Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2023

Mollebolle

Anbefalte innlegg

Mj burde få tilnavnet "Jolene"! Hun var aldri tiltrukket av Martin, men likte å være den han ble helt vill av. Hele jakten hans kunne endt så annerledes om hun bare hadde backet ut. Men fikk jo mye Tv tid. Tror han er en bra fyr, men ble blendet. Dårlig gjort. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mousj skrev (3 minutter siden):

Mj burde få tilnavnet "Jolene"! Hun var aldri tiltrukket av Martin, men likte å være den han ble helt vill av. Hele jakten hans kunne endt så annerledes om hun bare hadde backet ut. Men fikk jo mye Tv tid. Tror han er en bra fyr, men ble blendet. Dårlig gjort. 

Det er jo ikke MJ sin feil i det hele tatt. Dette avslørte bare hvordan Martin egentlig er. Han velger bort flotte damer med gode intensjoner, for å jakte på et vakkert ytre som ikke kunne hatt mindre til overs for han. Idiotisk, men det er hans valg.

Tror han føler seg ganske dum nå, med mindre det betydde mye for han å sole seg i glansen av å være rundt MJ, selv for en liten stund.

Endret av Castor Troy
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Grüner said:

Han er 40 og hun 27, så det er ikke noen far-datter avstand aldersmessig, men han er jo så lang, så alle damer blir små i forhold til han, så slik sett ser det faktisk litt ut som far-datter.

Nå var det ikke verken pga alder eller høyde jeg fikk far-datter vibes, men heller på måten de var mot hverandre. Fremtoningen og måten samtalen var. Høydeforskjell har da aldri kunnet si noe om far-datter, med mindre det er snakk om mindreårige som åpenbart ikke er voksne enda.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns der var utrolig dårlig gjort av MJ å la M tro at det kunne bli noe. Hun deltok under falsk flagg. Greit at folk finner ut etterhvert eller skifter mening, men hun har da aldri trodd at det skulle bli de to. Likevel drev hun og maste om at de kunne ha hester osv. utrolig lite empatisk. 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var en uventet slutt jeg, bortsett fra han bonden som valgte hun pene. Ikke noe fælt at hun er pen, men man så på kroppsråket hennes at hun ikke var interessert i det hele. Man så jo lang vei at dette ikke kunne bli et par. 

Og bonden med alle hundene og dyrene. Han var jo dritforelska, det lyste jo av han da han ble filma etter valget, og da han fortalte at de var mye sammen også i Oslo etter at serien var slutt. Stakkar, så ble han dumpa brått på telefonen. 

Jeg må innrømme at jeg trodde Vera og Erlend ble et par. De så dritforelska ut helt fra de møttes, også da han besøkte henne. Og så dumpa han henne og ville heller dra på en lang ferie med andre? What? Dårlig/barnslig gjort når man tenker på alt det fine han sa til henne. Han sa jo at han var glad i henne, holdt mye rundt henne osv. 

Dette er bare eksempel på at de er modige de som melder seg på Jakten. At de tør? Utlevere seg selv og vise følelser på Tv, for så å bli dumpa/ghosta.

Enda bra at det ser ut som det blir et par da. Gudskjelov for dem og for håpet om å treffe kjærlighet på et Tv-program. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de som har utstråling, viser følelser mer og ikke har så mye "fake" ved utseendet sitt er mye penere enn MJ, jeg da. Hvis hun droppet kunstige vipper og alt det andre stæsjet, smilte skikkelig og viste sjarm, da hadde jeg forstått det bedre. Men kanskje har hun en flott personlighet som bonden så. Vi er ikke alt på tv

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

drivhus skrev (1 time siden):

Jeg synes det var en uventet slutt jeg, bortsett fra han bonden som valgte hun pene. Ikke noe fælt at hun er pen, men man så på kroppsråket hennes at hun ikke var interessert i det hele. Man så jo lang vei at dette ikke kunne bli et par. 

Og bonden med alle hundene og dyrene. Han var jo dritforelska, det lyste jo av han da han ble filma etter valget, og da han fortalte at de var mye sammen også i Oslo etter at serien var slutt. Stakkar, så ble han dumpa brått på telefonen. 

Jeg må innrømme at jeg trodde Vera og Erlend ble et par. De så dritforelska ut helt fra de møttes, også da han besøkte henne. Og så dumpa han henne og ville heller dra på en lang ferie med andre? What? Dårlig/barnslig gjort når man tenker på alt det fine han sa til henne. Han sa jo at han var glad i henne, holdt mye rundt henne osv. 

Dette er bare eksempel på at de er modige de som melder seg på Jakten. At de tør? Utlevere seg selv og vise følelser på Tv, for så å bli dumpa/ghosta.

Enda bra at det ser ut som det blir et par da. Gudskjelov for dem og for håpet om å treffe kjærlighet på et Tv-program. 

Enig med deg i det var mye uventet. Og Erlend; en mann det er helt umulig å få tak på. I hverfall ut fra det vi har fått servert. Ville han egentlig ha kjæreste? Må være vanskelig å forholde seg til en mann med så flakkende oppførsel. Tror Vera kan finne seg noen mye bedre og en på egen alder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlend kunne ikke satse på Vera fordi han heller ville på roadtrip??! Hva slags tåpelig grunn er det? Men det var sikkert med disse "søte" venninnene sine. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (29 minutter siden):

Erlend kunne ikke satse på Vera fordi han heller ville på roadtrip??! Hva slags tåpelig grunn er det? Men det var sikkert med disse "søte" venninnene sine. 

Det var ikke det han sa. Han sa at han kjente på at han heller ville bruke tiden sin på en roadtrip med venner. Altså skjønte han at gan ikke var intr nok i Vera. Ellers ville han prioritert annerledes.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurær skrev (3 timer siden):

Tror Vera kan finne seg noen mye bedre og en på egen alder. 

Ja, ganske sikkert, om en sånn ti-tyve års tid. En skal ikke forhaste seg før en er ordentlig klar for slikt. ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte også litt på om det var kollektivet som hadde overbevist ham om å dumpe henne, men nå lurer jeg på om Erlend kanskje heller ble skremt av hvor fjortis Vera oppførte seg... "fnis knis hvilken side av bordet skal jeg sitte ved, hvor skal han sitte, jeg trenger vin" *stirre på ham som om hun har sett Jesus* "jeg blir helt satt ut jeg, ææææh" Jeg hadde i alle fall løpt langt av den oppførselen 😅 Hun virka EKSTREMT forelska, mens han var mer betatt. Hun var mer besatt 😅

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragonfly84 skrev (39 minutter siden):

Jeg lurte også litt på om det var kollektivet som hadde overbevist ham om å dumpe henne, men nå lurer jeg på om Erlend kanskje heller ble skremt av hvor fjortis Vera oppførte seg... "fnis knis hvilken side av bordet skal jeg sitte ved, hvor skal han sitte, jeg trenger vin" *stirre på ham som om hun har sett Jesus* "jeg blir helt satt ut jeg, ææææh" Jeg hadde i alle fall løpt langt av den oppførselen 😅 Hun virka EKSTREMT forelska, mens han var mer betatt. Hun var mer besatt 😅

Ja jeg forsto godt at han trakk seg unna. To fnisete godt voksne venninner som oppfører seg og snakker som om de er 16år. Hadde heller gjettet at de var elever på folkehøyskolen der. Flette kurver og danse for han? Og har hun ikke et ekte hjem han kunne besøke? Eller er hjemmet hennes faktisk på arbeidsplassen? Jeg har ikke noe godt inntrykk av Erlend og gjengen på gården hans heller, men ærlig talt, jeg forstår at dette ble uaktuelt for en verdensvant fyr på 40år..

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dragonfly84 skrev (5 timer siden):

Det var hans valg å satse på den yngste og mest umodne og uerfarne. Hva hadde han forventet da? Han virker som en lettvint type. Gidder knapt å treffe henne etter at kameraene er slått av. «Var ikke så interesser likevel, jeg». Han blir vel snart lei av å leke bonde og. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (På 18.10.2023 den 21.09):

Martin er fra Enebakk :)

Edit: vet ikke hvorfor teksten ble borte, men det var altså til den som skrev at han hadde tagget Enebakk 

Endret av Jodi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Ja, ganske sikkert, om en sånn ti-tyve års tid. En skal ikke forhaste seg før en er ordentlig klar for slikt. ;)  

10-20 år?? Det er litt i seneste laget hvis hun ønsker familie.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Grüner skrev (22 minutter siden):

10-20 år?? Det er litt i seneste laget hvis hun ønsker familie.

Jeg spøkte litt da vet du. Hun trenger god tid og det var det jeg overdrev. Litt. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Jeg spøkte litt da vet du. Hun trenger god tid og det var det jeg overdrev. Litt. ;) 

Oki 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (2 timer siden):

Det var hans valg å satse på den yngste og mest umodne og uerfarne. Hva hadde han forventet da? Han virker som en lettvint type. Gidder knapt å treffe henne etter at kameraene er slått av. «Var ikke så interesser likevel, jeg». Han blir vel snart lei av å leke bonde og. 

Ja, virker som en veldig lettvint type! Syns det virket som det at hun var ung og uerfaren (og formbar) var litt av sjarmen for ham, men jeg tenker det ble litt annerledes da han fikk se henne i hennes miljø. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Warum said:

Og har hun ikke et ekte hjem han kunne besøke? Eller er hjemmet hennes faktisk på arbeidsplassen?

Det er vel helt vanlig å bo folkehøgskolen når man jobber der? Om hun hadde leid leilighet hun brukte 2 mnd i året hadde du vel kritisert henne for å være økonomisk uforsvarlig..

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...