Gå til innhold

Erna Solberg gift med daytrader


keops

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ltfutt skrev (2 minutter siden):

Høyresidens mange dobbeltmoralister går vel stille i dørene når "stjerna" har bæsja på leggen. Jaja.

Haha.. Dagens 😄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan sammenlignes med huitfeld, ikke Borten moe. Borten moe gjorde det selv, her var det en partner. 

Saken er alvorlig,.Men jeg tror på Erna 

  • Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke stå å gråte på tv fordi hun  ble lurt av den griske mannen sin. Hun bør gå. Hun har jo vært inhabil så det holder. Hun har  vært gift med den sniken i så mange år, at hun burde vite at han går og snoker i papirene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (1 minutt siden):

Dette kan sammenlignes med huitfeld, ikke Borten moe. Borten moe gjorde det selv, her var det en partner. 

Saken er alvorlig,.Men jeg tror på Erna 

Ja, her er det en partner. Men jeg synes de alltid har fremstått samkjørte og unisone i sine holdninger og ytringer.

Jeg tror ikke et sekund at Erna ikke vet hva for slags person hun er gift med, og hva han har for seg.

 

  • Liker 36
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (2 minutter siden):

Alvorlig sak. Og Erna er garantert ikke uskyldig. For handlingen til Sindre treffer aktiviteten rundt Erna godt. I en tid Erna var statsminister (!).

Lukter innsidehandel. Økokrim burde være på saken.

Uansett må Erna gå som følge av habilitetsbrudd.

Hun kan iallfall ikke være statsministerkandidat igjen.

Nei, det ser ikke ut som Erna kan være statsminister igjen, med mindre det kommer et forbud mot trading for ektefeller også. Trolig må hun gå som partileder,  selv om han har gjort noe galt, ikke hun. 

Synd egentlig, hun er en av de jeg liker best i Høyre 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

keops skrev (2 minutter siden):

Ja, her er det en partner. Men jeg synes de alltid har fremstått samkjørte og unisone i sine holdninger og ytringer.

Jeg tror ikke et sekund at Erna ikke vet hva for slags person hun er gift med, og hva han har for seg.

 

Jeg tror på Erna. Men etter dette må hun nok gå 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes både Erna, Huitfeldt og Brenna bør gå. Det må ryddes opp for at folk skal få tilliten tilbake. Høyre har en nestleder som kan trå inn.

  • Liker 28
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grunnen til at hun gråter er ikke at han løy, hun er ikke så dum eller naiv at hun ikke har bedt om fullt innsyn. 
 

Grunnen til at hun er knust er at hun vet at der røk sjansen hennes til å bli statsminister igjen. Det gikk akkurat fint å skylde på mannen da hun brøt Covid-reglene, men du slipper ikke unna det to ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...