler, og nå gjør hun det igjen.

Do as I say, not as I do.

• Liker 33
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iliah skrev (8 minutter siden):

Hyggelig av journalistene å vente med dette til etter valget, da 😉

Det kom frem før valget også, men ikke i den grad som nå. Tror ikke det ville gjort store forskjellen for folk var uansett lei AP. Så får høyre sette inn en ny person for Erna kan ikke fortsette. Om hun gjør det så ødelegger hun for partiet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Justlooking said:

Det kom frem før valget også, men ikke i den grad som nå. Tror ikke det ville gjort store forskjellen for folk var uansett lei AP. Så får høyre sette inn en ny person for Erna kan ikke fortsette. Om hun gjør det så ødelegger hun for partiet.

Dette ville garantert påvirket Høyres stemmer om det kom ut på fredag, det kan man ikke stikke under en stol.

Erna virker som en kynisk manipulator som er gift med en korrupt fjomp, dette er andre gangen hun 'ikke visste' i forbindelse med Sindre.

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.

• Liker 31
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erna må gå av og burde bli sendt til politisk eksil i Zimbabwe på livstid uten mulighet for politisk innflytelse igjen.

Sindre skal i fengsel.

fysj!

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som den nyeste unnskyldningen er at til tross for felles økonomi, så var ikke stortingsfolkene opplyst om hva ektemannen brukte penger på. Ærlig talt, hadde jeg hatt felles økonomi med en, så hadde jeg sett hvor penger gikk ut og ut. Hadde spurt om det var noe jeg stusset på.

Det at de nå unnskylder med å ikke vite er bare løgn fra ende til annen. Enda verre synes jeg det er at Erna ikke kom ut med dette før etter valget. Det er så utspekulert og kynisk at jeg får ikke sagt det. Min politikerforakt forsterker seg stadig vekk.

• Liker 33
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (1 minutt siden):

Virker som den nyeste unnskyldningen er at til tross for felles økonomi, så var ikke stortingsfolkene opplyst om hva ektemannen brukte penger på. Ærlig talt, hadde jeg hatt felles økonomi med en, så hadde jeg sett hvor penger gikk ut og ut. Hadde spurt om det var noe jeg stusset på.

Det at de nå unnskylder med å ikke vite er bare løgn fra ende til annen. Enda verre synes jeg det er at Erna ikke kom ut med dette før etter valget. Det er så utspekulert og kynisk at jeg får ikke sagt det. Min politikerforakt forsterker seg stadig vekk.

Enig med deg. Og så tenker jeg at om noen har så dårlig kontroll på felles økonomi så sier det noe om hvor flink og god kontroll vedkommende er med og har på hele nasjonens økonomi.

Endret av Gugglo
  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Perfume skrev (1 time siden):

Jeg syns Erna må gå! Sånn er det for andre også, og det bør hun også gjøre. 

Det har vel ikke gått sånn for Anniken H?

Men begge burde ut av politikken.

Nå er Borten Moe, Anniken H og Erna S avslørt. Men tipper dette bare er toppen av et isfjell. Dessverre.

Gransk alt, og få ut alle av politikken. Jammen ikke rart det er politikerforakt for mange av oss

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iliah skrev (31 minutter siden):

Hyggelig av journalistene å vente med dette til etter valget, da 😉

På samme måte som saken med forsvarsministeren?

Anonio skrev (18 minutter siden):

Dette ville garantert påvirket Høyres stemmer om det kom ut på fredag, det kan man ikke stikke under en stol.

Erna virker som en kynisk manipulator som er gift med en korrupt fjomp, dette er andre gangen hun 'ikke visste' i forbindelse med Sindre.

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.

Jeg Tor faktisk ikke hun visste, så dum er hun ikke

Gugglo skrev (3 minutter siden):

Enig med deg. Og så tenker jeg at om noen har så dårlig kontroll på felles økonomi så sier det noe om hvor flink og god kontroll vedkommende er med og har på hele nasjonens økonomi.

Dette er nok ikke penger som har gått ut og inn av felles konto

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Topsi said:

På samme måte som saken med forsvarsministeren?

Jeg Tor faktisk ikke hun visste, så dum er hun ikke

Dette er nok ikke penger som har gått ut og inn av felles konto

Når man er gift må man selv fylle ut skattepapirer, inkludert samlet formue. Så jo, her spiller Erna uvitende selv om hun garantert har visst at han har tjent gode penger på aksjer. De har ikke adskilt økonomi, selv om Sindre har løyet om det før.

• Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...