Lykkelin Skrevet 21. mai 2006 #2601 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg har planer om å la være godter i hele neste uke! jeg er så glad i smågodter, og bære en av og til blir fort mange tilsammen. Kansje dette kan hjelpe mot søtsuget også, har hørt flere som sier de har mindre lyst på sukker når de kutter det ut. Skulle nesten tro jeg var skikkelig avhengig av sukker, blir helt dårlig om jeg ikke får det i meg. Dette kan bli en spennende uke ← Jeg er med på denne! Har akkurat det samme problemet med søtsug, kan være ganske ille til tider. Og hvis jeg ikke kan unne meg "bittelitt" når jeg har lyst på, så går det utover humøret. Så, jeg hiver meg på samme plan, og holde seg unna godter hele neste uke. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sabine Skrevet 22. mai 2006 #2602 Del Skrevet 22. mai 2006 I dag tør jeg ikke veie meg. I går var jeg i et selskap og unte meg litt av hvert, men holdt meg unna det søte. Tror jeg tar veiingen i morgen denne uka. Treningsbilans kan jeg jo sette opp så lenge: 3*600 kcal 1*700 kcal Prøvde på meg et par klær som har vært for trange, og merker at det går litt bedre, men de sitter ikke bra ennå. Kanskje om to uker? Det er lov å håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 22. mai 2006 #2603 Del Skrevet 22. mai 2006 Ja, ja. Jeg er ihvertfall nede der jeg var og vel 100 gram mindre også. Dette er jo litt over utregnet delmål, men hva gjør vel egentlig det når man har skeiet ut på danskebåten og kommer inn i en gammel bukse i str. 38. Faktisk så er den nesten litt stor Vekta sier 68,7. Det er ned 300 gram siden sist mandag, men 1,7 kg mer enn delmålet. Men det er fremdeles 4 uker til 19. juni som er mitt mål sånn tidsmessig og 3,7 kilo er ikke helt umulig på den tiden. Nå er det heldigvis bare en 60-årsdag, et bryllup og en konfirmasjon igjen av mai-selskapelighetene og jeg tror nok jeg kan komme meg gjennom dem uten å gå så sykt mye over kaloribudsjettet mitt. Jeg tar det dag for dag og uke for uke, men jeg bør jo helst bli ferdig til jeg drar på shoppingtur til London da, ellers ender jeg jo opp med klær i feil størrelse - igjen. Det værste med slike danmarksturer er for øvrig at man kjøper med seg så ufattelig mye sjokolade. Nå ligger det der i skapet da og virker på ingen måte fristende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 22. mai 2006 #2604 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg skjønner virkelig ingenting! Nå har jeg hatt en uke uten trening og litt for mye mat 3 dager, og hva skjer når jeg går på vekta? Ned 900 gram! Så nå er jeg på totalt -3,3 kg. Endelig går det riktig vei for meg! Men jeg forstår virkelig ingenting for en slik uke jeg hadde nå var slik jeg ikke gikk ned et gram før.... Jaja, jeg klager ikke jeg Denne uka skal jeg prøve å få trent litt. Har eksamen på fredag, men jeg skal levere prosjektoppgaven min nå så da er jeg i det minste ferdig med det jeg har brukt mest tid på i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #2605 Del Skrevet 22. mai 2006 Vampyra: Så utrolig deilig det må være!! Selv har jeg gått opp 200 gram... Jeg kan ikke gråte av den grunn, for det kan jo skyldes veske i kroppen, at jeg har vært lite på do i det siste osv. Jeg har ikke spist så sunt den siste uka heller, men jeg forventet i alle fall å stå i ro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 22. mai 2006 #2606 Del Skrevet 22. mai 2006 Så var det veiedag igjen ja, etter en helg med 40års feiring. Det ble masse god mat og kaker der, og ikke minst masse alkohol. Var litt spent på veiingen i dag, for det har vært en litt hektisk uke og jeg har ikke fått trent så my som jeg håpet. Men vekta var snill med meg den. Startvekt :79,9 Nå :77,2 Totalt -2,7 Endelig så går det rett vei, og jeg har såvidt begynnt å merke det, for ei bukse som har vært trang og vond å ha på gikk mye bedre å få på seg nå,selv om det fortsatt er en del gå på. Så får jeg bare håpe at dette fortsetter. Skal prøve å få lagt inn noen trenings økter denne uka også,men det blir ikke enkelt når sambo jobber nesten døgnet rundt for tiden. Og til helgen så er det konfirmasjon igjen, og mer kaker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 22. mai 2006 #2607 Del Skrevet 22. mai 2006 Huff huff.. Blir nok ikke noe veiing på meg denne uka. Har blitt litt utskeiing både lørdag, søndag og i dag. Men men.. Har jo vært flink i 4 uker! Et par dagers pause burde ikke drepe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 22. mai 2006 #2608 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg er med på denne! Har akkurat det samme problemet med søtsug, kan være ganske ille til tider. Og hvis jeg ikke kan unne meg "bittelitt" når jeg har lyst på, så går det utover humøret. Så, jeg hiver meg på samme plan, og holde seg unna godter hele neste uke. Lykke til! ← Lykke til til deg også Jeg skal jobbe på en mix kiosk, så kan bli litt av en utfordring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 22. mai 2006 #2609 Del Skrevet 22. mai 2006 Blir morgendagens veiing som teller for min del. Var i konfirmasjon i går, og stappa i meg litt vel mye mat. Hadde gått opp 200 gram i morgest, og det er jo ikke så verst. Regner med jeg står på stedet hvil i morgen i forhold til forrige mandag. Men jeg har gått ned enda en centimeter i midja da. Har faktisk minka 11,5 centimeter i midja til sammen, og det er ikke verst altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #2610 Del Skrevet 22. mai 2006 Har veldig lyst til å gi opp nå... Mangler mellom 2 og 3 kilo på målet mitt, og må liksom komme ned dit... Men idag ble jeg ikke mett av middagen... og har lyst på utrolig mye godt, inkludert mere middag. Ikke lyst på kålrot eller sunne ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #2611 Del Skrevet 22. mai 2006 hva med en lett-yoghurt da?evt med litt musli. eller et knekkebrød med et eller annet... men nå er klokka nærmere 9,så det er kanskje litt sent.spørs når du legger deg...hvis det er 2 timer til,så går det helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #2612 Del Skrevet 22. mai 2006 hva med en lett-yoghurt da?evt med litt musli. eller et knekkebrød med et eller annet... men nå er klokka nærmere 9,så det er kanskje litt sent.spørs når du legger deg...hvis det er 2 timer til,så går det helt fint. ← Takk for omtanken! Jeg har spist et lite beger Fedon-is med rundt 70 kcal. og det hjalp faktisk Også har vi vannmelon i kjøleskapet, men sambo nekter å komme opp fra kjellerstua før BigBrother-finalen er ferdig Så vi skal spise vannmelon sammen kl. 22! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galatea Skrevet 22. mai 2006 #2613 Del Skrevet 22. mai 2006 Vel, stadig på stedet hvil.... Såååå inspirerende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 22. mai 2006 #2614 Del Skrevet 22. mai 2006 Vel, stadig på stedet hvil.... Såååå inspirerende.. ← Ikke fortvil, sånn var det hos meg også til å begynne med Tror det kan være sånn for mange, men da gjelder det å ikke gi opp. Du får få ut litt frustrasjon her inne, og fortsette en stund til, så vil nok resultatene komme etter hvert. Lykke til videre Galatea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelin Skrevet 22. mai 2006 #2615 Del Skrevet 22. mai 2006 Dårlig veiedag. Er med litt godvilje på samme sted som forrige mandag. Når skal jeg skjønne at jeg ikke får dette gratis? Denne uka må jeg være veldig stereng med meg selv, og se om det gir resultater på neste veiing. Nå har jeg mest lyst til å gi opp. Tror jeg må begynne å legge inn på VK igjen, det sklir ut med en gang jeg er sløv på akkurat det.. Gratulerer til dere som har vært flinke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 22. mai 2006 #2616 Del Skrevet 22. mai 2006 Ikke fortvil, sånn var det hos meg også til å begynne med Tror det kan være sånn for mange, men da gjelder det å ikke gi opp. Du får få ut litt frustrasjon her inne, og fortsette en stund til, så vil nok resultatene komme etter hvert. Lykke til videre Galatea ← Ja det kan iallefall jeg skrive under på!! Jeg brukte jo 3 mnd før jeg kom meg igang! Kanskje du er like uheldig som meg? Legen sier at forbrenningen min er veldig lav og derfor kan jeg ikke skeie ut hvis jeg skal gå ned. Jeg må holde meg itl mine 1300 kcal hver dag, og helst trene 4 ganger i uka. Men det er helt greit, for nå vet jeg iallefall at det ikke er noe galt med meg, og hva jeg må gjøre for å gå ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galatea Skrevet 22. mai 2006 #2617 Del Skrevet 22. mai 2006 Tusen takk Alial og Vampyra! Det er godt å høre at det ikke bare er jeg som har /har hatt problemer.. Det sitter skikkelig fast, det mage-rumpe-lår- flesket mitt!! Men det nytter ikke gi opp, som dere sier, det blir iallefall ikke noe bedre av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galatea Skrevet 22. mai 2006 #2618 Del Skrevet 22. mai 2006 Dårlig veiedag. Er med litt godvilje på samme sted som forrige mandag. Når skal jeg skjønne at jeg ikke får dette gratis? Denne uka må jeg være veldig stereng med meg selv, og se om det gir resultater på neste veiing. Nå har jeg mest lyst til å gi opp. Tror jeg må begynne å legge inn på VK igjen, det sklir ut med en gang jeg er sløv på akkurat det.. Gratulerer til dere som har vært flinke! ← Vi sier at denne dagen var en dårlig veiedag, ja.. Jeg sto også helt på samme vekt som forrige mandag.. Akk akk.. Vi krysser fingrer for at det går bedre neste mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #2619 Del Skrevet 23. mai 2006 Gratulerer Vampyra og Alial! Og gratulerer dere andre også, som har klart å IKKE legge PÅ dere med 17. mai, konfirmasjoner, Danmarksturer og alle de andre fristelsene dere har vært utsatt for! Det bør dere også være stolte av! Har veldig lyst til å gi opp nå... Mangler mellom 2 og 3 kilo på målet mitt, og må liksom komme ned dit... Men idag ble jeg ikke mett av middagen... og har lyst på utrolig mye godt, inkludert mere middag. Ikke lyst på kålrot eller sunne ting... ← Ephemera, selvsagt gir du ikke opp nå! Du har jo klart å gå ned så mye allerede. Kålrot kan jeg godt forstå at du ikke har lyst på, men hva med: gulrot, agurk, tomat, paprika, eple, grønne bønner, vannmelon, annen melon, papaya, ananas, appelsin, aprikoser, pærer, jordbær, blåbær, bringebær, rips, solbær, kiwi, mango, nektariner, fersken, plommer, stikkelsbær, artisjokker, aubergine, blomkål, brokkoli, salat, fennikel, vårløk, selleri, gresskar, purre, reddik, , asparges, spinat, squash... Nå vet jeg ikke hva du spiser, men kanskje du kan variere litt mer? I dag tør jeg ikke veie meg. I går var jeg i et selskap og unte meg litt av hvert, men holdt meg unna det søte. Tror jeg tar veiingen i morgen denne uka. Treningsbilans kan jeg jo sette opp så lenge: 3*600 kcal 1*700 kcal Prøvde på meg et par klær som har vært for trange, og merker at det går litt bedre, men de sitter ikke bra ennå. Kanskje om to uker? Det er lov å håpe! ← I dag gikk jeg på vekta. Ned 0,9 kilo, dvs. til sammen 1,9. Det gir motivasjon til å dra på trening i dag, og etterpå skal jeg på butikken og kjøpe masse gode grønnsaker og frukt. Ble inspirert av min egen liste her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sabine Skrevet 23. mai 2006 #2620 Del Skrevet 23. mai 2006 Ble så engasjert at jeg glemte å legge inn navnet mitt. Det ovenfor var meg, Sabine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå